Kolejin önünde büyük bir kalabalık vardı.Ben de merak ettim ve kalabalığı yarıp aralarına girdim.
Tanıdık birisini aramaya başladım,jennie oradaydı.
Yanına gittim."Bu kalabalık ne ya?"
"Bilmiyor musun,kolej müdürünün oğlu burada okuyacakmış."
"Kimmiş ya,bizim müdürün oğlu mu var?"
"Evet var.Adı Taehyung."
Bahçenin içine siyah bir limuzin girdi.Limuzin durdu,ben de duramadım iyice limuzine yakın bir yere gitmeye çalışıyordum.Ve başardım.En öndeydim.Jennie de benimle birlikte gelmişti.
Kapı açıldı.
"Vay be... oha bu kadar mı yakışıklı olabilir bir insan"diye mırıldandım.
" Cidden yakışıklıymış."
Müdür de arabadan indi.
"Çocuklar bu benim oğlum Kim Taehyung.Artık kendisi de bu kolejde okuyacak.Birisi onu gezdirebilir mi?"
Jennie beni birden ittirdi.Yere düştüm.Kafamı kaldırdığımda ise bir el uzatılmıştı bana.Kalkmak için eli tuttum.
"Bana koleji gezdirmek ister misin?" elin sahibi Taehyung'du.
"Olur.Tabii ki." biraz panikledim.Telefonuma bir mesaj geldi sanırım.
Jennie adlı kişi size bir mesaj gönderdi
İyi şanslar.Çok paniklemezsin umarım;)
Bunu bilerek mi yaptı,evet bunu kesinlikle bilerek yaptı.
Zil çalana kadar ona okulu ,bahçeyi,sınıfları,kantini
vs. gösterdim.Zil çaldı."Şey,hangi sınıftasın?"
"10/E"
"Aynı sınıftayız.Sınıfa gidelim o zaman." Sınıfa doğru
yürürken gözleri nedense benim üzerimdeydi.Kolyeme bakıyordu."Şey.Öbür yarısı arkadaşımda." niye bir açıklama yapmaya gerek duydupumu bilmiyordum.Gözleri
ileri bakmaya başladı.Merak mı etmişti acaba." burası değil mi sınıf?" ben takılıp yürüdüğümden dolayı bunu fark etmemiştim.
"Evet,burası." sınıfa girdik.
Kulağıma eğildi ve sordu."Ben nerede oturacağım?"
"İstersen benim arkamdaki sıraya oturabilirsin."diye fısıldadım ben de.
" Tamam geçelim o zaman."
Çocuk beni sersemletmişti.Ne dediğime dair hiçbir fikrim yok.
(Hızlı geçiş.Dersler biter,öğrenciler okuldan dağılmaya başlar)
Jennie,ben,Hyunjin,Beomgyu ve Jisung ile kafeye gitmeye karar verdik.
Jennie- "Yeni gelen çocuk çok yakışıklıı.Sevgilim olmasa sevgilim olmasını isterdim."
Beomgyu- "Bir noktayı atlıyorsun.Ben ondan daha yakışıklıyım."
*Herkes güler*
Jisung- "Aynen.Bu espriyse çok komikti.Çocuğun peşinde geldiğinden beri Yuna gezdi.Çocuk nasıl biri?"
Ben- "Yani biraz sessiz gibi duruyor.Biraz kendisinden bahsetti.Bir tane evi varmış,bir tek kendisi kalıyormuş,Yeontan diye bir köpeği varmış.
Hyunjin- " Evde tek mi kalıyormuş?"
Ben- "Evet bana öyle dedi.
Kafeye gelmiştik.Hepimiz siparişlerimizi vermeye başladık.
Hyunjin- " Americano."
Ben- " Latte."
Beomgyu- "Chocholate mocha."
Jennie- "İce americano."
Jisung- "ben de latte alıyım."
Bir masaya oturduk ve konuşmaya devam ettik.
Jisung- " Biyoloji hocası iyi sinirlendi ama wony'e."
Jennie- "Hoca bağırırken ben oradan gülüyordum.
Hatırladıkça gülesim geliyor."Hyunjin- " Orada birisiyle yazışıp duruyordu.Ya kızın 8 tutanağı var,3 uzaklaştırması var nasıl atılmıyor okuldan anlamadım gitti."
*Kahveler gelir*
Ben- "Ya telefonları topluyorlar bu kızda gene telefon var.Kaç telefonu var bu kızın ya!?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Σ>―(〃°ω°〃)♡→Taekook
RandomKoleje gelen yeni öğrenci Kim Taehyung kolej müdürünün oğluydu.Kendisi yakışıklı olduğu kadar çekici bir insandır.Tabii ki Yuna da Taehyung'un çekiciliğine kapılmıştır. Ama Taehyung'un kimseye söylemediği bir sırrı vardır. Okuldaki birisine aşık olm...