|4|

191 8 1
                                    

1 ay sonra
Jungkook
Uyanalı birkaç saat oluyordu Taehyung'u işe yollamıştım Minjae'nin okulu tatile girdiği için onu uyandırmamıştım. Kendime kahve yapmıştım. Bu gün ablamla AVM'ye gidecektik tabii ki de minjae de gelecekti bizimle.

Şu an ise hafiften çıkan karnımı okşuyarak bebeğimle konuşuyordum. Ki yandan gelen sesle bakışlarımı oraya çevirmiştim. "Baba kaydeşimlemi konuşuyoydun?" Diye sormuştu minjae. "Evet babacım kardeşinle konuşuyordum"

Maria nerde diye soracak olursanız onu benim isteğim üzerine 1 hafta önce işten çıkarmıştık. Ardından Minjae'yi kucağıma almıştım. "Baba ne zaman gideceğiz halamlaa" diye heyecanla sormuştu dün ona bunu söylediğimde heyecanla gözleri parlamış, bir an önce yarın olsun diye hemen uyumuştu.

"Şimdi yukarı çıkıp seni giydireceğim sonra seni balyoz abilere bırakacağım tamam mı onlarla biraz oynarsın çünkü ben banyo yapacağım"Demiştim. Balyoz abiler korumalardı Minjae onlara balyoz abiler diyordu.

"Tamam hadi giyinelimm" demişti daha tatlı çıkan sesiyle. Yukarı çıkıp onu giydirmiştim havalar sıcak olduğu için güzel lila rengi bir elbise giydirmiştim.

Sonra minjae'yi korumaların yanına götürmüştüm ve konuşmuştum. "Seojun sen biraz oyalar mısın banyoya gireceğim de" demiştim o'da hemen başını sallayıp konuşmuştu. "Ah tabii ki efendim gel bakalım küçük hanım"

Banyoya girmiştim ve yıkanıyordum. Aklıma gelen şeyle duşakabin'in kapısnı araladımve telefonumu aldım. Ardından ablama hazırlandığıma dair kısa bir mesaj attım.

Banyodayken bir kaç bel fotoğrafı çekmiştim çünkü Taehyung'u azdırmayı seviyordum. Doktora gittiğimizde bize 5. Aya kadar sevişebileceğimizi ancak çok ileriye gitemememiz gerektiğini söylemişti.

Odaya girdim ve kendim için seçtiğim üstü giydim. Üstüme kızımla uyumlu olsun diye lila renk bir elbise giymiştim. Saçlarımı dalgalı bırakarak çok hafif makyaj yapıp en sevdiğim vanilya kokusunu ilk bileklerime ardından ise boynuma sürdüm.

Aşağı inmiş kapıya çıktığımda ablamı görünce gülümsedim. İlk olarak seojun'un yanına gidip Minjae'yi alacaktım. "Noona Minjae seojun da alıp geliyorum" demiştim o'da kafasını sallamıştı olumlu bir biçimde.

Seojun'un yanına gitmiş konuşmaya başalmıştım. Onlar oyun oynuyordu seojun ona sanki çok öenmli birşey anlatıyormuş gibi gözlerini açarak dinliyordu. "Seojun çok teşekkür ederim" demiştim ve bakışları bana döndüğünde hemen ayağa kalktı ve başını eğdi ne kadar böyle yapmaması gerektiğini söylemiştim ama hâlâ böyle yapıyordu.

"Ne demek efendim" demişti. "Herneyse Minjae bebeğim hadi gidelim" demiştim.

Arabadaydık arabayı şöför kullanıyordu ikimizde hamile olduğumuz için ikimizde kullanmamıştık. "Halaa kuzenim ne zaman doğacakk" demişti heyecan ile. Onun bu dedğine ikimizde gülmüş ardından da ablam konuşmuştu. "Bebeğimm sen kuzenini mi istiyorsun yerim seni ama daha 3 ay'ı var"

Zaman konuşarak geçmişti ve sonunda gelmiştik. Arabadan inip minjae'yi kucağıma almıştım. Sonra AVM'ye girmiştik. "Tabii ki de ilk önce H&M'ye giriyoruzz" demiştim saf bir heyecanla. "Sen onu bunu bırak anlat bakıyım nasıl gidiyor Taehyungla?" Deiye sormuştu ablam beni kendine çekerken.

"Nasıl gitsin abla çok mutluyuz umarım ileride çocuklarımızla daha da mutlu oluruz"demiştim doğruları söylüyordum şu an gerçekten çok mutluyduk.

"Ee siz lisa'yla nasılsınız?" Diye sordum bende bu sefer. "Ah bizde çok mutluyuz lalisa daha 1. Çocuğu doğurmadan ikincinin planlarını yapyor" deyince kahkaha atmıştım.
••••••
Baya bir alışveriş yapmıştık hepsini arkadaki korumalar tutuyor ne kadar bir tane bile alamk istersem isteyeyim beni reddediyorlar 'Taehyung bey'in kesin emri efendim' diyorlardı.

Kim FamilyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin