- Я скажу чесно, я вже пошкодувала про це рішення.
Джон здивовано поглянув на неї, синці під очима схоже на те що вона мало або навіть взагалі не спала, про що також свідчать червоні очі. Зазвичай вони прикривала це все легким макіяжем, але сьогодні навіть натяку не було на це, що було трохи дивно.
- Тобто?
- Ти б тільки бачив їх, вони так схожі на мою покійну сестру, а погляд як... - вона замовкла, навіть не було достатньо слів, щоб описати цей погляд, холодний та байдужий, як ніч у бурхливу завірюху.
- То діло у погляді? - усміхнувся Джон.
- Ти взагалі мене слухаєш?
- Я слухаю тебе, а не читаю твої думки. - саркастично дорікнув Джон.
Кес закотила очі з легкою усмішкою. Її розсмішив сарказм Джона, те як він його використовував, було дотепно, і завжди вчасно.
Та розмова не вийшла. Двері різко відчинилися, до кімнати увійшов молодший поліцейський з тонкою папкою у руці, він швидко обвів поглядом двох людей, кивнув, і мовчки передав папку у руки Джона. Той з усмішкою прийняв справу коротко подякувавши.
- Вбивство, чи самогубство? - запитала Кес, коли двері закрилися за поліцейський.
- Зараз побачимо.
Кес нахилися ближче до справи у руках Джона. На фотокартці був на перший погляд спокійний чоловік, середніх років, який вже лежав мертвий на асфальті, з дірявою головою.
- Чоловік мирний, сім'я, двоє дітей, трохи замкнутий в собі, працює секретарем у маленькій фірмі, батьки померли, - почав Джон.
- Середньостатистична особа. Ясно.
- Що тобі ясно? - насмішкувато фиркнув він, - Мотив вбивства, чи навіть хто вбивця?
Кес нічого не відповіла тільки легенько вдарила його плече, він чого той награно скривився від болю, і той же час сміявшись. Але потім після кілька секунд гумору серйозний тон повернувся. Джон потім пояснив, що вона повинна поспілкуватися з сім'єю жертви, поки він буде розпитувати людей що живуть близько до місця вбивства, можливо буде якась підказка.
Жертва був сорокарічний Тонні Карденас. Квартиру яку сім'я винаймала, була маже в центрі міста Пліденса, якщо він був звичайним секретарем, у маленькій фірмі, чи можливо що грошей би вистачило на таку квартиру? Єдина відповідь це те що жінка має більш великий дохід.
На порозі була брюнетка, з коротким волоссям до плечей кінці які були акуратно закрученні, середня статура, але гарні вигини тіла, було помітно що до зустрічі макіяж був трохи стертий, тільки ледь помітний тональний крем на обличчі, схоже хотіла приховати вади шкіри, побачивши Кес, вона поправила рожевий домашній халат на тілі, зав'язавши його тугіше.
- Детектив Кес. - жінка витягнула посвідчення, як тільки Долорес швидко пройшлась очима, і ледь кивнула, чи то даючи знак що все добре, чи просто якась звичка.
- Що саме вас цікавить? - хриплий голос Долорес давав розуміти що вона пов'язала своє життя з сигаретами.
- Можна увійти?
Долорес зітхнула, груди від повітря повільно збільшилися, і з видихом зменшилися, не менш повільно.
- Якщо ви вже тут.
Долорес розвернулася впускаючи гостю до середини. З того що відкриває квартира, Кес стало ще більше поговорити з нею. Квартира була просторою, гарні меблі, новий ремонт, у білих тонах, і що найбільше кидалося в очі це велика гарна люстра на стелі вітальної. Хіба секретар міг стільки заробляти? Кес вирішила почати з далеку, щоб не викликати зайвої реакції жінки.
- Гарно. Ким потрібно працювати щоб на таке житло.
Долорес запитально поглянула на Кес, та здавалося навіть тихо засміялася, поки детектив роздивлялася дорогі картини на стінах.
- Я не знаю. - коротко відповіла жінка. - Фінансами займався чоловік, поки я сиділа з дітьми. - згадавши чоловіка, Долорес з гіркотою поглянула на пальці які вона крутила, тиснула, гралася, та вивертала.
«Стандартна сім'я» подумала Кес. Але чи може маленька фірма стільки платити? Адже з огляду на будинок, квартплата не маленька.
- Де працював ваш чоловік?
- Він відповідав що працює на маленьку компанію.
- Скільки йому платили?
Пухкенькі губи жінки легко усміхнулися, але все-ще з гіркотою, Кес помітила як вона склала руки міцно замкнувши їх між собою, так наче боялася її щось злило, або щось напружило.
- Я також не знаю, я ніколи не питала його про це.
Кес була щиро здивована цьому, невже вона дійсно не цікавилася звідки чоловік бере стільки грошей? Розум детектива ніяк не міг прийняти цю інформацію, жодна людина б не не цікавилася звідки у його партнера гроші, особливо якщо це стосувалося маленької роботи, як у покійного Тонні.
- То... я правильно вас зрозуміла, ви ніколи не питали чоловіка, звідки він бере гроші, або щось подібне? - підозріло запитала Кес.
- Розумієте, Тонні був хорошим чоловіком, я намагалася запитати але він лише ухилявся. Мовляв, це мені знати ні до чого, головне що, нам більше ніж вистачає. Він приходив втомлений, і трохи роздратований з роботи, я не хотіла його ще більше засмучувати.
- Гаразд, ваш покійний чоловік не говорив про проблеми на роботі? Можливо йому хтось погрожував?
- Ні, звичайно ні. Він був доброю людиною, і ненавидів конфлікти.
- Хто на вашу думку міг вбити його?
Долорес на мить подумала.
- Я навіть не знаю. Я б ніколи не повірила у це, якби не почула на власні вуха.
У жінки напустилися сльози, Кес зрозуміла більше немає сенсу з нею розмовляти, смерть чоловіка сильно вплинула на неї.
- Я зрозуміла, зроблю все можливе щоб з'ясувати причину.
Долорес кивнула витираючи сльози, Кес коротко попрощалася, і вийшла з будинку.
Під кінець дня Кес поїхала до дитячого будинку, її знову зустріла похмура будівля. Директор вже чекала її у кімнаті близнюків. Кес здивувалася тим що хлопці мали стільки мало речей. У обох була щось на кшталт спортивної сумки, але вона не хотіла нічого питати, просто забрала їх, попрощалася з директором, яка здавалося була тільки рада позбутися їх, і поїхала додому.
YOU ARE READING
Твої Мої Проблеми
PertualanganПомерла сестра залишає на Кес своїх хлопчиків близнюків. Але також вона залишає багато після себе таємниць. Слідча Кес приймає їх, до себе, і разом з усім проблеми, і таємниці своєї сестри, яка покинула її у дитинстві. Зараз не дивлячись на злість...