3.Bölüm: İş Görüşmesi

8 1 28
                                    

Bu bölümü atma sebebim dün kitabıma başlayıp çok beğenen ve yeni bölümü dört gözle bekleyen canım okurum için iyi okumalar ...

Vee bu bölümü yaptığı yorumlardan dolayı @asenizz 'e itham ediyorum😘😘


◻️

~3. Bölüm: İş Görüşmesi~


◻️

Sabahın ilk ışıklarıyla kalktığım gibi soluğu bizimkilerin yanında almıştım. Harika bir iş bulduğumdan bahsetmiştim ve onlarda merak etmişlerdi. İşi açıklayacaktım ama bir yandan da verecekleri tepkiden korkuyordum ama artık aldığımız işi açıklamanın vakti gelmişti.

"Açıklayacak mısın artık ağabeyciğim?" Diye sordu abim. Boğazımı temizleyerek ellerimi kucağımda birleştirdim.

"Şimdi şöyle ağabeyciğim. Yakalatacağımız kişi Barkın Erener," derken Tuna yediği elmaların birini bana uzattı ve cümlemi yarıda kesti.

"Tamam kızım neden bu kadar çok kastın ki? Normal diğer yakaladığımız gibi tecavüz, madde ticareti gibi işlerle uğraşan kişilerdir." Tabi Tunacığım sen öyle sanmaya devam et.

"Aslında öyle değil. Yakalayacağımız kişi bir katil..."

"Aman kaç kişiyi öldürmüş olabilir ki?" diyerek tekrardan kelimelerimi ağzıma tıkan Tuna'ya side eyes atarken abim araya girdi.

"Lan oğlum bir dur! Anlatsın kız, neymiş neciymiş. Anlat küçük," dedi son cümlesini bana kurarken.

"Bu katil birden hatta yüzden fazla kişi bile öldürmüş olabilir..."

"Lan bu azılı katil mi!?" diye şokla atılan Emir'i abimin bakışları susturdu.

"Pardon abi," diyerek ağzının üzerine hayali bir fermuar çekti.
Abimin tekrar bana dönmesiyle konuşmama devam ettim.

"Bu katil ülkece aranan Ölüm," dediğimde salonda keskin bir bıçak etkisi bıraktı. Herkes önce birbirine baktı sonrada şoktan açılmış ağızlarını kapattılar. İlk tepki abimden geldi.

"Bu işi unut Riva," dedi.

"Ama abi..."

"Hayır Riva," diyerek salondan çıkarak odasına gitti. Emir'e baktım.

"Kızım manyak mısın? Bir katille kumar oynanır mı? Ha bir de evine gidip araştırma yapan sensin. Yakalanırsan ne olacak farkında mısın?" dedi Emir. Bu defa da Tuna'ya baktım. Kestiği elmayı ısırmak için ağzına götürürken eli havada kaldı.

"Valla bana hiç bakma Demir abi ne derse o tarftayım. Canımı seviyorum," dedi pis yağcı. Deren'e baktım.

"Ben okeyim," dedi direkt. O ve ben aksiyonu seviyorduk. Derenle şu bir kaç saniyelik bakışmamızda aynı şeyi düşündüğümüzü anladım. Deren ile birlikte bahçeye geçerken Emir'in arkamızdan "saçma sapan işler yapıp Demir'i çıldırtmayın," dediğini duydum.

Bahçeye çıktığımızda "aklından ne geçiyor?" diye sordum.

"Bu işi her ne pahasına olursa olsun kabul etmeliyiz," dedi.

"Evet. Hem bu iş bize çok şey katacak eminim. Düşünsene tüm ülkenin aradığı azılı katil elimizde. Yani elimizde olmasa da ismini biliyoruz bu bile çok bir şey. Ülkede kimse onun ismini bile bilmiyor sadece takma ismiyle biliyorlar,"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Örgüt 'RD'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin