2. BÖLÜM

70 4 2
                                    


"Kimi sevsem sensin

Hayret sevgi hepsini nasıl değiştiriyor

Gözleri maviyken yaprak yeşili

Senin sesinle konuşuyor elbet

Yarım bakışları o kadar tehlikeli

Senin sigaranı senin gibi içiyor

Kimi sevsem sensin

Hayret senden nedense vazgeçilemiyor"


En sevdiğim yazarın en sevdiğim şiirlerinden birini görünce, bana bir kal gelmişti. Bilerek mi atmıştı, yoksa tesadüf müydü? Bilmiyordum. Ama her ne şekilde yazmışsa yazsın, yakın hissetmiştim bir tık.

İçimden şiirin geri kalanı geçerken güzel mısraları sesime döktüm. Söyledim ezberimde olan dizeleri.


Her şeyi terk ettim

Ne aşk ne şehvet

Sarışın başladığım esmer bitiyor

Anlaşılmaz yüzü koyu gölgeli

Dudakları keskin kırmızı jilet

Bir belaya çattık, nasıl bitirmeli

Gitar kımıldadı mı zaman deliniyor

Kimi sevsem sensin

Hayret kapıların kapalı girilemiyor


Kimi sevsem sensin

Senden ibaret

Hepsini senin adınla çağırıyorum

Arkamdan şımarık gülüşüyorlar

Getirdikleri yağmur

Sende unuttuğum hani o sımsıcak iri çekirdekli

Senin gibi vahşi öpüşüyorlar

Kimi sevsem sensin

Hayret in misin cin misin anlamıyorum


Gözlerim daldıkları yerden çekilince sonunda diğer iki mesaja da bakmaya karar verdim. Bu sefer sohbete girdim ve mesajlara öyle baktım. Bir resim bir de normal mesaj atmıştı. Resime tıkladım ve baktım. Elinde şiir kitapları vardı, bir tanesi açıktı ve satırların altı çizilmişti. Sözleri okuyamıyordum bulanıktı fakat resim çok güzeldi. Kitapları ve şiirleri seviyordu anlaşılan.

Resimden çıkıp altında kalan mesaja çevirdim bakışlarımı. Ne oldu peki? Hayatımda alıp alabileceğim en güzel iltifatı aldım.

"Şiirler okudum kitaplar dolusu, hepsinde sen vardın. Altlarını çizdim bazılarının, seni anlatanların. Karıştırdım başka şiirleri, okudum her birini. Dilimde senin güzelliğini anlatan satırlar; aklımda sen, hep sen... Sen bir şiirsin meleğim, yoksa yazmazdı şairlerin hepsi seni."

Ben elendim siz devam edebilirsiniz, teşekkürler.

"Bana bir şey oluyor şuan. Off, o neydi be? Duyduğum en güzel cümleydi bu!" Resmen nefesim gitmişti ya. Ben alışkın değilim böyle şeylere lütfen ama öncesinde bir haber verelim. Olmuyor böyle!

Nefesim düzene girdikten sonra, " E bu çocuk Türk mü yani? O kadar Fransa bayrağı, fotoğrafları falan kandırmaca mıydı? Ah ulan hayat..." aklıma dank eden şeyle birlikte ufak bir aydınlanmayla görüldü olmasın diye telefonu tekrar elime aldım.

"Ne yazabilirim ki ben şimdi buna cevap? Önceden bunlar için ders falan alamıyor muyuz ya? Daha önce sevgilisi olmamışlar için falan, nasıl fikir? Bence mükemmel!" Düşün düşün aklıma bir şey gelmeyince ben de ekran görüntüsü alıp en yakın arkadaşıma attım. Altına da büyük harflerle mesajlarımı döşemeye başladım.


Nisan: *ekran görüntüsü*

Nisan: ESİN BURAYA BAK

Nisan: E

Nisan: S

Nisan: İ

Nisan: N

Nisan: ACİL ACİL ACİL BAK BURAYA HEMEN

Nisan: +13 mesaj


"Nerdesin ya nerdesin? Hani en yakın arkadaş olayı, çırpınıyorum resmen şurada. Ne yazacağım şimdi ben ya?" Sızlanırken kendi kendime koyduğum "üç dakikalık görüldü kalırsa ayıp olmaz" kuralının sadece 47 saniyesi kaldığını fark ettim!

Tam o sırada yerden tavana kadar olan kitaplığımla göz göze geldim. Böyle durumlarda ne yaparlardı? Aklıma gelen replik garip kaçabilirdi muhtemelen. Bir de çocuğun Fransa'da yaşadığını düşünürken bu yazacağım ona saçma gelebilirdi. Ama ne yapabilirim, benim de kriterlerim vardı. Bunu yapmazsam içimde kalırdı.


karaer.nisan: Eyvallah

atls.aksy gördü.

1 dakika önce görüldü.


"Görüldü yedim. KESİN GÖRÜLDÜ YEDİM! Niye heveslendiriyorsun madem cevabımı vermeyecek-" Lafımı bitiremeden gelen bildirim sesiyle çığlık attım. Neden bilmiyorum gerildim işte. Telefonu elime alıp anında mesaja girdim ve...


atls.aksy: Eyvallah bizden :)

"AĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞAĞAĞĞĞĞ..."

"Ölüyorum galiba."

"Kalbim niye böyle atıyor ki şimdi."

"Kriterlerimi tamamlıyormuş gerisi boş bence, gelinlik mi baksam ne yapsam?"

Ve Allah belamı verdi.


karaer.nisan: Gelinlik mi baksam ne yapsam?

Sesli yazma açılmış ve söylediğim şeyleri yazıp göndermişti. İki dakika ya, çok mu mutlu oldum da bu oldu bana. Ellerimle kafama vururken, o duyuldu. Bildirim sesi...

atls.aksy: Geç bile kaldın. Ben nikah tarihini hallettim çoktan.

Kolonya falan yok mu ya? Bayılacağım galiba da!

BERCESTE (Texting)Where stories live. Discover now