Birçok ölümle tanınan, insanları sanki parmak altında ezilecek karıncalarmış gibi öldüren, dünyanın korktuğu bir mafya yöneticisi.
Aynı yöneticinin kedi çocuğun kucağında saçlarıyla oynanarak yattığını kim bilebilirdi?
Beyaz saçlı dedektif parmaklarını yavaşça yöneticinin saçlarında gezdirirken mırıldanıyordu. Çok yalvardıktan sonra Akutagawa sonunda çocuğun kucağına uzanıp saçıyla oynamasına izin vermeyi kabul etti. Akutagawa telefonunda gezinirken Atsushi saçıyla oynamaya devam etti. Aniden dedektifi şaşırtarak doğruldu ve gözleri irileşerek Atsushi'ye döndü.
"Ha? Nedir bu?"
Akutagawa hiç ses çıkarmadan telefonu yüzünün önünde tuttu. Atsushi telefona baktı. Görünüşe göre en sevdikleri pazarda indirim var.
İkisinin de zil sesi aynı anda çalınca ikisi de marketten eve doğru yola koyuldular. Birbirlerine bakmadan önce ceplerine baktılar.
"Telefonlarımızın aynı anda çalması tesadüf olamaz... değil mi?" Atsushi sordu. Akutagawa omuz silkti. Rashomon'u harekete geçirdi ve Atsushi, yiyecekleri onun üzerine koydu. Daha sonra aynı anda telefonlarını aldılar.
"Evet, Atsushi konuşuyor!"
"Akutagawa konuşuyor"
Görüşmeleri sona erdi. İkisi de birbirine bakıyor.
"Sanırım ADA da seni aradı?" dedi akutagawa. Atsushi başını salladı.
"Devam et o zaman, yiyecekleri Port Mafia'ya giderken bırakacağım"
"Emin misin?"
"Evet. Şimdi git"
Atsushi, bir gülümsemeyle ona el sallamadan önce Akutagawa'nın yanağını öptü ve kaçtı. Akutagawa da ona el salladı ve hızla önce eve, ardından da Liman Mafyası'na doğru ilerledi.
Bu görev için bir araya gelmeleri gerektiğinden bir ara sokakta tekrar buluştular.
Atsushi, "O zamanlar bu bir zaman kaybıydı" diye içini çekti. Akutagawa erkek arkadaşına gözlerini kırpıştırdı. Elbette birlikte oldukları için zaman kaybıydı ama aynı yerde çalışmadıklarını unuttu mu?
"Her neyse...bu çete nerede?" Atsushi etrafına bakarak sordu.
"Hm muhtemelen doğrudan..." Akutagawa mırıldandı. O bunu söylerken üzerlerinde siyah gölgeler belirdi.
"Ya da muhtemelen üstümüzde..." diye yanıtladı Akutagawa, kendisi ve Atsushi yukarıya bakarken. Akutagawa, Rashomon'unu etkinleştirip ikisini aynı anda bıçakladığında iki adam onlara saldırmak üzereydi. Cansız bedenlerden kan yüzlerine damladı
"...Onları bıçakladığın için teşekkürler sanırım?" Atsushi şaka yollu söyledi. Akutagawa ileri yürümeden önce başını salladı, Atsushi ise biraz geriden onu takip ediyordu. Onlar ileri doğru yürümeye devam ederken birisi keskin nişancının hedefiydi.
Bir inleme sesi duydu.
İnlemeyi duyan Akutagawa arkasını döndü. Erkek arkadaşının karnını tuttuğunu, kan damladığını görünce gözleri dehşetle büyüdü. Sonra başını kaldırıp baktı ve uzaktan bir binanın çatısında bir parıltı gördü.
Akutagawa aniden kaybolan Atsushi'ye bakmadan önce düşündü. Daha sonra erkek arkadaşının yaralı olmasına rağmen başka bir kişiye saldırdığını gördü.
... Bacağını birçok kez kestim, bu yüzden karnına bir kurşun isabet etmesi onun için sorun teşkil etmez. Akutagawa, Rashomon'u kullanarak çatıya çıkmasına yardım ederken düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bungou stray dogs One-shots
FanfictionShipler; Soukoku Shin soukoku Ranpoe Fyolai TaniHara Suegiku KuniKatai Odango HiguGin Kitabın aslı ingilizcedir ve Jyung_0829 tarafından yazılmıştır