BÖLÜM 2

3 1 0
                                    

B: Siz hocanın yaptığı soruyu ne yaptınız?

Bonna öyle deyince herkes bir an sustu.5 Kişiden 2 si C 2 si B 1 i ise D yapmıştı.

O: Acaba Wendy Hoca neden böyle bir soruyu yapmaya karar verdi ki?

Evet gerçekten fazlasıyla saçmaydı. Biraz düşündükten sonra

 L: belkide...

D: belkide ne demek, adamı çatlatmasana kardişim yaw.

Liam tam sözüne devam edecekken

B: ben şimdi anladım şimdi hemen Wendy Hoca'ya sorarım, teşekkürlerr.

L: bi açıklamamama izin verseydiniz ölürdünüz sanki.

Bonna ile Daniel özür diledi ve Bonna hemen Wendy Hocanın yanına koşturdu. Arkasındanda Mary koşturdu. Wendy Hocanın yanına geldiklerinde "Hocam neden öyle bir sor sordunuz?" 

Hoca:

"bunu fark etmenizi beklemiyordum her neyse sorunun cevabı E şıkkıydı. Yani açıklamak gerekirse diğer sorularda E şıkkı vardı ama sonuncu soruda yoktu. Dikkatli okumanızı söylemiştim. Ve sınıftan da tek Matthew doğru yaptı.

Bonna Matthew'i tanıyordu çünkü komşusuydu. Okul bitince eve giderken Matthew'i gördü ve Matthew'e o soruyu bulmayı nasıl başardığını sordu. 

Mw: Hoca tüm şıklara 5 tane şık koymuş bir tek 4. soruda şık yoktu yani sadece E şıkkı yazmamız yeterdi. Hoca bizim dikkatimizi de çözdü o sınavla. Zaten aptal olan bu soruyu çözemez 

B: İyi tamam her şeyi anladım da, sen bize aptal demeye mi çalışıyorsun?

(Yok canım ne alakaa)

Mw: Özür dilerim öyle demek istemedimmm.

B: Sende bizle takılsana 

Matthew onayladı ve bu şekilde takılmaya başladılar. 2 yıldır beraber takılıyorlardı.

Mary Liam'la, Bonna Daniel'le, Olia'da Matthew'le sevgili olmuştu.

--Sınıflarına yeni kişilerde geldi ve sadece kullanacağım kişi Sabrina--

O neşeli günde Sabrina Mary'e vurup Liam'ın yanına gitmişti. Liam Mary'e bağırıp ona tokat atmıştı. Doğal olarak Mary ise ağlayarak Liam' sert bir tane yapıştırıp tuvalete doğru koştu. Liam pişman olmuştu. Ama yine de Sabrina'yı revire götürmeyi tercih etmişti. Olia bunu görmüş ve Mary'e yetiştirmişti. Ayrıca çok ta sinirliydi çünkü Mary'e vurmuştu.

 Mary ise zaten bunun olacağını biliyordu.

 Artık sevgili değillerdi, Liam bunu bilmiyordu. Liam ise hala sevgili olduklarını sandığı için pek de aldırmıyordu. 

Mary Liam'ı beklemeden  eve doğru yolunu aldı. Mary'nin siniri çok bozuktu bu yüzden hızlıca eve gidicekti. Koşturdu koşturdu en son kendisini hiç bilmediğibir sokağa girmişti. Karanlık ve bir o kadarda korkutucutdu. Sanki birisi takip ediyordu Mary'i. Arkasını döndü fakat kimse yoktu. 

Önüne döndüğünde karşısında Sabrinayı gördü. 

M: Yine mi sensin?

diye cevap verdi. Sabrina ise o sırada Mary'i kendine çekip bıçağı çıkardı. Mary çığlık atmıştı. Liam ise hala okulda Mary'i bekliyordu. 

S: Yüzün çok güzel, benim olsun mu?

diyip bıçağı Mary'nin yüzüne tuttu.

Mary'nin yüzünü biraz bile olsa kesmişti. Mary ise o anki acı ile çığlık atmıştı. Sabrina Mary çığlık attı diye daha da kesmişti. Mary'nin yüzsüz bedenini ise Olia bulmuştu. Bu cinayeti kimse çözemedi.

 (O kadarda kolaydı ayoll)

Olia ise arkadaşının cinayetinden sonra tutamayıp intihar etmişti. Bonna ise dedektif olmuştu 2 arkadaşı da ölmüş olsa bile onların intikamını almadan gidemezdi. 

Bonna (Slayy girllm)  Mary'nin cinayetini bulmuştu. Sabrina ise ömür boyu hapiste kalıcaktı. 

Mary o gün herşeyi tahmin etmişti, biliyordu. Mary o sokaktan geçen herkese

"Ben çok mu kötü birine benziyorum."

--------------

bitti.nasıl olmuşşş 467 kelime


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 13, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yüzsüz KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin