"One Night Lover"/3.

294 39 23
                                    

~1 Ay sonra~

Aradan 1 ay geçmişti. Jisoo kendisini toparlamıştı. Bebeği için güçlü olmalıydı.

Taehyung bu 1 ayda Jisoo'suz zor geçiriyordu, ama mecburdu. Jisoo'nun peşine adamlarını takmıştı. Jisoo ne yapıyorsa ona adım-adım söylüyorlardı. Bu Taehyung'u rahatlatıyordu.
___________________

Jisoo yavaş yavaş merdivenlerden iniyordu. Ama ayağı takılıp merdivenlerden düşmüştü.

"Ahhh...."

Hızlıca karnını tutmuştu. Canı acıyordu.

"Ahhh.. Yardım edin.. Taehyung..."

Bu sözleri söyleyip gözlerini kapatmıştı.....

~~~~~~

Taehyung Jisoo'nun elini okşuyordu. Haber aldığı gibi Jisoo'nun evine gitmişti. Hastaneydiler şu anda.

Jisoo gözlerini açtı. Etrafına baktı ve Taehyung'u gördü. Gözleri kıp-kırmızı, ağlamış olan Taehyung'u gördü. Taehyung Jisoo'yu gördüğünde hızlıca yüzünü elleri arasına aldı ve konuşmaya başladı.

"İyi misin Meleğim.."

"İyiyim."

Jisoo karnını tutarak "Bebeğim nasıl?" Dedi.

Taehyung kafasını yere çevirdi. Bu haber Jisoo için zor olacaktı...

"Taehyung cevap ver?!"
"Y-yoksa ona bir şey mi oldu.."

Taehyung kafasını Jisoo'ya taraf çevirdi.

"Sevgilim bebeğimiz a-artık y-yok.."

Jisoo duyduğunda şok olmuştu. Beklemiyordu bunu.

"H-hayır olamaz... Yalan söylüyorsun hayır...."

Taehyung Jisoo'ya hızlıca sarıldı. Jisoo sakinleşmiyordu ve Taehyung mecbur doktor çağırmıştı ve sakinleştirici yapmışlardı.

☆☆☆☆☆

Taehyung kucağında olan Sevgilisine baktı. Eve bir kaç gündür gelmişlerdi. Bu bir kaç günde Jisoo konuşmuyordu, sadece Taehyung'la uyuyordu. Şu anda da Taehyung'un çıplak göğüsünde, kucağında kıvrılmış uyuyordu. Saçlarını okşuyordu Jisoo'nun.

"Jisoo? Bebeğim?"

Ses gelmediğini anladığında kafasını biraz eğip baktı. Jisoo uyumuştu. Kızarmış gözlerini ve burnunu gördüğünde gerçekten sebepkarı kendisiydi diye düşündü. Kafasını yatağa dayadı ve gözlerini kapattı.
Canı yanıyordu çok fazla canı yanıyordu Taehyung'un. Her şeyini kaybetmişti. Sevgilisinin mutluluğunu, çocuğunu kaybetmişti. İstiyordu baba olmayı, fakat mesele çocuk sevmemesi değildi. Yapamazlar bakamazlar diye düşünmüştü. Jisoo çok güzel Anne'lik yapardı, ama Taehyung iyi bir Baba olacağını düşünmüyordu. Çocuğu aldırmak istemesinin sebebi de buydu. Taehyung bir şeyi de farketmişti. Jisoo sevmediği davranışları yapmaya başlamıştı. Yatakta özgürce yatmayı seven Jisoo, şu anda kendisini elleriyle sarıyordu. Yani karnını elletiyle sarıyordu. Bu Taehyung'un canını acıtmaya daha da yetiyordu...

Jisoo Taehyung'un kucağında rahatsızlıkla kıprandı. Gözlerini açıp anlamsızca Taehyung'a vaktı. İlk defa Sevgilisinin gözyaşlarını görmüştü. Taehyung Jisoo'nun uyanıp ona baktığını görünce hızlıca göz yaşlarını sildi.

"Meleğim..?

"Kendimi iğrenç hissediyorum Taehyung..."

"Neden Bebeğim? Seni böyle hissettiren ne?"

"Bebeğimi koruyamadım. Hiç bir şey beceremiyorum. Sen de benden nefret ediyorsun..." Hepsini ağlayarak ve Taehyung'a sıkıca sarılarak söylemişti.
Taehyung sarılmanın karşılığı olarak, kucağında ki Jisoo'nun beline kollarını sarmıştı.

"Hepsi benim suçumdu. Sizi ben koruyamadım. Senden nefret etmiyorum Bebeğim lütfen bu düşünceyi aklından çıkar..."
Dudaklarından öptü Jisoo'nun. Sarılmışlardı, ikiside bir-birilerinin kokusunu içlerine çekiyorlardı. Eve geldiklerinden beri ilk defa bir-birilerine içlerini açmışlardı.

O gün Taehyung ve Jisoo bir-birilerine güvenerek yarın olması için uyumuşlardı. Ama huzursuz bir uykuydu bu.....
____________________________________

O şarkı çok anlamlı geliyor, yani sevdiğim için koydum:)

Bu aralar sınavlar falan var anca bölüm yazdım, ama yazdıklarımda tutmuyor ya...
Neyse İyi Akşamlar/geceler hepinizeee♡♡<333

"Yorum ve votelerinizi bekliyorum🤍"

&quot;One Night Lover&quot;/~Taesoo~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin