Felix uzun ve derin düşünceler ardından onca soruma bana tek kelime cevap vermeden uyudu.
Kirpikleri hareket etmeyi bıraktı ve nefes alıp verişi düzenli bir hale gelmişti.
Derin bir uykuda olduğu anlaşılıyordu.
Göğüsümden çekip onu yastığa yatırdım ve kolumu onun diğer tarafına koyup üzerine eğildim.Ufacık bir öpücük hyunjin, yapabilirsin.
Biraz daha eğildim ve ilk önce uzun ve güzel kirpiklerini öptüm.
İçime dolan heyecan ve mutluluk ona habersizce dokunmam gerçeğiyle söndü.
Ama bunu yapmayı çok istiyordum.
"Özür dilerim, bebeğim..."
Eğilip kalp şeklindeki dudaklarına bastırdım dudaklarımı.
Dudaklara değen sıcak dudaklar ile kalbim eriyordu ve içimden dudağımı hareket ettirme isteği geliyordu.
Uzun ve derin bir uykudaydı. Hiçbir şey bilmeyecekti.
Dilimi dudağında gezidirip biraz daha hız kazanarak onu öpmeye başladım.
Birden boynuma sarılan kollar ile irkilip geri çekilecekken kollarımdaki bebeğim buna engel olarak kendi dudaklarını benim dudaklarıma bastırdı.
Şimdi pembe hayattan çıkmam lazımdı. Felix'i hemen geri çekip ondan uzaklaştım ve başımı yastığa koydum.
"Özür dilerim bebeğim. Neden devam ettim bilmiyorum." Elimi başıma vurarak ağlamaklı ses tonunda konuştum.
Felix başını iki yana olumsuz anlamda sallarken parlak gözlerinde takıldım tekrar.
"Ben, seni öpmeye devam ettim hyun! Kötü birşey yapmadın asıl ben özür dilerim."
"Sevgilin varken seni öpmem iyi birşey mi Felix? Üstelik arkadaşımsın."
Felix sessizce gözlerime baktı. Ben de karşılık olarak gözlerinde derinlere daldım.
"Sadece öpmeye devam et."
Felix'in sevgilisi: aranızda bişi mi var?
Felix:yok aşkım kardeşim gibiiii