Normalde hemen atmayacaktim ama kendimi tutamadim ve yazdim
___
Okula gelir gelmez konferans salonuna gitmemizi istediler. Bizde vakit kaybetmeden konferans salonuna gectik. Ortalarda bos bir yer bulup oturduk. Butun öğretmenler gelince mudur konusmaya basladi.
"Çocuklar bugun sizi buraya cagirmamizin nedeni; Gezi olucak." Mudurun konusmasiyla etraftan buyuk bir ciglik ve sevinc sesi yukseldi. Savasa giden askerler olur ya onun gibi.
"Şşşşşş susun! Geziye gelmek isteyenler cuma gunune kadar ismini bize yazdirsin ve ucreti versin, gecen sene cadirda kalmistiniz bu sene otelde kalicaksiniz öne gore esya hazirlayin" otel kelimesini duyan herkes okuz gibi bagirmaya basladi.
"MÜDÜR SLAYYYYYYYYYYY" yeonjun mudur slay diye bagirdi. Ki sansizmis, etraf sesizlesince dedigi icin konferans salonunda olan herkes duydu.
"Kim o müdür slayy diyen kisi!" Yeonjun susup etrafa bakmaya basladi. "Kim lan o terbiyesiz! Hah siz benim canim mudurume laf edemezsiniz!" Yeonjun sanki kendi dememis gibi konusmaya basladi. Ardindan mudur "kim o kisi ciksin ortaya tesekkur edicem" yeonjun dedigi seye pisman olmus olacak ki yüzü dustu. "Hocam ben dedim" yeonjun el kaldirip müdüre seslendi. Mudurde"Terbiyesiz seni!" Diye bagirdi. Ardindan yeonjun bize dönüp "oglum ilk tesekkur etcem diyor sonra ben diye söylüyorum terbiyesiz diyo anlamadim ben bu adamı" Arkadan bir kikirti geldi, hepimiz -ben,yeonjun,jeongin,Felix,seungmin- arkaya donduk. Minho ve arkadaslari guluyordu. "Ne guluyorsun olum" diye soylendi yeonjun. "Canim istedi bisey mi var," mudur tekrar konusmaya basladi. "bide gecen senelerde 2 3 gunluk bir geziydi bu sene 1 haftalik bir gezi olucak ona gore kiyafet getirin. Tamam simdi cikin hepiniz dersler yok bugun disarda takilin"
"Ohhhh dersler bos hadi disari" jeongine gülüp ayaga kalktim. Kapiya ilerledik ve ciktik. Bahcede bos bir masa bulup hepimiz oturduk.
Herkes geziyi konusuyordu. Ve bir kez daha dusundum. Benim mutluluğum bu salak ama gercekten sevdiğim cocuklara bagliydi.___
Jisung 1 ay kalmiyacagiz abartma" felix'e goz devirip isime geri dondum. Gezi yarindi ve benim sabahtan beri midemi karincalayan bir hiss vardi. Gezi hissi
Gerçekten arkadaslarimla olan şeyler beni asiri heyecanlandiriyordu. Ve simdi ise yarin icin valiz hazirliyordum. Ve lazim olur diye dolabimin yarisindan fazlasini valize koymustum.Seungmin valizimide bulunan gereksiz bulduğu seyleri cikarip kenara koyuyordu.
Bende kenara koydugu seyleri alip geri valize koyuyordum. Seungmin ise inatla geri cikariyordu."Malmisin amina koyayim, niye cikariyorsun?" Seungmin lafima onem vermeyip kapkalin sweatimi kenara koydu.
"Jisung dolabin hepsini koysaydin, hatta yetmez direk dolabi al- Jisung ilk yardim cantasini ne yapacaksinn!""Ya lazim olur koy sunu" seungmin inatla cantayi kenara koydu. Bende ona inat cantayi almaya calistim. Elimden almaya calisiyordu. Bende saga sola haraket ettirip almasini engelliyordum. Seungmin en sonunda cantayi almak icin ustume cikti. Jeongin Felix ve yeonjun oooolarken biz hala canta savasi yapiyorduk.
Ardindan kenardan 'çtt' sesi gelince ikimizde oraya donduk. Felix fotoğrafımızı cekmisti. "Lan Felix niye cekiyorsun amina koyayim" Felix kikirdayip telefonu kenara koydu. "Siz beni bosverinde, seungmin yerin iyi mi orda ya?"
Seungmin onune donup oturdugu yere bakti. Kucağimda oturuyordu. Kendine geldi ve kucagimdan indi. "Lan mal senin yuzundan olanlara bak," beni sucluyordu.
"Sen zorladin. Cantayi valizden cikarmasaydin bunlar olmayacakti"
İkimiz kucuk kucuk atisirken yeonjun konustu."Lan siz cidden orjinal malsiniz, kucuklukten beri arkadassiniz birbirinizin kucagina ciksaniz nolur" hakliydi. Bisey olmazdi.
"Haklisin evet, sorun olmaz neyse hadi devam edelim"
Sonunda valizi hazirligi bitmisti. Benim uzun yalvarislarim sonucunda cocuklarin bizde kalmalarini ikna etmistim. Hepsi sonunda kabul etmisti. Ve evlerine gidip kiyafetlerini ve valizlerini bize getirmislerdi. Hepimiz ustumuze rahat olacak seyler giyip salona inmistik. Televizyondan korku flimi acip izlemeye basladik.
Seungmin su icecegini soyleyip mutfaga gitmişti. Hepimiz 'hı hı' diye onaylayip flime geri odaklandik. Ardindan flim gitikce gerilirken yani korku sahnesi yaklasirken hepimiz oturdugumuz yerde diklestik.
Ardından flimden bı anda cikan hayalet ile ve arkadan birinin 'bööööö' diye bagirmasi ile yerimde ziplamistim. Arkama dondugumde karnini tuta tuta gulen bir adet seungmin gordum. "Komik mi amina koyayim ya, odum bokuma karisti resmen"
Gulmesine devam ederken konustu. "Olum ne korkaksiniz ya, bı hayaletten mi korkuyorsunuz? Vala komikk PUAHAHAHAHAH" diye gulmeye basladi.
Bizde cok onem vermeyip o geceyi öyle bitirdik.Hepimiz salonda yere yatak serip oyle yatik, cunku odada kalmaya kalkissaydik kavga cikacagi kesindi.
Sabah calan alarm ile uyandım. Etrafima baktigimda benle beraber seungminde uyandi. "Kapat amina koyayim sunu, geziden 2 saat onceye alarm kurmak nedir"
Alarmi kapatip ayaga kalktim. Daha doğrusu doğruldum. Odama ciktim ve islerimi halledip aşağa indim. Butun herkes giyinmis duruyordu.
Annem"Hadi çocukların gelin kahvaltıyaaaa~" diye seslendi. Hepimiz oraya gittik ve bir guzel yemek yedik. Sonra valizlerimizi alip anneme veda edip -hepimiz- evden ciktik. Okula dogru ilerledik, bahcede duran otobusler, valizler ve insanlar vardi. Harika boylece heyecanim dahada artmisti.
Kendimize ait olan otobuse bindik. Hemen en arkalardan bir yer bulup cam kenarina oturdum. Yanima da seungmin oturdu.
Fakat araba bostu. Yani bizle beraber bi 10 kisi daha vardi. Galiba 11lerden az kisi geliyordu.Umusamayip yerimde iyice yayildim. Ve camdan dışarıya bakmaya basladim.
Kapidan giren 5 kisiyle odagim oraya dondu. Minho ve digerleri girmisti.
"Ee hocam bizim otobus dolmuşta burasi bosmus bizi buraya yonlendirdiler" Chan konusunca sae bom hoca onaylayip onlari oturmasi için arkaya yolladi. Hepsi bir yere oturdu.
Yola cikali 2 saat olmustu. Seungminle yer degismistik. O cam kenarinda, ben ise diger taraftaydim. Telefondan tiktok izliyordum ki gruba mesaj atilar.
Seans başı 50 krş 😼
Felix
Lan bakin
×Fotoğraf×
Dun jisunglarda cektim
Seungmin jisungun kucagina ciktigi zamanJisung
Lan olum bak yayma bu fotoyu
Sonra yanlis anlarlar filan hic cekememF
elix
Ne yaycam ya sadece arada size gösterip
Morelinizi bozarimSeungmin
O fotuyu birine gosterirsen belani sikerim FelixJeongin
Arkadaslar helpSeungmin
Noluyor bu asagilik yerdeJeongin
Mutlu mutlu koltugunda oturuyorum ama mutluluğumu bozan tek sey var
Felix
Bes saatir tiktoktan gördüğü keloglan videosuna gülüyorJisung
Ne diyelim
Sana Allah sabir versinFelix
Dusmana soylenmez oruspu cocuguSeungmin
Bos yapmayin kapayinFelix'in attigi fotoğrafa tekrar baktim.
Pic ya. Fotoğraftan tam çıkıcam ki
Birinin disarida kalan koluma carpmasiyla telefon yere dustu. Yan tarafa döndüm. Minho yanimdan gecip gitti.
"Ne vuruyorsun be öküz" bana bakti
"Ne dedin duyamadim""Aman duyma zaten" Telefonu yerden aldim ve tiktoka geri girdim.
Ve bir mesaj geldi.___
Merak etmeyin devamı hemen gelicek
Hemen
Hemen
Gelicek
Ve evet gezi diyenler dogru bildi
6. Bolumde gezi olacaktı.
Bu arada eğer bu fic gelecekte unlu olursa onlara söylüyorum-Kelime sayısı; 1006
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçan Kovalanır / Minsung
RomanceJisung bir gün yanlışlıkla seungminin ensesine vurur, fakat vurduğu kişi seungmin değil okulun popüler'i olan Lee minhodur. 🔪😽