Smut

103 3 2
                                    

Jungkook duşa girince onun telefonunu elime aldım ve ekrandaki fotoğrafına bakmaya başladım.

Neden böyle olmuştu ki, neden bütün kızlar benim peşimden koşarken ben sadece jk'den etkilenmiştim ?
Bu zamana kadar bu duyguyla hiç karşılaşmamıştım. Acaba Jungkook gerçekten duygularında gerçekçi miydi yoksa sarhoş olduğundan dolayı mı öyle söylemişti...

   Ahhh kafam çok karışık. Onunla yapmayı çok istiyorum ama ya o istemezse? Zorla da insana yaptıramam sanırım.

Jungkook bizim koleje puanları çok iyi olduğu için girmiş yani okula normal öğrencilerin ödediğinden çok daha az miktarda para ödüyor fakat az dediğim şey de az buz bir rakam değil.  120000 won kadar birşey.

   Her neyse...

Jk'in kıyafetleri kusarken battığından dolayı yıkanması için makineye attım. Eğer isterse diye ona pijama hazırlamaya başladım. Siyah oversize sweatshirt ve gri eşofman altı.

  Yaklaşık bir yarım saat sonra duştan çıktı fakat üstünde hiçbir şey yoktu. Onun için banyoya havlu koyduğum halde kullanmamıştı ve doğrudan yanıma geliyordu.

Dudakları dudaklarımı buldu.Çok sert davranıyordu bana. Tişörtümün kollarını yukarıya doğru çekmeye başladı fakat bu esnada hiçbir şekilde dudaklarını çekmedi.  İşte bunu pek beklemiyordum.

Üstümdekileri çıkardıktan sonra beni yatağa attı ve kendisi de üstüme çıktı.  

Ahhh...

teni çok sıcak. Teni tenime her değdiğinde başım dönüyor...

Hala düşünmeden edemiyorum ama cidden hislerinde ciddi mi... Offf artık bunu düşünmek istemiyorum. Sadece ana odaklanmak istiyorum...

Acaba o neler hissediyor ve neler düşünüyor...

  ♡♡♡♡ 
Birkaç saat sonra

İkimiz de terlemiştik. İkimiz de tekrardan duş almıştık. Duş aldıktan sonra JK tekrardan uyudu. Saate baktığımda ise saat 04.46 idi. Bu gün için Jungkook ve kendime izin yazdıracağım.

Jk hala uyuyordu. Uyurken neden bu kadar tatlı gözüküyor...

(Devamı 115 okuyucu olunca)

Σ>―(〃°ω°〃)♡→TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin