Kim Jisoo'danGözlerimi aralayıp, uykulu bir şekilde yatağın diğer tarafına baktım.. Ve yine yoktu...
Taehyung neredeyse bana 1 haftadır, soğuk davranıp, yüzüme bile bakmıyordu. Biliyordum soğuk birisiydi, fakat bu hiç bir zaman bana karşı geçerli olmamıştı..
Birlikte olduğumuz günün sabahı yatakta yanlız başına bulmuştum kendimi.. Akşam eve gelmişti. O zaman da yüzüme bile bakmamıştı.
Sinirle oflayarak yataktan kalktım. Gözlerimi ovuşturarak yavaş adımlarla banyoya girdim. Sıkıntıyla iç çekip, rutin işlerimi halletmeye başladım...
Banyodan çıkmış, giysi odasına gitmiştim. Kendime bir belimi saran ve ortaya çıkaran siyah crop ve siyah pantolon seçmiştim. Hızlıca onları üzerime geçirmiş ve giysi odasından çıkmıştım. Saçlarımıda düzelttiğim de hazırdım. Belki evdedir diye düşünüyordum, ama büyük ihtimalle değildi...
Alt kata inmiştim. Salona gityiğim de hiç kimse yoktu. Zaten niye evdedir diye umut ediyorsam..?
Adımlarım salon kapısına doğru yürümüş ve hızlıca salondan çıkmıştım. Mutfağa giderek bir şey yemek isteyip, istemediğimi gözden geçirmiştim ve iştahım yoktu. Bu yüzden istemiyordum. Ama sanarım kahve iyi olacaktı. Kendime kahve yapmaya başladım. Taehyung nefret ederdi kahveden sevmezdi, ama sırf ben seviyorum diye evde bulundururdu...
&
~Akşam~
Saat gece 01:00 geliyordu. Ve Taehyung ortalarda yoktu. Onun için endişeleniyordum artık.. Son 1 haftadır bu saatlerde eve geliyordu. Sıkıntıyla iç çekip, koltukta beklemeye başladım. Normalde beklemez uyurdum, ama cidden sıkılmıştım bu saçmalıktan!
Niye soğuk davranıyor onu bile bilmiyordum?! Bu gün konuşmaya çalışacaktım. Sabah onu yanımda bulamayacağımı bildiğimden gece konuşmak en iyisiydi!
Koltukta oturmuş, kafamı geriye yaslamış hala bekliyordum. Ben düşüncelerimde boğulurken kapının anahtarla açılma sesini duymuştum...
Gelmişti..! Umarım karşısında sinirden ağlamazdım..!
Adım sesleri salona yaklaşıyordu. Ve biraz sonra görüş alanıma girmişti. Beni gördüğün de yorgun gözlerini bir kaç kez kırpıştırdı.
"Neden uyumadın?"
Bu kadar sakin oluşu beni delirtecekti sanarım!
"Seni bekledim.."
"Sebep?"
Eskiden aşık bakan gözleri şu anda duygusuzca bakıyordu.. Ve bu saatlerce ağlamam için bir sebepti..
"Konuşmak istiyorum."
"Yorgunum Jisoo daha sonra konuşalım."
Kravatını gevşetip, beyaz gömleğinin bir kaç düğmesini açtı. Ve salondan çıkmak için arkasına dönüp, gitmeye yeltendi..
Hızlıca oturduğum koltuktan kalkarak ona doğru hızlıca yürüyüp, konuştum.
"Hayır, şimdi konuşmak istiyorum..!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"One Night Lover"/~Taesoo~
Fanfic"-Beni hamile bırakıp sonra da bu çocuğu istememezlik yapamazsın Kim Taehyung!" "-O bebeği aldıracaksın Jisoo, ben baba olmayı falan istemiyorum!"