"One Night Lover"/6.

215 29 17
                                    

Jisoo yavaşça parmak uçlarında yürüyerek Taehyung'un çalışma odasına geldi. Kapıyı çalmadan içeri girdi. Taehyung meşgul olduğundan Jisoo'nun geldiğini farketmemişti bile..

Jisoo aynı yavaşlıkla Taehyung'a taraf yürüdü. Taehyung bunu hissedip, kafasını kaldırdı. Karşısında gördüğü bedenle hafifçe güldü. Jisoo Taehyung'un karşısında durdu. Taehyung elindeki içki bardağını masanın üzerine koydu ve bilgisayarını kapattı. Jisoo'nun açıkta kalan bacağına elini koydu ve kendisine çekti. Dudaklarını yavaşça birleştirdi. Bir süre öpüştükten sonra Jisoo geri çekildi. Taehyung elini Jisoo'nun kalçasına elini koydu. Kendisine çekip ve kucağına oturttu. Elleri Jisoo'nun kalçasında ve belinde geziniyordu. Dudaklarını yine yavaşça birleştirdiler. Derince öpüşmeden sonra Taehyung yavaşça Jisoo'nun boynunu öpmeye başladı.

Bir süreden sonra geri çekildi Taehyung ve konuştu.

"Böyle eski günlerimizi özledim.." Dedi. Kafasını arkaya yaslayıp, Jisoo'nun da kafasını göğüsüne yasladı. Elini Jisoo'nun açıkta kalan tenin de umursamadan gezdiriyordu.

"Hangi eski günlerimizi..?" Diye sormuştu Jisoo. Ne söylediğini biliyordu, ama yinede ondan duymak istiyordu.

"Seviştiğimiz, ateşli gecelerimizin olduğu günleri özledim." Dedi Taehyung. Jisoo ofladı ve yeniden konuştu.

"İhtiyaçlarını karşılayamadığımı biliyorum Taehyung..."

"İhtiyaçlarımı fazlasıyla iyi karşılıyorsun Bebeğim. Ve ben bunu seviyorum."

"Bu iğrenç vücutla nasıl ihtiyaçlarını karşılıyorum..? Cidden vücudum kilolu ve kendimi kötü hissediyorum Taehyung."

"İğrenç falan değil! Vücudun çok güzel ve ben seni vücudun için sevmiyorum Jisoo."

"Kiloluyum Taehyung..." Gözlerini kendi vücudunda gezdirdi Jisoo ve dolu gözlerini sakladı.

"Jisoo, Bebeğim 45 kilosun ve bu güzelliğinle mi kilolusun?"

"Evet.."

"Saçmalama Güzelim. Vücudun mükemmel ve ihtiyaçlarımı fazlasıyla iyi karşılıyorsun!"

"Sadece seks için bir araya geliyormuşuz gibi konuştun Taetaee.." Hafif gülerek söylediği sözden sonra Taehyung'ta güldü. Jisoo Taehyung'un kucağında iyice yayıldıktan sonra belini Taehyung'un göğüsüne yasladı ve yeniden konuştu.

"Taetae..?"

"Efendim Meleğim?"

"Aslında.."  o an Jisoo kelimeleri toparlayıp, söyleyememişti. Gözleri, boğazı hafif yanmaya başlamış ve gözleri dolmuştu. Ama Taehyung hiç bir şey yapmamış, onun sözlerini bitirmesi için ağzını bile açmamıştı.

"Aslında bebeğimizin düşmesinin sebebi bendim..." dedi Jisoo.

"Eğer sakarlık yapmasaydım ve merdivenlerden düşmeseydim... Belki de bebeğim yaşıyor olacaktı..."

Son sözünden sonra Jisoo'nun gözyaşları daha fazla dayanamamış ve yanağından süzülmüştü. Taehyung hızlıca Jisoo'nun gözyaşlarını sildi. Ve konuştu.

"Sebebi sen değil, benim Sevgilim.. Sizi iyi koruyamadım.. Bebeğimizi kurtaramadım.."

Jisoo yavaşça gözyaşlarını sildi. Burukça gülümseyip, bakışlarını Taehyung'un gözlerine çıkardı.

"Bebeğimiz mi? Sen demi artık bebeğimiz olacağını kabullenmiştin..?"

"Güzelim ben bebeğimizin olacağı için üzgün değildim, sadece korktum.."

"Neden korktun Taehyung..?"

Taehyung hızlıca gözlerini pencereye çevirdi ve gözyaşlarının akmasına izin vererek konuştu.

"İyi bir Baba olamamaktan korktum Güzelim.." Dedi Taehyung.

"Olurdun Taehyung olurdun, Sadece sen kaçmayı seçtin..."

Taehyung bu lafların sonunu biliyordu.. Kavga edeceklerdi.. Hızlıca gözyaşlarını sildi ve konuştu Taehyung.

"Tamam neyse kapatalım bu konuyu."

Jisoo'nun konuşmasına izin vermeden kucağında olduğu halde kalktı ve çalışma odasından çıktı. Kendi odalarına gelip, kucağındaki Jisoo'yu koltuğa bıraktı. Kapıyı kapatıp, Jisoo'ya yöneldi yeniden..

"Çok özledim seni.." Dedi Taehyung ve dudaklarını hasretle birleştirdi...
____________________________________

Temsili video. İlkte videodaki gibilerrr. Bu arada video'yu Youtube "blissgguk" hesabından aldım. Yani video ona aitt:)))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nabersinizz? Bölüm gecikti özür dilerim, ama yarından sonra güzel bölümler gelcek. Bu fic aslında böyle olmayacaktı, o yüzden yazacak bir şey yok:(((

Neyse Seviliyorsunuzzz<333
Gününüz Taehyung kadar yakışıklı Seo-Jun (Hwang In Yeop) kadar karizmatik geçsinnn. (Bu aralar bu ikiliyee takığımm:)

&quot;One Night Lover&quot;/~Taesoo~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin