נקודת מבט דין:
מהרגע שראיתי אותה, את יובל.
ידעתי שבחיים לא ראיתי ילדה יותר יפה ממנה. רגע, זה לא פדופילי? לא משנה.
צפיתי בכל צעד שהיא עשתה בבית שלי.
וכשראיתי שהערס הגמד הזה מזיין לה תפאקניג שכל אני התחרפנתי דחפתי כמויות של ערסים וזונות נדבקו עליי כדי להגיע לתת לו כמה, דביל.
כשראיתי שיובל נעלמה התחלתי לחפש בכל מקום אותה, ופשוט הכי הגיוני שהיא תיהיה בשירותים עדיין הייתי עצבני פיצוצים. דפקתי לה בדלת ולפחות הצלחתי להצחיק אותה היא הכניסה אותי העקבים שלה היו זרוקות גם התיק שלה היא ישבה על האסלה עם השמלה שלה, היא נראת כמו מלאך.
היא לא הסתכלה עליי, היא הסתכלה על כל דבר אחר חוץ ממני.
תפסתי את הסנטר החד והקטן שלה וגרמתי לה להסתכל עליי, אחרי שהיא הסתכלה עזבתי את סנתרה.
העיניים הגדולות שלה נצצו.
״העפתי אותו מפה, הוא איפשהו ברחוב עכשיו אין לך מה לפחד.״ אמרתי לה, היא קמה וואו הגוף שלה משגע וגם היא נמוכה בטירוף שזה מצחיק... אבל לא! דין זה לא זמן לצחוק מפגר!
היא חיבקה אותי והתחילה לבכות.
״א-אתה הצ-הצלת אותי..״
״א-אם לא ה-ה-היית שמה אני ל-לא יודעת מה היה ק-קורה..״ היא גימגמה מלא ובנוסף רעדה בלי סוף, נורא מה שגברים יכולים לעשות לילדה..
חיזקתי חיבוק, לא נתנתי לה ללכת.
״הכל בסדר..״ ניסיתי להרגיע אותה, ואחרי כמה דקות היא הייתה הרבה יותר רגועה.
״תודה שהיית איתי פה..״
היא באמת מלאך.. די דין! תפסיק לחשוב ככה היא אשכרה בת 16 מטומטם!
״נראה לי כדי שתלכי לחפש את חברה שלך..״
היא הנהנה ויצאה, השאירה אותי במחשבות, למה אני מתנהג ככה?! היא בת 16 ואתה 19 אתה לא איזה אבא סוכר!
אסור שירדן תדע מזה!.. אני כזה דפוק שנופל בשביל ילדה בת 16..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
סליחה שזה ממש קצר פשוט אני משתדלת לעשות כמה שיותר פרקים אז אני צריכה רעיונות וכפי שרואים אין לי מלא ואני יודעת שזה רק הפרק השלישי אבל בכל זאת..
YOU ARE READING
הפרש גיל
Romanceיובל היא תלמידה בתיכון, בת 16 אבל לא היא לא מאוהבת באיזה בחור מהבית ספר היא חושבת שהבנים מכוערים ומגעילים. אבל אז היא פוגשת חייל ושמו דין הוא בן 19 ואחיו הקטן איתמר, הוא ידיד של גל החברה הכי טובה של יובל. ויובל מבינה שהיא יכולה לראות את דין שוב..