4

1.3K 47 3
                                    

Evet arkadaşlar yorum atmayı ve oy vermeyi unutmayın 🙏
Desteklerinizi bekliyorum.

Meriç Arman Malik'den;

Bugün Urfa'ya gelmiştim Urfa'da ki topraklarıma bakmaya bir kaç yeni ihaleye girmiştim tabi ki hepsini kazandım ben Katar emiri Meriç Mâlik herkesin korktuğu çekindiği kimsenin karşımda konuşmaya cüret edemegi Meriç Mâlik.
Arabayı hazırlatıp çarşıya doğru ilerlemeye başladım bir gidip bakalım, kulağıma bir kaç söylemler gelmişti benim çöplüğümde horozlanan kendini bilmez varmış. Gidip görelim bakalım Meriç Mâlik'in toprağında kime erkeklik taslandığını çok güzel şeyler olacak.......
   Adamı bulmalarını emrettim, çok geçmeden buldular zaten zayıf çelimsiz yaşlı bir adamdı gözünü korkutmak yetecekti anlaşılan. Adamı biraz hırpalayınca bir ses duydum bana diklenen doğrusu şaşırdım çünkü kimse bana bakmaya cesaret edemezken bu cesur ve ölüme susamış kişiyi merak ettim doğrusu. Kafamı kaldırınca tam anlamıyla bir melek gördüm sandım bu yüz bu dudaklar bu simsiyah saçlar hayatımda hiç bu kadar etkilenmemiş tim. Ki ben bunca zaman sadece tek gecelik takıldığım olurdu kadınlarla hayatımda hiç bir kadına bu zamana kadar bu denli uzun uzun gözlerine bakmamıştım bile.Bu meleğin yanına yavaşça yaklaştım korkuyordu titremeleri den belliydi ama belli etmemeye çalışıyordu küçük bedeni karşımda tir tir titriyordu. Bu ufaklık cesaretiyle hayran bıraktı beni kendine doğrusu.Çünkü korktuğu halde  dimdik duruyordu karışımda onca kendine adam diyen  adamlardan daha cesurdu. İşte dedim benim kadınım olabilecek biri güzelliği, masumluğu,o saçları, dudakları her zerresi beni etkilemişti resmen hiç bu kadar garip hissetmemiştim. Karşımdaki ufak meleğe yaklaştım ve tam dibinde durdum o kadar güzel kokuyordu ki insanın mest olmaması mümkün değil saatlerce bu kokuyla durabilirdim. Yavaşça kulağına yaklaştım, beni tanımadığı o kadar belliydi ki ona beni gerçekten tanımasını yavaşça fısıldadım ve kendime engel olamadan boynuna tüy kadar hafif bir öpücük bıraktım.... İşte artık bu kızın bende sonrası olamazdı benimdi ve öyle olacaktı  Meriç Mâlik'in kadını olmalıydı. Ama önce ona kendimi tanıtmam ve alıştırmam lazım...............

Evet arkadaşlar nasıl buldunuz?
Fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın 🙏
Kocaman sevgiler:).........

Çöl Çiçeği'MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin