8

125 4 0
                                    

נק מבט יובל:
**
הגענו לבית של דין.
״וואו כמה זמן לא הייתי כאן.״ אמרתי לדין.
פתאום אני רואה ילדה מושלמת, עיניים ירוקות בהירות, ממש כמו של.. דין.
והשיער הקרמלי שלה, מושלם.
זו הייתה ירדנה, אחותו הבת 5 של דין.
״יוביייייי״ ירדנה צעקה בקול המתוק שלה כשהיא יורדת במדרגות.
״ירדני, כמה זמן לא ראיתי אותך! את יודעת שממש התגעגעתי?״ היא הילדה הכי מתוקה בעולם. הרמתי אותה על צד המותן שלי מחזיקה אותה ביד אחת, היא כזאת קלילה.
״את ודין זוג?״ ירדנה שאלה משום מקום והתחלתי קצת להסמיק, בזווית העין ראיתי שגם דין הסמיק טיפה.
״ל- לא ירדני, למה?״ היא הרי יודעת שאנחנו חברים טובים..
״אז למה אתם מחזיקים ידיים?״ היא ציחקקה.
אני ודין הסתכלנו אחד על השני, ואז על הידיים שלנו, ושוב אחד על השני והפרדנו את הידיים שלנו במהירות.
לא שמתי לב לזה..
״א- אמ, לא שמנו לב ירדני.״ עניתי לה בעדינות. ״אתם יכולים להיות זוג מושלםםם״ ירדנה חייכה אלינו, הלוואי ומה שהיא אומרת היה אמיתי. אבל בכל זאת, אני יודעת שזה אל הדדי, אני סתם מאוהבת בו והוא.. לדין יש איזו זונה, שהוא אוהב.
״טוב ירדנה את מוכנה לעלות למעלה? אני עוד מעט מכין משהו לאכול אז רק שזה יהיה מוכן תרדי, יאללה למעלה למעלה!״ דין אמר כדי לזרז את ירדנה.
בזמן שהיא עלתה הוא הלך למטבח ואני אחריו.
״אז יובי, למה את מתחפשת?״
״אני מתחפשת עם גל לשוטרת ואסירה, היא האסירה.״ עניתי מביטה בו מוציא מצרכים מהמקרר.
״מממ!.. מגניב!״ ענה וחייך אליי, למה יש לו חיוך כזה מושלם וואו..
״מה אנחנו מכינים התקדמתי אליו מנסה לראות מאחוריו מה הוא עושה.
״מה את מנסה לעשות?״
״להיסתכל.״
עניתי, ופשוט הוא התחיל להסתיר לי בכוונה מכל כווין.
״דין די אבל.״ אמרתי לו עם טיפה כעס בקול.
הוא הסתובב מביט אליי, הוא התכופף כדי להיות בדיוק בגובה שלי. א.מ.א.ל.ה.
״אני רק צוחק איתך יובל.״ העיניים שלו חדרו לתוכי, סרק את פיניי וחייך.
אוחח סעמק כל-כך בא לי לנשק את השפתיים שלו, נראות כאלה רכות, וחלקות.. בטוחה שהן מתוקות כמו ממתק.
נראה לי שדין שם לב לאיפה העיניים שלי הולכות, לשפתיים שלו..
״יובל?״ שאל אותי, הורדתי את המבט מהשפתיים שלו וחזרתי לעיניים היפות האלה.
״מ..מה?..״ אני מרגישה שאני לאט לאט שוקעת לו לתוך העיניים, ירוקות בהירות ונוצצות, פשוט חודרות לי לעיניים.

הפרש גילWhere stories live. Discover now