7

43 1 2
                                    

Mutfağa gitmek için merdivenleri inerken düşünmeye devam ediyordum acaba olma ihtimali var mı

Amaan ne diye böyle düşünüyorum ki

Benimle konuşmayı pek istemiyor sanırım... Tamam o zaman.

Mutfağa inip onu beklemeye başladım ama o bir türlü gelemedi. Telefonumu aldım ve biraz gezinmeye başladım. Yarım saat sonra odaya çok güzel bir koku yayıldı.

Geldi...

"Ah beklediğim için çok üzgünüm Jungkook. Düne dair bir şey hatırlamıyorsun sanırım... "

"Evet, maalesef hiçbir şey hatırlamıyorum ama ne olduysa önemli değil"

Parfümünün kokusunun ne olduğunu pek anlayamadığımdan ona yaklaşıp kokladım.

Amber...

"Hey, ne yapıyorsun? " diye sordu tek kaşını kaldırarak.

"Şey... Parfümün çok güzel kokuyor da ne olduğunu anlamak için... "

"Tamam o zaman. Ne yemek istersin? "

"Ah, fark etmez Taehyung"

Taehyung'un anlatımı

Neden böyle davranıyor... Sanırım dün yaşananları hatırlıyor ve bana tripleniyor. Ya da ben biraz fazla tuhaf davranıyorum.

Daha dikkatli olmalıyım.

İkimize de waffle yapmaya başladım sevdiğini umarak.

"Niye okula gitmiyoruz? "

"Çünkü okula geç kaldık, jungkook. Ha bu arada waffle hazır. Ne istersen üstüne koyabilirsin. "

Tatlı gülüşlerimden birini yapmaya çalıştım.

Bana bakınca gözlerinin içinin gülmesi çok güzel...

Ateşle oynadığımı biliyorum ama bu içimi o kadar ısıtıyor ki daha fazla ateşin kendisine yaklaşmak istiyorum...

İnsan en çok kırıldığında güzel gülermiş...

(Bölüm kısa oldu çünkü aceleye geldi)

Σ>―(〃°ω°〃)♡→TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin