~Fyolai~

79 9 0
                                    

Nikolai gözlerini sıkıca kapattı ve korkudan kulaklarını kapattı. Ne zaman fırtınalı bir gece olsa bunlar oluyordu. Çocukken yaptıklarına dair bir sürü halüsinasyon, tüm pişmanlıkları. Çoğu zaman her şeyi gözlerinin önünde oluyormuş gibi görüyor. Babasını, küçük kız kardeşini, annesini nasıl bıçakladığı. Çığlıklarının ve bağırışlarının sesi o kadar güçlü ki.

Sigma odasına geldiğinde ve "palyaço"nun bir köşeye kıvrılmış, hiçbir şeye bu kadar korkuyla bakmadığını gördüğünde bunu Sigma'ya anlatmıştı ve itirazlarına rağmen Nikolai'yi bir doktora sürüklemişti, onlar da bunu öğrenmişlerdi. halüsinasyonlara neden olan ve kurbanların çocuk gibi davranmasına neden olabilen bir zihinsel bozukluk olan şizofreni hastasıydı. Sonuç olarak, hiçbir sebep yokken gülümsüyor ve gülüyor olabilirler.

Sigma'nın bunu bilmesi onu rahatsız etmiyor ama erkek arkadaşının bunu duymasına izin vermesinin hiçbir yolu yok. Ta ki keşfedilene kadar.

******

"Dos-kun! Artık bana zaman ayırır mısın?!" diye sordu Nikolai somurtarak.

"Daha sonra...şu anda bir şeyin ortasındayım"

"Ne gibi? Fuckuchi öldü! Üzerinde çalışılacak başka ne var?"

Fyodor içini çekti. Neden dünyadaki herkes varken bu palyaçoya aşık oldu? Saati kontrol etti ve Nikolai'yi nazikçe dürttü. Bu dürtmenin ne anlama geldiğini çok iyi bilen Nikolai inatla başını salladı. Özellikle fırtınalı bir gece olduğu için yalnız uyumasının imkânı yok!

"Yapmak zorundasın. Saat zaten gecenin 12'si"

"Ama sen uyumuyorsun!"

"Dediğim gibi meşgulüm. Sen değilsin, o yüzden git"

"HAYIR!"

Bu, Fyodor'un Nikolai'yi yatağa sürüklemesi ve kapıyı yüzüne kapatmasıyla sonuçlandı.

Nikolai gök gürültüsünden önce "Vay be, çok kaba" diye mırıldandı ve bu onun irkilip hemen yatağa atlamasına neden oldu. Sessizce oturup duvara baktı. Halüsinasyon yok.

"Huh, bu gece şanslıymışım gibi görünüyor!~" Mutlu bir şekilde mırıldandı. Tam o sırada yüksek sesli bir kadının çığlığını duydu.

"Ya da değil..."

Fyodor çalışma odasında tüy kalemi ve siyah mürekkep dolu bir kap kullanarak yazı yazıyordu ve kendisinin ve Nikolai'nin ortak yatak odasından yüksek sesli çığlıklar ve çığlıklar duydu. Yazmasına odaklanmadan, bunun uykusuzluktan kaynaklanan bir çeşit halüsinasyon olmadığından emin olarak kapıya baktı. Hayır, gerçekten Nikolai'nin çığlıkları ve çığlıklarıydı.

Ayağa kalktı ve kağıda siyah mürekkebin sıçradığını ve tüy kalemin kaybolmuş olabileceğini umursamadan hızla yatak odasına koştu.
İçeri girdi, gözleri her yerde geziniyordu.

"Nikolai?!"

Erkek arkadaşını top şeklinde kıvrılmış, gözleri kapalı ve kulakları kapalı halde gördü. Hızla yanına koştu ve onu sarsmaya başladı.

"Lütfen...lütfen! Dur! Sana yalvarıyorum-"

"Nikolai! Benim, Fyodor! Dos-kun'unu hatırlıyor musun?"

Nikolai korkuyla dolu gözlerini açtı. Erkek arkadaşının yanına çömeldiğini, elleriyle onu kavradığını gördü.

"Gördün mü? Sadece benim"

"D-Dos-kun" diye fısıldadı. Diğerine sıkıca sarıldı, neredeyse diğerinin düşmesine neden olacaktı. Fyodor onu sakinleştirmek için sırtını ovuşturdu.

"Korkuyorum..."

Nikolai'yi sakinleştirdikten sonra onunla yatmaya karar verdi. Duşa girdiğinde bir elin bileğini tuttuğunu hissetti.

"Lütfen...lütfen gitme" diye yalvardı erkek arkadaşı sessizce.

"Duş almam lazım. Bir dakika sonra döneceğim. Ya da belki dört dakika sonra. Ama yakında döneceğim."

Rekor bir sürede 2 dakikada duştan çıktı, 1 dakika dişlerini fırçaladı ve birkaç saniyede giyindi.

Nikolai Fyodor'a sıkı sıkıya sarıldı. Diğeri ise rahatlatıcı cümleler fısıldayarak sırtına daireler çizmeye devam etti. Erkek arkadaşına ne olduğunu soracaktı ama şu anda Nikolai bir şey söyleyecek durumda değil gibi görünüyor.

Bir süre sonra sıkı tutuşun gevşemeye başladığını hissetti. Uyuyakalmış olan Nikolai'ye baktı. Diğerinin alnını öperken yüzünde nadir bir gülümseme oluştu.

"İyi geceler"

*****
Sabah Nikolai çocuksu haline geri döndü. Ancak Fyodor dün neler olduğunu öğrenmeye çok kararlı ama Nikolai ona söylemedi.

Sigma onları ziyaret ederken, Fyodor'un dün gece olanlarla ilgili sürekli sorular sorduğunu ve Nikolai'nin onlarla alakası bile olmayan şeyler söylediğini duydu.

Fyodor başını kaldırıp Sigma'yı gördü.

"Ah...sensin"

"Evet. Konuşalım mı?"

*******

"Nikolai'nin şizofreni hastası"

Fyodor gözlerini kırpıştırdı. Erkek arkadaşının artık bir sorunu vardı.

"Ne?"

"Şizofreni. Bu bir zihinsel bozukluk-"

"Ne olduğunu biliyorum. Halüsinasyon görmene ve bunun gibi şeylere yol açan zihinsel bozukluk mu?"

"Evet"

"Ne zaman oldu?"

"Sanırım 3 ay önce"

"3 ay önce? Kahretsin, bu çıktıktan sonraydı! Nikolai neden bu konuda bir şey söylemedi?"

Sigma birdenbire sorusunu yanıtladı.

"Nikolai senin bunu bilmeni istemedi çünkü senin önünde zayıf görünmek istemiyor"

******

"Dos-kun! Sıkıldım~" diye sızlandı Nikolai. Ancak Fyodor tek bir şeye odaklanmıştı.

"Neden bana şizofren olduğunu söylemedin?"

Nikolai şaşırarak gözlerini kırpıştırdı.

"Nasıl-"

"Sigma bana söyledi"

Elbette Nikolai acı bir şekilde düşündü.

"Karşımda zayıf görünme konusunda endişelenmene gerek yok. Sen benim erkek arkadaşımsın, hatırladın mı? Seni önemsiyorum."

Nikolai içini çekerek başını Fyodor'un kucağına koydu.

"Kendimi zayıf hissetmek istemedim, özellikle de senin gibi biriyle birlikteyken..." diye mırıldandı. Fyodor, Nikolai'nin uzun, çözülmüş saçlarıyla oynamaya başladı.

"Merak etmeyin, hepimizin kusurları ve kusurları var."

"Ah evet? Bana neden bu kadar mükemmel olduğunu açıkla!"

"Çünkü ben bir tanrıyım. Hatırlıyor musun?"

"Ah evet nasıl unutabilirim ki! Erkek arkadaşım bir tanrı!"

"Benimle kafa mı buluyorsun?"

"Gibi?"

"...beni öldürme lütfen"

bungou stray dogs One-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin