Kısa bir Fic zaten çok olay yok ne güzel oh
3 ay sonra
Yataktan kendimi yere atarak bir süre yerde uzandım. Daha sonra kalkıp kendimi hyunjinin duşuna attım.
Onun duş jelini kullanıp vücuduma yayılan kokuyu içime çektim, çok güzeldi.
Duştan çıkıp bornozu üzerime geçirdim, yataktaki telefonumu alıp bildirimleri kontrol ettim ve kapatıp hyunjin'in dolabını açıp bakmaya başladım. En güzel kıyafetlerini seçip yatağın üzerine koydum ve bornozun iplerini çıkardığım anda kapı açıldı.
Bir anlık refleksle üzerimi kapatmamla karşımdaki hyunjin vücudumu süzdü.
Üzerime yürüyerek yaklaştı ve dudaklarını saçlarıma bastırdı.
Saçlarımı kokladı ve elini omuzuma atıp bornozu omuzlarımdan düşürdü.
Yerle buluşan bornoz ile tüm vücudum açıkta kalmıştı. Hyunjin elini belimden aşağı doğru okşayarak kalçama indirdi ve avuç içine alıp sıktı, ağzımdan ufak bir inleme kaçarken hyunjin dolgun dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Bir Kollarımı onun boynuna doladım ve Diğer elimi eşofmanından içeri soktum.
Hyunjin gergince hareket ederken beni yatağa yatırıp üzerime çıktı, tekrar dudaklarımı esir alıp alt dudağını emdi ve dilini boynuma sürtüp ufak bir kızarıklık bıraktı.
"H..hyunjin, henüz yeni duş aldım şimdi durmazsak tekrar duş almam gerekecek."
"Ben bebeğimi yıkarım sen kafana takma."
Diyerek göğüs ucunu parmakları arasına alıp sıktı.
Ağzımdan ufak bir küfür kaçarken elimle ağzımı kapattım.
"Hyun... Dur, dur bekle!"
"Ne oldu?"
"Kahvaltı yapmayacak mıyız? Dursak mı?"
"Hoşuna gitmiyor mu?"
"Şey, gidiyor ama.."
"O halde dediğim gibi güzelim sen sadece bekle ve kendini bana bırak..."
BÖYLE FİNAL Mİ OLUR BEEEE
Alışmışız tabii smut yapmaya oh
Neyse neyse
Kendinize iyi bakın
Seviyom sizi
Görüşürüz