Az óra délután hat órát mutatott. Az épületből lassan szálingózó vendégek rengeteg szemetet hagyták maguk után, amit valakinek fel kell takarítania. -gondolta az ajtófélfának támaszkodó férfi.Nem igen sok kedve van az éjszakai műszakhoz, hiszen akár otthon is lehetne a családjával,vagy akár békésen is aludhatna. De nem. A mai nap övé a "megtiszteltetés", hogy vigyázzon az étteremre,és annak minden egyes négyzetcentiméterére.
Amint a hely lecsendesedett,és teljesen kiürült, kezdődhetett a reggelig tartó éjszakázás, amihez az őr egy jókora adagnyi,frissen főzött kávét készített az asztalára. Nem volt nagy rendetlenség. Csak egy-két eldobott pohár,vagy szalvéta, amit nagy valószínűséggel gyerekek ejthették le. A férfi gyorsan fölkapkodta az oda nem illő dolgokat,majd a mellette elhelyezkedő szemetes be dobta.
-Ezzel is kész van.- mondta egy hatalmas sóhaj kíséretében,majd tekintetét a bal oldalán lévő, tőle 1-2 méterre undorító és gyerekes díszekkel megáldott színpadott. Elég nagy volt,így kényelmesen elfért rajta akár hét Animatronik is. Tekintette rögtön megakadt "rajtuk".......rajta......a hatalmas medve piros és sárga ,kissé kopott bundával. Citromsárga íriszei élettelenül meredtek a messzeségbe. Az éjjeli őrt kirázta a hideg akárhányszor rájuk kell nézzen,vagy meg kell hogy közelítse őket. De ez a munkája miatt elkerülhetetlen. A medve mellett még két animatronik is elhelyezkedett. A robot bal oldalán egy barna nyúl,míg a jobb oldalán egy arany és rózsaszínben tündöklő róka volt. A másik két jómadár. Az elmélkedést egy csipogó hang törte meg, ami az éjszakai műszak kezdetét jelezte......
12:00- az éjszaka kezdete:Az őrszoba igen sötétnek ,de annál tágasabbnak bizonyult. Az asztal a szoba jobb oldalán volt ,míg az ajtó vele szemben bal oldalt. A fekete asztal mellett egy erősített, gólyóálló üvegből készített ablak helyezkedett el. A falakat színes plakátok,és gyerekek vidám rajzai,és üzenetei díszitették. Legalább ez ad valami pozítivitást a helynek. Gondolta majd helyet foglalt a kicsit sem kényelmes székben és hátradőlve figyelte az épületben elhelyezett kamerákat........
KAMU SEDANG MEMBACA
Marzipan 's wonder palace
HororSziasztok! Most egy új típusú történetet hoztam. Ez most a fnaf fanoknak fog kedvezni. Figyelem:ez egy általam írt story, a neveket és kinézetek az én elmém szüleményei, de az alapokat eredeti fnafos karakterekről mintáztam. A történet néhol a fnaf...