Selamm ilk olarak bölüme başlamadan önce birşey demek istiyorum.
Ben bu fici çok olay olmayacak şekilde yazıyorum yani soft bir aile şeklinde sizde umarım olay olmadığından sıkılmıyorsunuz okurken. Şunu diyeceğim bölümler artık daha kısa olacak.Ve 47 kişi okuyor ficimi 1'de oy var neyse çok uzatmayacağım iyi okumalarr
•••••
Jungkook
Daha sonra bende onun ilaç gibi olan dudaklarına yapışmıştım.Deli gibi öpüşüyorduk hem daha korkumun geçmemesi üzerine hemde ona olan aşkımdan boynuna sımsıkı sarmıştım kollarımı. "T-taehyung" dudaklarından ayrılıp konuşmuştum titreyen sesimle. "Efendim güzelim bak şimdi eve gidiyoruz" deyip yürümeye başladı.
••••
Eve gelmiştik ve benim çok uykum vardı ve ağladığımdan olsa gerek başım deli gibi ağrıyordu. "Uykum varr" demiştim hayıflanırcasına. "Tamam bal bebeğim ama ilk önce seni bir duşa sokacağım sonra üstünü giydireyim" demişti o'da "çıplak uyuyacağım sende öyle yap tenini hissetmek istiyorum"Demiştim uyku sersemi ne dediğimi bilmiyordum. "Peki bebeğim ama evin ısısını artıracağız." Demişti o'da.
Taehyung
Güzelimi duşa sokmak için üstünü çıkarmıştım ve duşakabinin içinde sokmuştum. Onu yıkarken mızmızlanıyor, uyumak istediğini söylüyordu.Nihayet onu yıkamıştım ve kurulamaya başlamıştım. Bornozla vücudunu kuruladıktan sonra tam altına boxer geçirecektim ki konuşmuştu. "Taetaee boxer'da giymeyeceğimm" demişti. Ah benim güzel bebeğim iyiki onu tanıyıp sevmişim.
Saçlarınıda kuruladıktan sonra derin bir öpücük bahşetmiş yatağa yatırmıştım. Normalde adamı dövmeye gidecektim ama Jungkook'un izin vereceğini sanmıyordum.
Yazarın anlatımıyla
Esmer olan, beyaz tenlinin güzel yüzünü izliyordu. İzlemeyi bırakmış kendiside tamamen soyunmuştu ve yanına yatmıştı beyaz tenlinin.Ellerini beline yerleştirdi ve kendine çekti beyaz tenli'yi. Elleri belinden zaten uyumuş olan bedenin kalçalarına indi ve orayı okşayarak gözlerini kapatıp kafasını güzelinin boynuna gömdü.
Minjae için annesine söylemişti. Orada kalacaktı bu gün. Yavaş yavaş uykusu gelmesiyle iyice çekti kendine eşini. Uykuya dalması uzun sürmemişti kendini direk uykuya bırakmıştı.
Ertesi gün
Jungkook
Sabah uyandığımda elimi yana attığımda elim boşluğa gelince direk gözlerimi açmıştım. Altımda kısacık siyah bir şort üstümde ise kısa bir crop vardı.Taehyung giydirmiştir diye düşünmüştüm. Ve paytak adımlarımla aşağı inerken aklıma minjae'nin olmadığı gelince hemen irice gözlerimi açmış, hemen hızlı adımlarla inmiştim aşağı.
"Taehyung! Aşkım minjae yo-" tam salona girince gördüğüm şeyle sözüm kesildi. Bir tane adam-ki bu adamı tanımıyordum- taehyungla konuşuyordu ve salona bağırarak girdiğim için ikisininds gözleri bana dönmüştü. "Ah bebeğim uyanmışsın gel bakayım" demişti aşık olduğum derin sesiyle.
Onun yanına oturmak yerine ait olduğum yere yani kucağına yerleşmiştim. "Jungkook bu Park Bogum yeni ortağımız" demişti belimi okşayarak. "Hmm memnun oldum bende kim jungkook" demiştim ve işk önce taehyung'u yanağından öpüp sonra başımı omzuna koymuştum.
"Ah bende memnun oldum" demişti yapmacık bir gülümseme ile. "Tae etmediyseniz kahvaltı hazırlayayım?" Dedim bende. "Yok bebeğim zaten bogum şimdi gidecekti" dedi Taehyung. "Ya siz çok yakın değil misiniz?" Demişti bogum. Herkes bizi ya abi kardeş yada akraba sanıyordu.
"Niye olmayalım? Evliyiz biz" dediğimde kısaca anladım demiş, ve kapıya yürümüştü.
•••••••
Birkaç saat geçmişti ben yemek yemiş, Taehyung minjae almaya gitmişti. Otururken telefonuma gelen mesajla elime almıştım telefonu.
Texting:
İkinci annemm:
Jungkook canım eğer
boşsanız bu akşam bize yemeğe gelin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim Family
FanfictionÜnlü bir şirketin CEO'su olan Kim Taehyung ve onun biricik eşi Kim Jungkook Ukekook Semetae Yan shipler Chaelisa Jensoo Namjin Yoonmin Yeonbin Hyunlix Mpreg!