Helu
Helu
Helu
Helu___
Her sabah olduğu gibi yine okuldaydım. Yine o lanet okuldaydım. Böyle dediğime bakmayın biri okula laf etse vatan savunur gibi savunurum. Klasik ben. Hhh.
Dersi dinlemek yerine uyuyordum. Yani kafamı sıraya koymuş dinleniyordum. Dersi dinlemek istemiyordum. Zaten derste çok sıkıcıydı.Birinin beni alacaklı gibi sarsmasından dolayı uyandım. Tahminem 10. Rüyamı görürken uyandırıldım.
"Lan kalk, ders boyu uyudun. Öğle arası oldu sen hala uyuyon"
"Lan dur daha yeni uyandım, bismillah demedim daha ne bu siddet bu celal ya"
"Jisung tepemi attirma benim"
"Abi sen niye bu kadar gerginsin ya, papatya cayi Filan?"
"Jisung uza"
"Okayyyy"
Diyerek onden giden jeongin ve felix'in yanından yurumeye basladim. Arkadanda olu ruh gibi seungmin geliyordu. Allah'ın manyagi ya. Bu okulda hem yemekhane hemde kantin vardi. Ama biz cogunluk olarak kantinde yiyorduk. Ama bugun bi degisiklik olsun diye yemekhaneye inme karari aldik.
Kolidorda esssek ayi gibi aniran ikiliye goz devirip yemekhane kapisindan girdim. Arkamdan bizimkinlerde geliyordu. Hemen bos bir yer bulup oturduk. Ardindan her zamanki gibi ben siraya girdim ve hepimiz icin yemek aldim. Masaya dogru ilerliyordum ki bir tane dangozun teki bana carpmisti. Ee tabi carptigi icin yemek onun ustune dokulmustu.
"Lan onene baksana"
"Bana carpan sensin"
"Ne yani ozur dilememi filan mi bekliyorsun"
"Carptigin icin evet"
"Bende sana cevap vereyim, cok beklersin"
Deyip bana vurmak icin elini kaldirdi fakat birinin aramizdan gecmesiyle elide asaga indi. Gecen kisiye baktim. Minhoydu. Pislik herif. Lan bı dakika o beni mi korudu? Yoksa ben mi yanlis dusunuyorum. Galiba ben yanlis dusunuyorum. Elimdeki tepsileri kenara koyup bizimkinlerin yanina ilerledim.
"Lan noldu o cocukla"
Oturdugum gibi seungmin soru sordu. Keske oturmasaydim.
"Ya bana carpti mal, iste artislik tasladi falan"
"Mal onu demiyorum, minho aranizdan gecti ya"
"Hee omu, ne bilim yurudu giti iste"
"Jisung yeme beni, burdaki herkesi kandirabilirsin ama beni kandiramazsin. O kadar yol varken aranizdan mi gecicek"
"Ya seungmin sorgulama, ben mi dedim gel aramizdan gec diye, hem siz niye bana yardim etmediniz"
"Ugrasamam"
"Pic"
Umursamayip ayaga kalkti ve siraya girdi. Benim aldidigim yemekler dokulmustu. Bende kenara koymustum.Yemegi yiyip sinifa cikmistik. Sinifta bizden baska kimse olmadigi icin, yeonjunda sinifta ama oda bizden oldugu icin sıkıntı yok. Akilli tahtadan disko acmistik. Perdeleri de cektik. Offf tam pavyon oldu sinif. Felix ve yeonjun dans ederken benle jeongin dans ediyorduk. Seungmin ise ayakta dikilmis sarkiyi soyleyip bize bakiyordu.
"Gelll buraya hadi" seungmini cagirdim. Onunda icinden bizim gibi eglenmek geliyordu. Ama yapamiyordu bunu bende bilmiyordum. O bizden farkli duygularini hemen acmaz. Hemen eglenmez. Hemen aglamaz. Hemen mutlu olmaz. O bize göre soguktu ama bazen o kadar cana yakin oluyordu ki.. anlatamam. Keske o canliligi hep kalsa. Hep canli seungmin olsa. Keskeee
Zorlada olsa seungminide dans etire bilmistik. Evet suan asiri iyidi. Seungminin icindeki o cocugu gordum diyebilirim. Ve boyle dusunen tek ben degilim. Cunku suan herkes hem dans ederken bir yandan da seungmine bakiyordu. İcindeki coskuyu etrafa yaymisti. Onun coşkusu ile biz daha cok cosmustuk. Suan gorusum bile tam degildi. Jeongini birakip kendi etrafimda bir iki tur attim. Sonra felixin elinden tutup tekrar dans etmeye basladim. Suan etraf cok karanlik oldugu icin ve zipladigimiz icin bu kisinin Felix oldugundan bile emin degildim.
Sarki bitince felixi birakip kendimi yere attim. Herkes nefes nefeseydi. Gozlerimi acip etrafa baktim. gordugum sey ile gozlerimi kocaman actim. Suan karsimda benim gibi yere oturmus minho, Chan, hyunjin changbin ve soobin vardi.
"Lan siz" saskinlikla sordugum soruyla butun gozler bana dondu.
"Sinifa bakmaya gelmistik, fakat sinifi pavyona cevrilmis gibi oldugu ve sizin dans ettiginiz gorduk. " Minho konustu. Ben Felix diye kimin elini tutmustum. Aklima cok kotu seyler geliyor. Umarim tutugum kisi minho degildir. Onun disindakinlere raziyim.
"Ben.. ilk defa seungmini oyle gordum"
Bangchan konusmustu. Ama gozleri parliyordu resmen. Ve onu bu hale getiren kisi. Galiba seungmindi. Onlar seungmini ilk defa Boyle emerjik, coskulu, ve mutlu gördükleri icin tepkileri normaldi."Merak etme, bizde en fazla 4 kere filan gorduk" lafim uzerine bangchan biseyler mirildandi ama duymadim. Gozum caprazimda oturan minhoya kaydi. O gun yaşananlardan sonra aramizda bı cekim oldugunu hisettim. Evet belki tanismamiz cok iyi olmaya bilir. Ama aramiz biraz daha duzeldi gibi. Yani oyle dusunuyorum.
Minhodan
Can sıkıntısından dolayi jisunglarin sinifina gitmeye karar vermistik. Hyunjin kapiyi açtı ve iceride dans ederek ziplayan 5 kişi gorduk. İceri girdik fakat hicbiri farketmedi. Ardindan biri tarafindan cekildim, ceken kisiye baktim. Jisungtu. Elimi tutarak zipliyordu bende ona ayak uydurdum. Etrafima baktigimda herkes biriyle dans ediyordu. Ve nedense bu durum baya hosuma gitmisti. Hizimi biraz yavaslattim ve etrafa baktim. Ve seungmini ilk defa o kadar enerjik ve pozitif gordum.Chanin elini tutmus zipliyordu ve tahtadan açtıklari sarkiya eslik ediyordu. Chanda ona hayranlikla bakip dans ediyordu.
Herkes kendi dunyasinda gibiydi. Keske bu an hic bozulmasa. KeskeSarkinin bitmesi ile jisung kendini yere atti. Bende bizimkinlerin yanina ilerledim ve kendimi yere attim. Herkes atmisti kendini yere. Hepimiz cok yorulmustuk. Ama iyidi.
Ardindan jisung konustu ve ona cevap verdim. Sasirdigi belli oluyordu. Ve bu siritmama sebep oldu. Ardindan ortamin havasini chan bozmustu. Chanin actigi konu uzerine herkes o konuyu konusmaya basladi.
___
Arkadaslar 6. Bolumde herkesin tahmin ettigi şey olucak
Spoi vermiyim ama bişey demek istiyorumChanla seungmin
Minhoyla jisung
Hyunjinle Felix
Jeonginle changbin
Yeonjunla soobin
Ship olucak bunu bilin
Ve aradada chaelisa jensoo taekook yoonmin shiplerini filan katicamKelime sayısı; 860
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçan Kovalanır / Minsung
RomanceJisung bir gün yanlışlıkla seungminin ensesine vurur, fakat vurduğu kişi seungmin değil okulun popüler'i olan Lee minhodur. 🔪😽