"One Night Lover"/5.

218 29 3
                                    

İçeri girdiklerinde bütün gözler Taehyung ve Jisoo'nun üzerinde olmuştu.
Onlar "Barın en popüler çiftiydiler" ve ne zamandır buraya gelmediklerinden herkes onlara bakıyordu. Ama Taehyung umursamadan Sevgilisinin elinden tutup, masalardan birine geçti.

İçkilerini bekliyorlardı. Jisoo gözlerini Taehyung'a dikip, konuştu.

"Taehyung gitmek istiyorum burdan..." midesi bulanmıştı. Kalkmak isterken Taehyung onu yeniden yerine oturttu. Ve gelen içkiyi Jisoo'ya verdi. Jisoo ise içkiyi kafasına dikmişti. Hafif bir içkiydi, ama yine de yüzünü ekşitmesine sebep olmuştu.

Daha sonra Taehyung elindeki bardağı almıştı. Kafasına dikip, içmeye çalışsa bile çok fazla içememişti. Taehyung hemen bardağı ondan almıştı. Fazlasıyla ağır bir içkiydi. Ve Jisoo'nun onu içmesi mümkün değildi...

Jisoo gelen içkilerin hepsini içiyordu. Ve sarhoş olmuştu. Yavaşça oturduğu yerden kalkıp, yanında oturan Taehyung'un kucağına oturdu. Tırnaklarıyla açık kalan boynunu çizmeye başladı.

"Güzelim yapma.."

"Seninle sevişmek istiyorum Taehyung..."

"Olmaz Güzelim..."

Jisoo'nun gözleri doldu.

"Neden istemiyorsun beni?! Neden sevmiyorsun, nefret ediyorsun benden?!....."

Kucağından kalkmak istediğinde, Taehyung izin vermedi.

"Peki, tamam. Bu gece bizim gecemiz olacak."

Jisoo bu cümleyi duyar-duymaz Taehyung'un dudaklarına atıldı. Taehyung karşılık verdiğinde ikiside anın tadını çıkarıyordu. Jisoo 1-2 saat önce iğrenerek baktığı şeyleri, şu anda rahat bir şekilde kendisi yapıyordu.

"Odaya geçelim mi Güzelim?"

"Olur."

**************
~Sabah~

Jisoo uyandığında ikiside çıplaktı. Anlamıştı, dün gece bir şeyler olmuştu. Çok fazla içtiğinden hiç bir şey hatırlamıyordu. Kafasını kaldırdığında onu izleyen bir Taehyung'da beklemiyordu.

"Günaydın Bebeğim."

"Günaydın Sevgilim."
"Dün ne oldu?"

"Seviştik Bebeğim"

"Ah demek kasıklarım o yüzden ağrıyor.."

"Eve gidince ilaç alırsın."

Taehyung kiyafetlerini giyerken söyledi. Ve daha sonra Jisoo'nun iç çamaşırlarını giydirip, kıyafetlerinide giydirdi. Ve bardan çıktılar.

******************

Eve gelmişlerdi. Taehyung kucağında Jisoo ile eve girdi ve yukarı odaya çıktı. İkiside duş almalıydı. Jisoo kendi odalarındaki banyo da, Taehyung ise diğer odalardaki banyolardan birinde duş alacaktı.

Taehyung duştan çıkıp, odada giyindi. Ve kendi odalarına gitti. İçeri girdiğinde Jisoo üzerinde bornoz ile duştan çıkıyordu. Taehyung gelip odadaki koltukta oturdu. Jisoo ise bornozunu çıkarıp, kıyafetlerini giyiniyordu. Taehyung ezbere bildiği vücudu yeniden süzüp kendisini tatmin ediyordu. Evet.. Jisoo onun için fazlasıyla iyi, ateşli ve seksiydi.
____________________________________

Mutluyumm. Dün Soğuk Sevgilim'in 2K kutlarken, bu gün Fierce Love 1K olmuş. Teşekkürlerr<333

"Yorum ve votelerinizi bekliyorum🤍"


&quot;One Night Lover&quot;/~Taesoo~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin