OKULLARIN AÇILMASINDAN 2 HAFTA SONRA
Mary sabah okula giderken karşısında Olia'yı görmüş. Fakat Bonna hâlâ ortalıkta yokmuş. Okula gidince çıkar demişler. Okula gitmişler ve her yerde Bonna'yı aramışlar.
Fakat hiç bir yerde bulamamışlar. Artık yorulmuşlardı aynı zamanda telaşlanıyorlardı neredeydi bu kız?Hemen yukarı çıkıp çantalarını koyarak biraz daha aramaya karar verdiler eğer bulamazlarsa da polisi arayacaklardılar. Merdivenlerden yukarı doğru hızlıca çıkıyorlardı sonra Olia birisiyle çarpıştı. Gözlerini açtığında karşısında Bonna vardı. Mary ve Olia hemen Bonna'ya sarıldı. Ağlıyorlardı çünkü çok endişelenmişlerdi. Mutlulukları derste bitecekti...
Olia hemen bu durumu mutsuz şekilde sonlandıracaktı. Tam söyleyeceği sırada kızlarda bu durumu fark etti. İlk derslerinde MATEMATİK SINAVI vardı. Kızların hiç biri çalışmamış, biri bile çalışsaydı en azından kopya çekmeye çalışırlardı.
Hemen defterden çalışmaya başladılar ve o sırada Bonna
"Telefondan anlatım izleyelim olmaz mı?"
Kızlar onayladı ve izlemeye başladılar.
----------------------------------------------------
5 DAKİKA SONRA
----------------------------------------------------
Mary'nin canı sıkılmıştı, kafasını kızlara doğru çevirdi. Olia uyuya kalmıştı ve Bonna'nın gözleri çok dikkatli izlemekten kızarmaya başlamıştı. Mary yerinden kalkıp Olia ve Bonna'nın üzerine 1 şişe su döktü. Kızlar ne olduğuna dair hala hayatı sorgularken zil çaldı..
(aha yandılar)
Matematik sınavına girdiler. Matematik sınavındaki sonuncu sorusu çok saçmaydı. Tüm sınıf birbirine bakıyordu. Soruda:
Sophia'nın teyzesinin yaptığı yemeğin kardeşinin ninesinin boyu kaçtır?
A)1.10 B)1.50 C)1.90 D)2.20
(Bilen çıkar mı acepppp?)
Böyle soru olmaz olsun. Liam ve Daniel (sınıftaki öğrenciler ve ek olarak Liam sinirli Daniel ise sakin) matematik hocaları Wendy'e sorduklarında ise hoca dalga geçtiklerini düşündü. Daniel ise Wendy hocalarına
D:Hocam biz gerçekten dalga geçmiyoruz, sınıftakilerin çoğu bu soruda takıldı
WH:Beni sinirlendirmeyin, şu kadar kolay bir soruyu bile yapamıyorsanız en zor soruda ne halt yiyeceksiniz? Ve ayrıca soruyu düzgün okumuyorsunuz bile, sonra mıy mıy edip suçu bende buluyorsunuz.
L:BU SORUYU KİMSE ÇÖZEMEZ BİLE DALGA GEÇMEYİ BIRAK HOCA
diye bağırdı. Daniel ise arada kalınca Liam'a sessizce "hadi boş ver gidelim knk" dedi fakat tabi Liam dinlememezlikten geldi, Daniel'in sorudan dolayı zaten tepesi atmıştı bi anda YETER BE diye bağırdı.
Herkes susmuştu. Wendy Hoca ikisinin kağıdını alıp dışarı çıkardı. Olia ise bu duruma karşı çıktı. Ve hemen ardından zil çaldı. Zil çalar çalmaz Hoca herkesin kağıdını topladı, "Liam,Daniel ve Olia çıkışta yanıma gelin."dedi.(Kızımı bırak lağn koca öritmenn) Herkes bu 3 kişinin arkasındaydı tabiki de ama en önde Bonna ve Mary vardı. Kızlar erkeklerin yanına gittiler.(Bizim kızlar kendi aralarında takılıyorlar genelde bu yüzden erkeklerle konuşmuyorlardı.)
Bonna "Selamünaleyküm" diye başlattı muhabbeti.
L:Aleykümselam bacım noldu ne derdiniz var?
M:Hocanın karşısında çok cesaretliydiniz, arkanızdayız ve ayrıca tebrik etmeye geldik.
D:Teşekkürler
dedi gülümseyerek. Biraz sohbet ettiler ve arada kavga edip geri barıştılar.Ve Bonna beklenmeyen yada beklenen fark etmez o soruyu sordu.
________________________
Arkadaşlar nasıl olmuş?? bu hikayeyi 1 veya 2 sınıf küçükken yazmıştımm.bir kaç ek şey ekledim ve bu şekil oldu daha devam edicek.2 dakka sonra yazmaya başlarım heraldee.ve son olarak okuyan herkese teşekkür ederimmmmm. 💕
400 KELİME
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüzsüz Kız
RomansBaş karakterimiz Mary ailesini küçükken kaybetmiştir. Mary okulunu bitirip mesleğinin hakkınını vermek istiyordu. ama Mary bunu başaramadı....