Damian'dan
Sabah erkenden kalkıp okula gittim. Şu an takıldığım kızdan nedensizce ayrılasım gelmişti. Ben Damian Desmond. Neredeyse okulun yarısından fazlasıyla yatmış biri. Popüler biriyim,ön sırada oturuyorum. 18 yaşında taş gibi erkeğim. Yanıma kimle takılıyorsam o oturuyordu. Kimseyle ciddi bir ilişkim hiç olmadı. Lise sondaydım. Ve hayatımın altüst olacağı günü yaşıyordum.
Kızdan ayrılmak istediğimde klasik ortam oluştu. Bağırdı çağırdı. Bitirdiğinde duygusuzca "Bittiyse gidiyorum" deyip sınıfa çıktım. Ben geldiğimde tüm sınıfın orada olduğunu ve başlamak için rehber hocasıyla birlikte beni beklediklerini gördüm. Niye rehber hocası gelmişti ki? Dün son ders yapmıştı zaten 'akran zorbalığı' bla bla bla.
Yerime geçtiğimde rehber hocasının yanında duran, normalden daha kısa boylu ama güzel bir vücudu olan bir kız vardı. Aşırı zayıftı ve çok güzeldi. Yeşil gözleriyle ürkek ürkek etrafı süzüyordu. Etkilenmiştim. Normal kızlardansa altıma alıp atabileceğim bir kızdı. Ve açıkçası isterdim. Hoca kendini tanıt dediğinde sadece "Anya Forger. 17 yaşındayım" demişti. Sesi de çok güzeldi. Zarif ve ince bir tınısı vardı.
Hoca "istediğin yere otura bilirsin" dedi. Tamamen boş olan bir sıra olmadığı için ufak bir itiraz sesi çıktı "Hocam ben tek otursam?" Hoca kaşlarını çattı "Olmaz. Hatta sen Damian'ın yanına geç." Diyip yerleştirdi. Ben kesinlikle kızdan etkilenmiştim. "Bana sakın dokunma" dedi. Neden ki? Ama ben ona gereğinden fazla dokunmak istiyordum.
"Dokunursam, n'olur?" Deyip bileğini tuttum. Birazcık inattan zarar gelmezdi. Gözleri yavaşça oraya kaydı. "Lütfen elini çek. İ- iyi hissetmiyorum." Dedikten sonra titremeye başladı. Ben hala bileğini tutuyordum. Gözleri dolmaya başlamıştı. "B- bırak" dedi güçsüzce. O sırada hoca diğer ders için fotokopi çekeceğini, sessiz olmak şartıyla serbest olduğumuzu söyleyip sınıftan çıktı. Hoca kalsaydı bırakırdım ama olmadığı için meydan bana kalmıştı.
Hala bırakmadığım için ağlamaya başlamıştı ve güçsüzce çekiştiriyordu bileğini. Tüm sınıfın gözleri bizim üzerimizdeydi. "Sikeyim" diye küfrettikten sonra diğer elini acelece cebine atıp bir iğne buldu ve tuttuğum elin bileğine batırdı. İçindeki sıvıyı enjekte ettikten sonra çıkardı ardından küçük yara bandı yapıştırdı. Gözleri arkaya kaymaya başlayınca kucağıma yığıldı. Ben ise olanları film izler gibi izlemiştim.
Sınıfın çalışkan kızı diye bilinen Becky kolumu cimirince kendime geldim. Becky "Kızı revire götür" dedi ve bir cimcik daha attı. Nasıl acıttığımdan haberi yok herhalde. Kafamı sallayıp onayladım ve kucağıma aldım ve eğer hoca işini erken bitirip gelirse diye de sınıfa tembih ettim; Anya kötü olduğu için revire gitmiştik.
Aşırı hafifti. Kaç kilo olduğunu merak ettim. Ama o daha dokunduğunda kriz geçiriyorsa, nasıl yanaşacaktım yanına? Hemşirelere bırakıp kapısında beklemeye başladım. Yeni gelmişti kaybolabilirdi. On beş yirmi dakika sonra kapıdan çıkmıştı. Telefonla konuşuyordu ve beni fark etmemişti. Ben de merakıma yenik düştüm ve kulak misafiri oldum.
"Ne var ne? Al işte oldum kayıt okula. Şimdi görevimi söyle hemen de yapıp ayrılayım. Ne?! Bu yıl boyu okulda mı kalmalıyım? Şaka mısın sen! Ömrüm boyunca ilk kez okula gidiyorum ya ben! Lanet girsin o güne! Becky' e yine yolum düştü sanırım lisedekiler nasıl davranır ben nereden bileyim ben ya. İlki bu mu? Sikeyim seni lanet tamam ama iki hafta istiyorum. Vermezsen sana bok belge! Tamam iki hafta sonra klasik yerden beş blok uzakta. Klasik yerden versek? Tehlikeliymiş. Göbek adım lan benim tehlike! Neyse hadi bye"
Arkasını döndüğünde beni görmesiyle olduğu yerde dondu. "Siktir, ne kadarını duydun?" Dedi. Ben ise şok içinde bakıyordum. Ne sikim dönüyordu. "Hepsini" dedim. Bana tehlikeli bir şekilde gülümseyerek " Ya şimdi duyduklarını unutursun ve kimseye anlatmazsın. Ya da ben hafızanı silmek zorunda kalırım."
___________________________
Selammm, yeni hikayeme hoş geldiniz. Yazıp yazmayacağım dan çok emin değildim. Bu anyaxdamian_jisoo arkadaş istediği için yazmaya başladım. Umarım hoşunuza gider. Wattpad klavyem bozulduğu için bu kadar yazabildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güven/Spy×Family
FanfictionOkuyacak herkese duyurulur! Kitaba devam etmiyorum şuan nasılsa öyle kalacak ve yeni bölüm gelmeyecek! Bok gibi zaten. Okumayın daha iyi. Belki daha sonra düzenlerim. Sınıfımıza yeni bir kız gelmişti. Aşırı güzeldi. Ürkek bakışlarıyla sınıfı turluyo...