Taehyung odadaki koltukta oturmuş telefonu ile ilgileniyordu. Jisoo ise duştaydı.
Jisoo başının döndüğünü hissetmişti. Ve kendini kötü hissetmişti. Taehyung'a seslenmişti. Taehyung telefonunu masanın üzerine bıraktı. Banyonun içine girdi. Jisoo küvetin içindeydi. Taehyung üzerindeki gömleği çıkardı. Ve küvete girdi, Jisoo'yu ise kucağına oturttu.
"İyi misin Güzelim?"
Jisoo "Evet" anlamında başını salladı.
Taehyung ise Jisoo'yu yıkamaya başladı. Saçlarını şampuanını yıkadıktan sonra vücudunu duş jeli ile vücudunu yıkamaya başladı. Taehyung'un Jisoo'nun iç çamaşırlarını çıkarması gerekiyordu. Yavaşça Jisoo'nun sütyeninin kopçasını açtı ve üzerinden çıkardı. Aynı işlemi alttaki çamaşırı içinde yaptı. Yıkandıktan sonra Jisoo'ya bornoz giydirip kucağında banyodan çıkardı. Yatağın üzerinde oturtup, bornozu çıkardı. Dolaptan yeni çamaşırlar ve kendi t-shirtlerinden birini aldı. Hepsini teker-teker giydirdikten sonra Jisoo'nun saçlarını kurutup, taradı.
Yatağa bırakıp üzerini örttü ve dudağına öpücük kondurdu.
Taehyung daha sonra banyoya yeniden girdi, kendiside duş alacaktı.
~~~~~
Taehyung duştan çıktı. Altına şort giyip Jisoo'nun yanına gitti. Jisoo uyuyordu... Alnından öptü, saçlarını okşadı.
Sonra yavaşça yanından kalktı ve aşağı inmeye başladı. Mutfağa ilerledi. Jisoo ne zamandır yemek yemediğinden Taehyung'un bir şeyler hazırlayıp zorla da olsa yedirmesi gerekiyordu. Ve hazırlamaya başladı.
******
Taehyung hazırlamıştı ve şu anda yukarı, Jisoo'nun yanına çıkıyordu. Odaya girdiğinde Jisoo'nun uyandığını ve yatakta oturur halde olduğunu gördü.
"Meleğim?"
"Taehyung..."
Taehyung yaklaşıp Jisoo'yu kucağına aldı ve kafasını yatak başlığına koydu.
"İyi misin?"
"İyiyim..."
Değildi, Jisoo ne kadar iyiyim dese de iyi değildi...
Taehyung bir şey söylemeden kucağında Jisoo ile odadan çıktı ve aşağıya indi. Salonda koltukta oturmuşlardı.
Taehyung ne kadar uğraşsada Jisoo hiç bir şey yemiyordu.
"Güzelim lütfen..?"
"İstemiyorum Taehyung! Canım istemiyor!"
"Zaten fazla zayıfsın ve zayıfladın bir şeyler yemelisin Sevgilim"
Taehyung zorla da olsa yedirmişti ve şu anda koltukta oturuyorlardı.
"Bu gün bara gidelim mi Bebeğim?"
Taehyung Jisoo'yu böyle yerlere götürmezdi, hatta Jisoo bir-iki kere gitmek istediğinde izin vermemişti, ama kafa dağıtması lazımdı o yüzden götürecekti.
"Hıhı olur.."
Akşam olmasına az bir zaman kalmıştı. Taehyung Jisoo'yu hazırlamak için yukarı çıktı. Odaya girdiklerinde Jisoo'yu yatakta oturtup, ona kiyafetler seçmeye başladı.
Seçtiği kiyafeti yatağın üzerine bıraktı ve konuştu.
"Ben mi giydireyim yoksa kendin mi giyiyorsun?"
"Hiç halim yok sen giydir lütfen..."
"Peki Meleğim"
~Giydiği~
Son olarakta eteğini giydirmişti Taehyung ve ayakkabılarını seçip onu da giydirmişti. Daha sonra kendisi de kiyafetlerini giyip evden çıkmışlardı.
☆☆☆☆☆
Bara gelmişlerdi. İçeriye giriş yaptıklarında ağır içki kokusu onları karşılamıştı.
İçerde öpüşenler, sevişenler, hatta bir-birilerini yiyenler bile vardı. Jisoo hepsine iğrenerek baktı. Aslında eskiden her gün barda ya da evde Sevgilisiyle buluşup onlardan daha ötelerini yapan o değilmiş gibi...
____________________________________Bu sefer bu fice bölüm atarak geldimm. Umarım tutarr... Neyse Seviliyorsunuzzz♡♡☆<3333333
"Yorum ve votelerinizi bekliyorum🤍"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"One Night Lover"/~Taesoo~
Фанфик"-Beni hamile bırakıp sonra da bu çocuğu istememezlik yapamazsın Kim Taehyung!" "-O bebeği aldıracaksın Jisoo, ben baba olmayı falan istemiyorum!"