my little girl

412 22 10
                                    

"...böylece rakibinizi daha uzaktan etkisiz hale getirebilirsiniz." dedi Profesör Baverstock. O da bu sene yeni gelen Profesörlerden birisiydi.

"Evet, şimdi bu tip ve benzeri büyüleri araştırmanız için sizi ikili olarak eşleştireceğim. İtiraz hakkınız olmayacak, kendi binanızdan insanlarla yapmayacaksınız çünkü."

Herkesin kaşları çatıldı ve homurdanmaya başladılar. Rhea hiç sorun etmezken Ron ve Harry bu konu hakkında tartışmaya başlamıştı bile. Hermione'de sessiz görünüyordu ama herkes onun kendine Slytherin grubundan birisinin çıkmaması için Merlin'e dua ettiğini biliyordu.

Profesör eşleştirmeye başladığında Rhea sadece tanıdık isimleri dinledi. "Harry Potter ve Theodore Nott." Harry'nin Draco'yu tercih edeceğine emindi. Birkaç isim sonra Hermione'nin adı duyuldu. "Hermione Granger ve Blaise Zabini."

Hermione ve Rhea göz göze geldi. Merlin, Hermione'nin yardım ihtiyacına koşmamış olmalıydı. Sonra Ron'u duydular. "Ron Weasley ve Pansy Parkinson." Ron küfretti duyduğu isme. Pansy, Draco'nun küçük yancısıydı ve Draco'yu ne kadar sevmiyorsa Pansy'yi de o kadar sevmiyordu.

Aradan koskoca bir savaş geçmiş olsa da birbirlerine karşı savaşmış oldukları gerçeği Harry'yi ve Ron'u yiyip bitiriyordu. Birkaç isimden sonra sıra Rhea'ya geldi. Mattheo'nun da ismi henüz duyulmamıştı. Eğer Mattheo ile eşleşirse bunun arkadaşları açısından büyük bir konu olacağını biliyordu.

"Rhea Becker ve... Mattheo Riddle." Rhea'nın gözleri ardına kadar açıldı ve Harry ile olan üç saniyelik bakışmasının ardından Mattheo'ya döndü. Mattheo ona hafifçe gülümseyip göz kırptığında kalbi tekledi Rhea'nın.

Rhea hızlıca önüne döndüğünde Hermione onu dürttü. "Neden sana öyle bakıyor?" diye sorduğunda Rhea gözlerini anlamamış gibi ardına kadar açıp başını salladı. "Anlamıyorum, nasıl bakıyor?"

"Seni... seni seviyormuş gibi."

"Saçmalama Mione. Birbirimizden nefret ediyoruz."

"Buradan pek öyle görünmüyor." Harry'nin iğneleyici sesi kulaklarına tırmandığında Rhea onu yumruklamak istedi. Tutmadığı sözden dolayı hâlâ ona sinirliydi. "Buradan bakılınca da senin sözlerini tutan birisi olduğun görülüyor." dediğinde tam Harry konuşmaya devam edecekken Profesör Baverstock konuştu.

"Bitirmek için üç haftanız var. Normalde iki hafta vermem lazımdı ama acelemiz yok. Dersimiz bitmiştir, sonraki derste görüşmek üzere çıkabilirsiniz." dediğinde herkes ayaklandı. Rhea arkadaşlarının peşinden giderken birisinin soyadını seslendiğini duydu.

"Becker!" Bu Mattheo'ydu. Rhea'nın arkadaşlarıda onunla beklerken Rhea üçüne döndü ve konuştu, "Siz gidin. Ortak ödev sonuçta, eninde sonunda konuşmamız gerekecekti." Hermione anlayışla başını onaylarken Harry hiçbir şey demedi ve sınıftan fırlarken Ron'u da peşinden sürükledi. Hermione ise gözlerini devirip o ikisinin peşinden gittiğinde Rhea, Mattheo'ya döndü. "Riddle." dedi. Onun arkadaşları hâlâ yanındaydı.

"Arkadaşlarınında kalıp ödevi konuşacağını düşünmüştüm." dedi Blaise.

"Granger'la ödev yapmaya meraklı gibisin Zabini." Pansy imalı bir şekilde konuştuğunda hiçbir şeyi siklemiyormuş gibi yanlarından ayrılan Theodore'un peşinden gitti. Blaise gözlerini devirdi ve Draco ile yanlarından ayrıldığında Mattheo ve Rhea sınıfta tek başlarına kaldılar.

"Ne oldu Mattheo?" dedi Rhea. Mattheo anında gülümsedi ve sıraya yaslanıp onun ellerini tuttu. "Adımı söylemene bayılıyorum." dediğinde Rhea kızarmış yanaklarını saklamak için başını eğdi. "Ödevi konuşmalıyız." dedi konuyu dağıtmaya çalışıp. Mattheo ona gülümsedi ve bir elini çenesine götürüp Rhea'nın yüzünü kendi yüzüne kaldırdı. "Konuşalım o zaman hanımefendi." dediğinde Rhea yutkundu. "Kütüphaneye gitmemiz lazım. Yani araştırma yapmak için."

"Başka bir şey için kütüphaneye gidebilir miyiz ki?" Mattheo sırıttığında Rhea onun omzuna vurdu. Mattheo acıyla yüzünü buruşturdu ve ellerini Rhea'dan çekip bir elini omzuna götürdü. "Acıdı!"

"Laflarına dikkat et o zaman!"

"Sanki sen hiç yapmadın." dediğinde Rhea tekrar omzuna vurmak için elini kaldırdı ama Mattheo onun dudaklarına hızlı bir öpücük bıraktı. Rhea şaşkınlıkla elini yavaşça aşağı indirdi. Mattheo daha çok gülümsedi. Onun üstünde böyle etkisi olduğunu bilmiyordu ve ne zaman görüşseler onun hakkında daha fazla şey öğreniyordu. Rhea'nın bu yönünü seviyordu. Onu dinledikçe daha çok dinlemek istiyordu.

"Tamam, tamam. Küçük kızım daha fazla utanmadan ödev konusuna geçsek iyi olur." dedi Mattheo onun yanağını okşayarak. Rhea hafifçe gülümsedi.

"Gidelim mi?" dedi Mattheo çantasını alıp. Rhea başıyla onayladı. İkisi sınıftan çıktıktan sonra temaslarını kesip kütüphaneye gittiler.

●●●

Sa

Bu bölümlerin kısa olmasının sebebi ilk başta 10 bölümlük yapacak olmamdı kavuştukları an bitecekti

Ama ben tuvalete bile girse fikir sıçan birisi olarak 15 bölüme çıkardım yılbaşı bölümüyle biter herhalde

Okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim, uzun zaman sonra yine hikayelerimden etkileşim almak güzel!

Eğer beğendiyseniz oy atmayı unutmayın ve arkadaşlarınıza bahsederseniz çok sevinirim.

İyi okumalar!

My Love Mine All MineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin