Nick
Моето момиче беше завършило. Не можех да не се почувствам като най-гордият мъж на света, тя не само беше красива, но беше и невероятно умна. Бях завършил курса с най-добрите оценки, университетите ме бяха разиграли и най-накрая бях решил да отида в моя университет тук, в Лос Анджелис. Не знам какво щях да правя, ако се бях върнал в Канада, както планирах първоначално.Нямах търпение да се премести в апартамента ми, още не ѝ бях казал, но намерението ми беше да дойде да живее при мен. Бях уморен да се примирявам с всички проклети ограничения, които нашите родители не бяха спрели да ни налагат веднага щом започнахме да излизаме. След отвличането на Ноа майка ѝ беше станала напълно параноична и не само това, но и баща ми, и Рафаела бяха започнали да показват колко не са ентусиазирани, че децата им излизат. Нещата се охлаждаха малко по малко и сега, когато вече не живеех с тях, вместо всичко да се нормализира, както първоначално предполагах, се случи точно обратното. Едва позволяват на Ноа да дойде в къщата ми или да остане. Трябваше да измисляме всякакви глупости, само за да можем да бъдем заедно без прекъсвания. На практика не ме интересуваше какво ще кажат баща ми или съпругата му, вече бях по-възрастен, бях на двадесет и две години и скоро ще бъда на двадесет и три, щях да правя каквото наистина искам, но не беше същото за Ноа. Знаех, че отнемането на пет години ще ни създаде няколко проблема в бъдеще, но никога не съм предполагал, че ще ми създадат толкова шибани главоболия.
Но сега не беше моментът да мислим за това, ние празнувахме. Щях да заведа Ноа на щастливия огън на плажа, организиран от нейния клас. Не че исках особено, но поне щяхме да прекараме известно време заедно. На следващия ден Ноа щеше да бъде супер заета с партито за завършването и майка ѝ искаше да вечеря с нея след церемонията, така че или щяхме да излизаме този ден, или тя трябваше да го сподели отново с всички. Знаех, че звучи егоистично, но през последните няколко месеца, с всички училищни неща, пътуването ми до Сан Франциско и препятствията на родителите ни, не бях прекарал дори половината от времето, което исках да бъда с нея, така че отивах да се възползват от него.
Пътуването до плажа беше приятно, Ноа беше развълнувана от дипломирането си и не млъкна през двадесетте минути, които ни отнеха да стигнем до там. Понякога ми беше забавен начинът, по който жестикулираше с ръце, когато беше развълнувана от нещо. В тези моменти, например, ръцете ѝ сякаш имаха собствен живот.
ESTÁS LEYENDO
Culpa tuya /Твоя вина
RomanceСлед всичко, което се случи миналото лято, след битките, измамите, разочарованията и най-вече трудното съжителство на Ноа с доведения ѝ брат, нещата изглежда вървят по мед и масло. Животът на Ноа ще се преобърне с главата надолу сега, когато тя е на...