1-köpeğin olam dokunma

1.7K 122 183
                                    

Bismillahirrahmanirrahim, yeni bir ficle karşınızdayım, diğer ficlerimide okuyunn🐄

___

Hay senin ben taaaaa neyse şimdi sabah sabah imanımı bozmayayım. Uzanıp masanın üzerindeki telefonu aldım ve alarmı kapattım. Tam gözlerimi kapatıp güzel bir uykuya dalıcam, içeri annem girdi. "Jisung kalk!" Anne sabah sabah nerden geliyor bu enerji?
"Anne tamam sakin ne bu şiddet bu celal?"
Bana göz devirip odadan çıktı.

Bende tam gözlerimi yine kapatıcam, ki "Jisung kalk ve hazırlan!" Elhamdülillah, hemen kalkıp hazırlanmaya başladım. Ve son olarak en sevdiğim parfümümü sıkıp odadan çıktım. Annemin hazırladığı masaya oturup ağzıma salatalık attım.

Bir kaç bir şey yedikten sonra annemle babama  el sallayıp ayakkabılarımı giymeye başladım. "Anneeee, babaaa ben çıkıyorum"
Babam el salladı, annem ise göz devirdi. Alıştım çünkü annem sabahları aşırı negatif oluyor. Kapıyı açmamla karşımda seungmini görmem bir oldu.

"Euzübillahiminaşeytanirracim Bismillahirrahmanirrahim"
Seungmin bana 'mal mısın amk?' dermiş gibi baktı. Ee haklıydı biraz fazla tepki vermiş olabilirim ama bı anda karşımda ruh gibi belirmesi normal değildi.

"Hayırdır ya sabah sabah iman landın sen?"
Ufaktan ağlarmış gibi yaptım. "Bu gidişle cehenneme gideceğimi anladım, ve imanlanmak istedim , ne olmuş kötü mü yapmışım?" İç çekti. "Hee aynen sen önce gel her boku yap, sonra imanlan ve cennete gitmeyi planla oldu canım başka emrin"

"Doğru dedin bak" bana göz devirip önüne döndü. "bak vala devirme şu gözlerini sinirimi bozuyor" vala gıcığıma gidiyor ya
"Sus jisung sus, yürü sadece"
"İyi be" diyip önden hızlı hızlı yürümeye başladım.

Çantamı sınıfa koyup, kantine indim. Ufak bir göz gezdirdim ve kantinin ortasında ağaç gibi dikilen seungmini görmemle ufak bir kahkaha patlatmam bir oldu. Arkasına  dönük.. bu iyi bir fırsat  deyip ona doğru koştum. Ve arkasından ensesine vurdum.

Abooww bir geçirmişim bütün herkes bana bakıyor. Ama nedense herkes 'simdi oldun' dermiş gibi bakıyor, noluyor oğlum, tuzak mı kuruyonuz? Çaprazımda olan masada seungmin'i görünce anın şokunu yaşadım.

Bi dakika az önce seungmin diye vurduğum kişi kim? Bana doğru döndü.

Hasss ben okulun popüleri olan minhonun ensesine vurmuşum. Ama Arkadan seungmin gibi görünüyordu. Nasıl oluyor abi bu kesin biri büyü yaptı, çok eminim.

Ya ben mal mıyım? Evet malım niye soruyorsam. AMK MİNHO BENİ OLDURCEK BEN HALA SACMALİYORUM KAC LAN KAC! Diyip ufaktan geri geri gitmeye başladım.

Benim kaçmak istediğimi anlamış olacak ki üstüme yürümeye başladı. Şimdi müneccim bokunu yedim. Yada ermiş boku mu?
"Koşabildigin kadar hizli koş jisung çünkü birazdan hayatta olmayacak sın!" Sinirle söylediği şeye karşı sadece koşmaya başladım.

Etraftaki kızlar 'bosuna koşma minho oppam seni yakalar' diyorlardı. Minho oppanız size girsin. Arkama baktığımda minho koşmaya başladı, amk bu çocuk Sonic mi lan ışık gibi koşuyor. Valla şuan ışınlansam bile minho benden daha hızlıdır

Allah'ım Allah'ım neden beni şuan yok etmiyorsun? Bari sen yok et,. minhonun yok etmesinden iyidir. Okulun içine girip merdivenlere doğru koşmaya başladım
Herhangi bir sınıfa girip kapıyı kapattım.

Kaçan Kovalanır / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin