נק מבט יובל:
כבר התחיל להחשיך, אז נכנסתי למקלחת להתחיל להתארגן. מפה לשם התלבשתי שמתי נעליים ועשיתי פן, עכשיו החלק של האיפור.
שמתי עגילי חישוק בינוניים, קצת קונסילר ג׳ל גבות, לקחתי צבע פנים ועשיתי שתי פסים על הלחיים.
סומק, מסקרה, פודרה וליפסטיק.
לא רציתי לשים גלוס כי אני אשמח למזמז בחורים חמודים שאראה שמה.
סימסתי לגל שאני מוכנה והיא אמרה לי שהיא בחוץ, נכנסתי לאוטו וגל התחילה לנסוע.נק מבט דין:
שבוע מאז הניתוק.
שבוע שהיא לא עונה.
שבוע שהיא קוראת את ההודעות ומסננת..
מקווה שלפחות היא תבוא למסיבה.
היא הדבר היחידי שאני אתרכז בו, אני חייב לדבר איתה הלילה.
את האמת בהתחלה לא רציתי להיתחפש אבל עמית החבר הכי טוב שלי הכריח אותי ואמר לי שיש לו רעיון לתחפושת שתתאים לי בול.
״אל יווני אחי, אל יווני.״ עמית אמר לי בשיחת טלפון שלנו.
״אחי, מאיפה אני אפליץ תחפושת של אל יווני?״ שאלתי את עמית, אני ועמית הכרנו דרך הצבא. הוא איתי בפלוגה ומאז אנחנו לא נפרדים.
״לא זוכר שהיתחפשתי לזה שנה שעברה? קפוץ לכאן אני אביא לך וזהו.״ גם מתחיל להחשיך אני חייב למהר, הבית כבר היה ממזמן מאורגן למסיבה. הדיג׳יי בדרך השתייה כאן הכל כאן.
**
סיימתי להתארגן ו וואלה? אני נראה מעולה.
איתמר המכוער הזה התחפש לשרק והחברה שלו הולכת להיתחפש לפיונה.
כולם כבר הגיעו.. רק, יובל לא, יובל עוד לא.
היה צילצול של השער והלכתי לפתוח אותו, כבר ידעתי שזאת לא יובל שלי..
פתחתי את השער, ו.. גל ויובל.
״אז באת בסוף..״ לחשתי לעצמי.
״היושש, איפה איתמר? גל שאלה, גל ואיתמר חברים טובים מאוד, נוכחותי לא מעניינת אותה.
אך אני ויובל בקרב מבטים.
סרקתי לה את כל הגוף, היא נראת מדהים.
כמו תמיד.
גם היא סרקה לי את הגוף, יש לי קצת דה ז׳ה וו.
״היי, אה איתמר בפנים תכנסו.״ אמרתי ולא הורדתי מיובל את עיניי, למזלי גם היא לא.
רציתי לשמור על הקשר עין הזה.
״תודה רבה מר חתיך.״ גל אמרה בציניות.
סגרתי את השער וכשהסתובבתי ובאתי להיכנס לבית שלי, הן כבר לא היו שם.
YOU ARE READING
הפרש גיל
Romanceיובל היא תלמידה בתיכון, בת 16 אבל לא היא לא מאוהבת באיזה בחור מהבית ספר היא חושבת שהבנים מכוערים ומגעילים. אבל אז היא פוגשת חייל ושמו דין הוא בן 19 ואחיו הקטן איתמר, הוא ידיד של גל החברה הכי טובה של יובל. ויובל מבינה שהיא יכולה לראות את דין שוב..