Sondan ikinci bolummm😥
___
7 yıl sonra
Elimdeki son koliyi dolabın önüne bıraktım.
Şuanda açıp içindekileri yerleştirmek istemiyordum, onla uğraşmaktansa dışarı çıkıp alışveriş yapmak çok daha iyiydi.Yatağın üzerinde olan telefonumu elime aldım, hemen kocam olan herifin yani minhonun numarasına tıkladım. Biraz geçtikten sonra telefon açıldı.
Minho?
Efendim bebeğim?
Nerdesin?
Aşkım dedim ya, changbin ile maçtayız.
Haa tamam, ben alışverişe çıkıcam, eve geldiğinde görmezsen diye dedim.
Tamam aşkım, hadi sana iyi eğlenceler.
Öptümmm.
Alışverişe çıkacağım için mutlu olurken, hemen dolabı açıp ne giyebilirim diye düşünmeye başladım. Altıma kısa bir şort, üstüme uzun bol bir tişört giydim. Çantalarımı koyduğum yere geldim ve hangi çantamı alacağımı düşünmeye başladım.
Bel çantamı takmaya karar verip elime aldım. İçine lazım olan şeyleri kattım ve parfüm sıkmak için masaya doğru ilerledim. Parfümü sıkarken gözüm masanın üzerinde olan minho ile evlilik fotoğrafımıza kaydı.
Tekrar o anlar aklıma gelirken istemsizce yüzümde bir gülümseme oluştu. Ve evet minho ile evlenmiştik, aileler tanıştı ve öyle işte evlendik. Bizden sonra ise seungmin ile Chan evlendi, 2 ay önce ise hyunjin ile Felix.
Jeongin ile changbin ise 2 ay sonra evlenecekti. Onlar bir tık geç kalmıştı, ama olsun.
Aklımdaki düşünceleri silip kapıya ilerledim, merdivenden ilerledim ve çıkış kapısının önünde durdum. Kendi evimizin anahtarını alıp çantama attım. Bakın dikkatli okuyun kendi evimizin diyorum, çünkü evlendikten sonra minho ile ev almıştık. Bizim evimizdi burası.
Dışarıya çıktım ve arabaya doğru ilerledim. Arabaya binip avm'ye gitmeye başladım.
___
Alışverişten döndüğümde ellerim doluydu, minhonun paralarını çatır çatır harcadım. HAHAAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
şaka tabiki. Zar zor elimi kaldırarak zile bastım. Çantamdaki anahtarı çıkarmaya üşeniyordum. Kapı açıldı ve içeriye girdim, minho elimdekileri alıp yanağımdan öptü, sonrasında çok yorulduğum için salona geçip koltuğa oturdum.Minhoda yanıma doğru geldi ve yanına oturdu.
"Ee neler yaptın?"
"Birşey yapmadım, öyle işte aldım birşeyler."
"Maşallah, bütün merkezi toplamışsın?"
"Öyle oldu biraz."
"Aynen biraz."
Diyerek güldü ve anlımdan öptü. Sonra saçlarımı okşayarak suratımı incelemeye başladı, bense birşeyler anlatıyordum.
Lafımın bitmesini bekledi, bitince ise kafasını sallayarak konuşmaya başladı.
"Gel yemek yiyelim."
"Olurr."
Diyerek ayağa kalktım, oda kalktı beraber mutfağa gittik, masada herşey hazırdı bir şey eksikti oda yemekte içmek için aldığım ayrandı. Poşeti açtım içindeki ayranı alıp tezgaha doğru ilerledim. Bardaklara doldururken arkamdan belime dolanan kollar ile biraz döküldü.
Sıkıntı yapmayarak doldurmaya devam ettim, ardından minhonun boynumu öpmesi ile biraz gıdıklanmıştım.
"Minhoo-h, yapma."
"Tamam bebeğim."
Dedi ve son kez öpüp çekildi, bende bardakları masaya koyup sandalyeye oturdum ve yemeğe başladık.
___
1 ay sonra
Alacaklı gibi çalan kapıya koştum ve açtım, elleri poşetler ile dolu olan seungmin içeri geçti ardından diğerleride öyle.
Herkes ellerindekini bırakmış koltuğa oturmuştu, Felix çok susadığı için mutfağa koştu, seungmin kendini koltuğa attı, jeongin ise üstündeki ceketi çıkarıp, tuvalete koştu.
Herkes işini bitirdikten sonra koltuğa oturmuş konuşmaya başladık.
"Tam tamına 1 ay sonra evleniyorumm!"
Diyen, sevinçli jeongine baktım.
"Evet jeongin sevdiğin adam ile evleniyorsun."
"Kocamda kocam."
"Neyse, bırakın şimdi şunu da ben limonata yapmıştım koyayım size içelim."
"Evet hanjiii! Senin limonatan mükemmel oluyor!"
"Salak şey."
___
Diğer bölüm final😥😓
Kelime sayısı; 492
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçan Kovalanır / Minsung
RomanceJisung bir gün yanlışlıkla seungminin ensesine vurur, fakat vurduğu kişi seungmin değil okulun popüler'i olan Lee minhodur. 🔪😽