"Ne" dedik kızlarla aynı anda.
"yani o kadar hızlı nasıl gün alıcaz ki?" diye soru yönelttim.
"Ünvanımı kullanırsam gayette güzel hemen kıyarlar nikahımızı."
"Ayy Eylülüm kalkta yarın ne giyeceksin onu ayarlayalım" diyerek kolumdan çekiştirdi."yaa Nazlı Bi dur normal günlük bir şeyler giyip gidicem." diyince Nazlı ve Gizem bana beni kınar gibi baktılar.
"ee kızlar o zaman biz gidelim, siz de yarın ne giyiceğinizi seçersiniz." dedi Burak.
"Ayy olur Burki" dedi Nazlı
"Burki mi?"sen iyimisin Nazlı" dediğimde hepsi kahka attı.
"Ayy sen yabani gibi odanda duruken biz kaynaştık. Artık Bey, Hanfendi falan filan yok ayol." dedi Nazlı.
"Ayol mu? Nazlı sen gerçekten de çok değiştin."dedim.
"Neyse sen bana numaranı ver ben sana yazarım Eylül, yarın hazırlanırsın nikahımızı kıyarız." dedi Demir. Demir'e telefon numaramı verdim. Daha sonra gittiler.
"Ya size ne oldu böyle Bi anda yumuşadınız""Eylül'ümm bu umut varya offf taş gibi çocuk yaaa bu sabah mahkemede telefon numaramı falan aldı. Yaa sizce benden hoşlanıyomudur sizce" dedi Nazlı dediği şeyle şoka uğradım.
"Ayy yarın ne giysem acaba"
Gizem kıkırdadı.
"sen evlenmiyorsun Nazlı" dedi Gizem."Gizem sana da yazıklar olsun ben diyorumki Gizemim benim arkamda durur birşey yapar Gizem eve davet ediyor."
"yaa kızlar size birşey söylemem gerekiyor. Hani bu Burak varya o yıllar önce benim çalıştığım hastaneye gelmişti ve şey yani bilmiyorum birazcık etkilenmiştim ondan." dediğinde masum bir çocuk gibi başını öne eğdi.
"kızlar siz delirmişsiniz ya kendinize gelin." dedim ve kıkırdadım.
"Neyse ben gidiyorum size iyi geceler"
"iyi geceler canım"
"iyi geceler Eylül'ümm"
Odama çıktım ve pijamalarımı giyinip yatağa girdim.Ertesi gün;
Kızların yüzünden sabahın altısında kalkmıştım.Kıyafetimden makyajıma kadar her şeyi Nazlı yapmıştı. Gizem de hem kendininkini hemde Nazlı'nın kıyafetini hazırladı.
Nazlı saçımı yaparken telefonum çaldı ekranda bilinmeyen numara yazıyordu, açtığımda onun sesini duydum..
"Günaydın, biz hazırlanıyoruz siz hazırmısınız."
"evet biz yaklaşık 1 saate hazırız."
"1 saatimi napıyosunuz o kadar alt tarafı bir elbise." güldüm.
"bende öyle düşünüyorum fakat arkadaşlarım biraazzzz.."
"anlıyorum, aynılarından bende de var" tekrar güldüm ama biraz daha yüksek sesle.
" o zaman 1 saate görüşürüz, savcı Hanım"
"görüşürüz" deyip telefonu kapattım.Eylül'ün giydikleri;
elbise
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbin Anahtarı 🗝️
Romanceİşinde başarılı olan Eylül görev yüzünden bir adamla evlenme zorunda kalır.