Wafflelarımızı yedikten sonra biraz gezsek mi diye düşündüm. Aslında güzel bir fikir. Onu lunaparka götürüp açılabilirim ki zaten teklifimi kabul eder diye düşünüyorum.
"Jungkook ne diycem biraz gezelim mi?"
"Aslında benim eve gitmem gerek... Ödevlerim var da. "
Yalan söylediğini biliyorum...
Kafamı kaşıdım ve aklıma gelen ilk cümleyi düşünmeden söyledim.
"Aynı sınıftayız ama bana ödev verilmemesi garip. "
Kızardı çünkü yalanını yakalamıştım
"Ahh... Boş ver işte. Evde önemli bir işim var. Gitmem gerek diyorum. "
"Tamam o zaman. Ben seni bırakırım evine. "
"Hayır ben yürümek istiyorum. "
"Beni yanında istemiyor musun yani... " diye sordum. Cevabı umarım kötü olmaz.
Sessizlik...
"Jungkook bir şey der misin. Beni yanında istiyor musun istemiyor musun. Cevap ver... Lütfen"
Sessizlik hiçbir zaman canımı bu kadar yakmamıştı.
Bunu yeni fark ettim.Jungkook ne bana bir şey dedi ne de bir yere kımıldayabildi. Sadece gözlerinden yaşlar geliyordu.
"Ben... Her şey için üzgünüm. " kapıya doğru koşmaya başladı. Evden çıkınca yine her zamanki gibi bu koca evde yanlız kaldım.
Kafamı dağıtmak için alkol almaya karar verdim.
Birkaç bardak içince iyice sarhoş oldum ve onun hayalini kurdum. Yaşanan şeylerin aklımdan çıkması gerekirken daha çok aklıma giriyordu.
Sinirden duvara defalarca yumruk attım.
Kahretsin
Elim kanamaya başladı.Ve duvardaki çatlak bana bakıyordu.
♡♡♡
Sesim çıkmıyordu artık.Zaten ne yapacağıma dair hiçbir şey bilmez oldum
gözümü kapattığım her an zaten önüme o geliyor. Onu ilk defa gördüğümde körkütük aşık oldum ama o beni o kadar üzdü ki ...Ateşe o kadar yaklaştım ki ateş beni yaktı ve küle çevirdi...
Bir süre sonra olanları unutmaya başladığımda yine karşıma çıkıp bu olanları bana hatırlatmasından korkuyorum.
Beni gerçekten sevmemesinden, sadece sarhoş olduğu için onu söylemiş olmasından korkuyorum.
Kafamı dağıtmak için o kadar fazla şey yaptım ki
(yüzdüm, meditasyon yaptım, kitap okudum, resim çizdim ve bikaç şey daha) ama hiçbiri beni iyi hissettirmeye yetmedi.Her neyse biraz gezmeye çıkmak istedim. Arabama bindim ve benim için en renkli şehir olan Gangnam'a doğru sürmeye başladım.
Orada bir hyungum vardı. Birkaç gün onunla birlikte gezmeye karar verdim.Hatta hyung bana başka bir ülkeye gitmek için bilet bile ayarla ya bileceği bi söyledi ama ben kabul etmedim çünkü Kore güzeldi. Bütün karmaşası o kadar çok hoşuma gidiyordu ki... Ama bir yanım ise cidden buradan gitmek istiyordu çünkü onunla karşılaşmaktan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Σ>―(〃°ω°〃)♡→Taekook
RandomKoleje gelen yeni öğrenci Kim Taehyung kolej müdürünün oğluydu.Kendisi yakışıklı olduğu kadar çekici bir insandır.Tabii ki Yuna da Taehyung'un çekiciliğine kapılmıştır. Ama Taehyung'un kimseye söylemediği bir sırrı vardır. Okuldaki birisine aşık olm...