eski sevgilim

387 25 31
                                    

Felix'ten
Deniz kenarina geldik. Biraz usuyordum ama buradan gitmek istemiyordum. Minhonun gelmesini bekledim. Seungmin cok usuyordu ve gitmek icin bana yalvariyordu. Saat 10 olmustu oysaki buraya saat 8de gelmistik...

Yarim saat sonra

Hava iyice sogumaya baslamisti galiba hasta olacaktim. Ama buna degerdi. Seungmin yanimda uyuyordu. Arabadan indim ve vucudumu keskin bir soguk kapladi. O anin etkisiyle titredim... Oylece dikilirken arkamdan birisi uzerimi battaniye gibi birsey ile orttu. Seungmin sandim ancak arkami donunce eski sevgilim Minhoyu gordum. O an icimde kelebekler ucustu. O refleskle minhoya simsiki sarildim. Ancak o bana karsilik vermedi. Galiba artik ayrildigimiz icin benden sogumustu. Ama bizim iliskimiz zorunlu olsada ben onu cok sevmistim. Minho bikac saniye sonra beni ittirdi:

Minho:
Bana sarilmayi kes. Birkac dakikaligina geldim gidicem simdi.

Felix:
Sevgilim ne bu trip? Yoksa beni ozlemedin mi??

Minho:
Bana sevgilim deme! O gunler geride kaldi. *Icinden* zorunluydu zaten...

Felix:
Biraz daha kalsan olmazmi?

Minho:
Olmaz diyorum anlasana.

Felix:
Peki... Hadi arabaya gecelim

Minho:
Olmaz. Beni birisi bekliyor gitmem lazim.

Bunu derken cok samimiydi. Kesin bisey sakliyor.

Minho:
Usutuceksin iceri gir.

Demek hala beni seviyor. Minho giderken Ben aniden direksiyon kapisini cektim ve o an seungmin kucagima dustu. Onu yan koltuga ittim ve o da yan koltuga gecti. Araba surmeyi bilmiyorum ama az cok minhodan ogrenmistim. Gaza fazla yuklendim ve aniden direksiyonu cevirdim bununla birlikte araba istop etti. Minho coktan gidiyordu. Onu birakamazdim. O da beni... Arabayi tekrar calistirdim ve gaza yuklendim neredeyse minhoya yaklasmistim. Yaklasik 1 saate minhonun evine gelmistik. Seungmin hala uyuyordu. Minho arabadan indi ve bende arkasindan tam inecekken Minho diger kapiyi acti. Icinden zarif, hanim hanimcik bir kiz cikti. Yoksa benim yerime baskasini mi buldu? Beni unutamaz o. Kiz kuzeni falandir. Kiz inince Minho kizi dudagindan optu... Kalbim sizlamaya, karnim agrimaya baslamisti. Bir anda gozlerimden yaslar akmaya basladi. Minho kizi evine birakti ve direksiyonun basina gecti. Ben ise basimi direksiyona yaslamis oylece agliyordum. Minho bir anda kapimi acti. Hicbir tepki vermedim. Ayniydim. Kolumu cekistirdi.

Felix:
Birak! Nefret ediyorum senden!
Ayrilali sadece 1 hafta oldu! Sen hemen bulmussun yenisini!

Bu gurultu ile seungmin irkilerek sicradi.

Seungmin:
Felix? Iyi misin? Bu kim?

Minho:
SENDE YENISINI BULMUSSUN! BOS DURMAMISSIN FELIX!

Felix:
BEN SENIN KADAR AHLAKSIZ DEGILIM! O BENIM ODA ARKADASIM! DAHA BUGUN TANISTIK! SEN BENI BIRAKTIGIN ZAMAN YURTLARA DUSTUM.

Minho:
G-gercekten mi?

Felix:
YOK KANKA SEN HIC UZULME BEN HEPSINI AMIMDAN UYDURDUM.

Seungmin:
Sakin olun!

Minho:
Hadi benim evime gidelim.

Diyerek kucaklayip arabasina goturdu. Ne olacak bilmiyorum ama o adamdan nefret ediyorum.

Minho'dan

Yurt/SmutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin