*M szemszöge*
Hirtelen azon kezdtem gondolkodni, hogyan is adjam a tudtára szavak nélkül, hogy mit érzek jelen pillanatban. Ezért lassan közeledni kezdtem felé, majd széttártam karjaimat, hogy megölelhessem de mozdulataimra csak kikerekedett szemekkel és hirtelen mozdulatokkal bemászott vissza a sarokba.
— Mi-mi történt? Miért félsz? — kérdeztem lassan. Szavaimra nem válaszolt, csak meredten Londonra bámult aki nem tudta mit lépjen ezek után.
— Nos, erre számítottam. — jegyezte meg hallkan London, majd lassan a takaróhoz nyúlt és lehúzta a lány csupasz lábairól.
— Úristen. — csak ennyit tudtam kinyögni ahogy a szemem a combjára tévedt. A vér lassan csordogált lefelé a combján a kötés alól ami már nem az eredeti fehér színben pompázott mint általában. Ehelyett felváltotta a vérvörös. London szeme kikerekedett rémületében amikor ő is meglátta a lány combját és azt, hogy az egész matrac tocsog a vérben.
— Jézusom, ennek nem így kellene lennie. — jelentette ki London idegesen. — Ajd helyet. — nézett rám, majd felpattant a matracról mire én ugyan ezt tettem. Lehajolt a lányhoz, majd nászutas stílusban felemelte és szapora léptekkel feltrappolt vele a lépcsőn. Eközben én azt sem tudtam mit tegyek, és fogalmam sem volt, hogy miről van szó. Arcom elfehéredett miközben észrevettem ahogy a lány egyre jobban sápadni kezdett. Előtte is az volt, de azt betudtam a hidegnek, erre viszont nem számítottam. Óvatosan letette Skylart a nappaliban lévő bőrkanapéra, majd rövid pizsamanadrágját amennyire csak tudta feltűrte. — Gyorsan, hozz kötszert. A konyhában van a felső szekrényben. — bökte oda nekem mire én sietősen a konyhába iramodtam.
Amikor visszaértem London már lassan kezdte lehámozni Skyról a fáslit és a gézt, majd amikor feltárult előttem az a csúnya, vérrel megtelt vágás, eluralkodott rajtam a félelem és az idegesség.
— Mi a fene történt tegnap? — kérdeztem ismét Londontól, mire ő csak mérgesen rámpillantott majd folytatta amit elkezdett.
— Ezt egyszer már tegnap összevarrtam. De úgy tűnik nem végeztem jó munkát, mert látszólag elég szépen felszakadtak a varratok. — motyogott kissé hallkan. Azt viszont nem tudtam eldönteni, hogy kihez is beszélt tulajdonképpen. Látszólag nem tudta eldönteni, hogy ismét össze varrja-e a sebet, vagy csak simán bekösse. Mivel sietnünk kellett, ezért nem sok választása volt. — A francba! El fog vérezni, ha nem varrom össze újból. De kifutok az időből. Tudhattam volna, hogy a hideg nem tesz jót sem a sebnek, sem a varratnak se semminek. De még ha értenék is hozzá, az kurva jó lenne. Miért nem tanultam sebésznek, vagy valami? Az istenért kell nekem ilyesmibe beleütnöm az orromat álandóan. — hallgattam ahogy mérgesen motyog magában, miközben a keze megállás nélkül remegett akármit megfogott. Valószínűleg az ideg miatt, mert minden percebn megérkezhet a "Cápa", vagy egy újabb feladat amit nekünk azonnal teljesíteni kell.
— Figyelj. Higgadj le! Menni fog. Csak lélegezz. — magyaráztam miközben a lányra néztem aki lassan lassan elájulni készült a vérveszteség miatt. Vagy csak a vér látványa készítette ki ennyire. Fogalamam sincs.
— Te csak ne nyugtatgass. Ezt te okoztad, neked kellene rendbe hoznod. — köpködte szavait felém mérgesen miközben szemei szikráztak a méregtől.
— Te meg miről beszélsz? Nem monhatod komolyan, hogy ezt én tettem vele. — pánikoltam miközben járkálni kezdtem idegesen, kezemmel pedig a tarkómat szorongattam.
— Pedig ez az igazság, úgyhogy jobb ha befogod és hagyod, hogy helyrehozzam amit elcsesztél. — szólt oda nekem miközben még mindig nem tudta mit csinál. Amikor a lány combjához emelte a fertőtlenítős üveget, hirtelen megremegett a keze és majdnem az összeset a lány sebére öntötte aminek hatására Skylar felkiáltott fájdalmában. — Sajnálom bébi, de muszály sietnem, mert ha itt találnak téged ebben a helyzetben, annak nem lesz jó vége. — jelentette ki London idegesen, majd szapora mozdulatokkal letörölgette a fetőtlenítőt. — Ez jobban fog fájni mint tegnap mivel már kihűlt a seb. De kérlek, muszáj kibírnod. — magyarázta a lánynak miközben elkezdte összevarrni a combján tátongó vágatot.
YOU ARE READING
Gyilkos szerelem
General FictionSkylar Crawford azt hitte az élete lassacskán kezd a helyére állni. Szerelem, barátok, munkahely. De egy felkavaró esemény szemtanújaként, egy véletlen esemény folytán összetalálkozik a rég elvesztett bátyjával, és percek alatt romba dől az amit hos...