Eda ile Umut öpüşüyordu. Gözümden yaşlar akmaya başladı. Umut beni görünce Edayı itti ve yanıma geldi. Konuşmasına izin vermeden arkamı dönüp yürüdüm. Umutta arkamdan geliyordu.
( ne diye geliyor nasıl aldattığını mı açıklayacak)
(Bu arada ara satırlar yazmaya başlicamm hadi devaamm)Umut:Bilge lütfen dinle. Ben kızı tanımıyorum bile. Geldi birden öptü.
Bilge:Sende onu itmedin öyle mi? Hani ilerde ki karındım. Karar mı değiştirdin? O iğrenç kızı mı sevmeye başladın? HEM DE EN NEFRET ETTİĞİM KIZ!!Bunları söylerken ağlıyordum. Bir türlü sakinleşemiyordum.
Umut:ne yani o kızı tanıyor musun?
Bilge:Evet tanıyorum. Birbirimizden nefret ediyoruz. Hayatımı mahvetmeye çalışıyor ve başardı. Çünkü benden seni aldı. SENDE İZİN VERDİN!!Umut:güzelim yemin ederim ben onu ölmedim. Karşılık bile vermedim.
Bilge:öyle gözükmüyordu ama.
Hemen taksi çevirdim ve bindim.-Umuttan-
Korumalarıma kızı depoya götürmelerini söyledim. Bilge taksi çevirip bindi. Bende arabayla onu takip ediyordum. Eve geldik. Taksiden ağlayarak indi. Onun ağlamasına dayanamıyorum. Bende arabadan indim peşinden gidip kolunu tuttum.
Bilge:BIRAK KOLUMU!!
Umut: lütfen dinle beni.
Bilge:DİNLEMEK İSTEMİYORUM!!Kolumu çekti ve kapıyı çaldı. Kapıyı Gül abla açtı.
Gül abla: kızım ne oldu? Niye ağlıyorsun?
Bana bakış attı ve Gül ablaya cevap vermeden odaya çıktı. Gül abla bana baktı.
Umut: beni biriyle öpüşürken gördü.
Gül abla: ah be oğlum! Görmüyor musun? Kız senden hoşlanıyor. Niye böyle yapıyorsun?Umut: abla yemin ederim kız öptü beni. Ben karşılık vermedim kızı ittim. Anlatmaya çalışıyorum ama dinlemiyor.
Gül abla: tamam oğlum ben konuşurum onunla.
Gül ablanın yanağını öptüm ve odaya çıktım.
-Bilgeden-
Üstümü değiştirirken kapı açıldı. Refleks olarak üstümü kapattım çünkü sadece iç çamaşırlarım vardı. Umut bana öylece bakarken arkamı döndüm. Ellerini belimde hissettim.
Bilge: bırak beni!
Umut: lütfen dinle beni yalvarırım.
(Koskoca mafya lideri yalvarıyor sana kızım dinleseneee xjbdnsjsns)Kendimi Umuta yasladım. Onu dinlemeye başladım.
Umut:sen lavaboya gidince yanıma geldi. Bana sorular sordu. Yemin ederim cevap vermedim. Senin geldiğini görünce beni öptü bende onu ittim. Yemin ederim aklım sendeydi. Senden başkasını düşünmedim. Seni seviyorum güzelim.
UMUT BENDEN Mİ HOŞLANIYORRRRRR?
Döndüm ve Umuta sarıldım.Umut:seni seviyorum güzelim.
Bilge:bende seni seviyorum.
Umut:beni gerçekten seviyor musun?
Bilge:Evet seviyorum.Umut üstüme bakıyordu. Yutkundu ve alt dudağını ısırdı.
Umut:güzelim üstünü giy yoksa kendimi tutamayacağım.
Bilge: ya giymezsem?
Umut:sonuçlarına katlanırsın bebeğim.
Ayy ne güzel bebeğim diyor yaa neyse şimdi sırası değil üstüme atlayacak gibi görünüyor. Biraz ayarlarıyla oynayalım dndjdjx.Bilge: öyle mi?
Umut:hıhıOndan önce davranıp dudağını öptüm ve geri çekildim.
Bilge:şimdilik bu yeter.
(Umutumun hayalleri yıkıldı resmenn djdjxj)