Son senemde son günlerimdi. Üniversite biter bitmez büyük babamın yanındaki başkan yardımcısı işini alacaktım ancak yanımda götürmek istediğim tek şeyi yani felix'i (♡) bunun için ikna edecek bir konuşma hazırlıyordum.
Gerçi çaba sarf etmem gereken bir şey yoktu eminim ancak sorunum hala sevgilisi olarak adı geçen vernon.
Felix onunla buluşup ayrılmak istediğini söyleyeceğini söyledi. Açıkçası o piçe güvendiğimi söyleyemem.
Arabamda telefonuma bakınıyordum birden Felix yan koltuğu doldurunca telefonu kapatıp ona döndüm.
Biraz rengi solmuş gibiydi.
"İyi misin, ne oldu?"
"Gidelim... Sen bugünle ilgili birşey söylüyordun sanki."
"Felix sana ne söylediğini anlatır mısın? Yüzün bembeyaz olmuş."
"Önemsiz sadece ayrılmak istediğimi söyledim ve kabul etti."
"Hiç öyle görünmüyor?"
"Söyleyeceğim ancak kafaya takılacak birşey yok."
"Dinliyorum?"
"Bir anda dudağımı öpüp bana dokunmaya başladı, beni sadece vücudum için kullandığını söyledi. Ama onu ittim sana yemin ederim onu ittim ve ona tokat attım bana dokunmasına izin vermedim."
Ani bir frenle arabayı durdurup az önce Felix'in çıktığı mekana sürdüm. Felix gitmemem için yalvarırken ben sinirden başımın ağrıdığını hissediyordum.
Arabayı kenara çekip mekana girdim ve sakin insanlar arasında keyifle birşeyler içen adama doğru koşup burnuna yumruğumu geçirdim.
Sanırım ufak bir dava işim olacak?