°seven°

53 5 0
                                    

Damian'dan

Olanlardan sonra utanmıştık. Bir süre daha aynı şekilde kaldıktan sonra ayaklandık. Motosiklet sürüşünü Anya devraldı. Birlikte onun evine gittik. Ev demek yerine villa desek daha doğru olur açıkçası. Havuzu vardı, teras vardı, köpek vardı- KÖPEK VAR LAN BURDA. Köpek hızlıca Anya'ya doğru koştu. Ben de Anya'dan uzağa. Ben köpeğe bakarken başka hiçbir şey düşünemiyordum. Ne işi var ki bunun burda?!

Anya aklına yeni gelmişim gibi bana baktı. Sonra fark ettiği gerçekle koskocaman bir kahkaha patlattı. Benim çene hiç durur mu? "NE GÜLÜYORSUN BE, ŞU KÖPEĞİ BENDEN UZAKLAŞTIR!" Bana bakıp haince gülümsedi. Ben ona göstericem sonraki bölüm gül sen gül. O gülümsemeyi alıp götüne sokmazsam ben şerefsizim. E zaten öyleyim de, boşverin.

"Oğlum, koş yakala şu salağı!" Köpeği üstüme salmaktam vahşice zevk duyuyordu bu mazoşist.

Köpek yaklaşıyordu. Üstüme atlayacaktı. Tazıydı sanki mübarek. En sonunda üstün zekamı kullanarak ağaca çıktım. İnandınız mı? Tabii ki de ağaca falan çıkmadım. Mal gibi köpekten kaçarken bağcığıma basıp havuza bodoslama düştüm. Artık havuza nasıl bodoslama düşülüyorsa öyle işte. Ayrıca suç bağcığımındı ne diye çözülüyorsun sen amk.

Havuza düştüğümde köpekte peşimden havuza atladı. Şaka gibi. KÖPEK. BENİ. YAKALAMAK. İÇİN. HAVUZA. ATLADI. Ben tabi suda ne yaşadığımı çözmeye çalışıyorum. Bu kodumun malı beni dışarı çekmeye çalışıyor. Anya da orda gülüyor. Hayal edebiliyorsanız edin bakalım bu sahneyi.

Sonradan saatin gecenin biri,havanın serin ve suyun buz gibi olduğu canım biricik sevdiceğimin aklına geldi. Hızlıca beni sudan çıkardı. Eve gidip hızlıca üstümü çıkardı. Adamlardan hızlıca rahat kıyafetler getirmesini isterken benim saçlarımı kuruladı. O kurularken ben sürekli hapşırıp durdum. Al işte amk hasta oldum. Sen çekersin nazımı.

Üstümü giydirip kucağıma sıcak çikolata kupası bıraktı. Oturma odasındaki koltuğu yatak haline çevirdi ve orada yumuş yumuş yorgan yastığın arasına koydu. Ateşim falan çıkar diye de bir leğende sirkeli su koydu. Bunları yaparken telefondan baktığını görüyordum. Ama o kadar halsizdim ki sadece ruh gibi onu izlemekten başka bir yapamıyordum. Bir süre sonra onu da yapamaz hale gelip kafamı yastığa gömdüm. Anya başımda bir şeyler diyordu fakat anlayamıyordum. O hala bana bir şeyler derken bilincim yavaş yavaş kapandı.

Anya'dan

Damian'ın bayılmasıyla hemen adamlara acil doktor çağırmalarını söyledim. Hızlıca üstünde baksır kalana kadar soydum. Islak havlu koydum koyabildiğim kadar. Bunu yaparken bilinci hafif açıldı. Bir süre yapıp ateşini ölçtüm. Hala aynıydı ben de telefondan baktığım kadarıyla ılık suda yıkanması iyi olurmuş diye zorlanarak-her gün Damian kadar yük taşımıyorum- banyoya getirdim. Suyu ayarlarken Damian hafif ve tatlı bir şekilde mırıldanıyordu. Ve sürekli böyle yaptığı için onu öpmeden yıkamak çok zor.

Suyu ayarladığımda irkildi ve "Soğukkk" dedi. Allah'ım sen beni neyle sınıyorsun iyi olması için hepsi. Nazlanmalar artınca duşu kısa tuttum. Ardından havluyla kurulayıp kısa kollu tişört ve şort giydirdim yatağa yatırdım. Ateşi baya düşmüştü ama hala azıcık vardı. Amına kodumun doktoru nereden geliyorsa artık. Damian'ı muayene etti, ilaçları yazdı, neler yapmam gerektiğini anlattı ve gitti. Hemen bir adamı ilaçları almaya gönderdim. Stresin getirdiği yorgunlukla Damian'ın yanına yattım.

Ve sonuç olarak ikimiz de hasta olduk.
_______________________________
Aaa bakıyım ben bölüm yazmışım. Bölümü içime sinmeden atmıyorum böylece daha geç bölüm geliyor jsskishsjsjsh. Umarım hoşunuza gitmiştir. Fikirlerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın. Yeni bölümde görüşmek üzere

Güven/Spy×FamilyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin