Edgar'dan
Bir anda duygularımla oynandığını sandım ki iyi de öyle olmamış çünkü çevremdekilere yeterince iyi davranmaya çalışıyorum.
Hmmm, demek ki Collette bana aşık değilmiş yani gerçekten de sadece arkadaşız. Olsun en azından beni kırmak istemedi aşık olmak zorunda da değil. Neyse şimdi üzülmeye hiç vaktim yok ama Collette de üzüldüm acaba geri dönüp uyuyana kadar onu mu bekleseydim? Evet, öyle yapmalıyım kız uykusuz kalmasın.Collette'den devam
Yaaaa, canım çok sıkılıyor, Edgar'ın o nur yüzünü görmeden uyuyamam keşke fotoğrafını çekseydim malım işte. Bence geri dönüp gelir kıyamaz o bana ama şimdi içimde kaldı çocuk üzüldü ya. ಥ_ಥ Keşke o cümleyi söylemeseydim! Kesin duygularıyla oynadığımı sandı ya benimle eskisi kadar samimi olmazsa ya benden nefret ederse ya beni hep terslerse. Aklımdan neler geçiyor Edgar öyle birisi ddeğildir. Bebek gibiyim ya Edgar olmadan uyuyamamak da ne? Çok saçma bir kişiliğe sahibim ama onun nur yüzü ve lahmacun kadar mükemmelliği beni büyülüyor.
Çok fazla düşünüyorum. Acaba ona kendimi belli etmeden açılsam mı? Ne kadar da zekiyim ya (˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵) ama çözülecek okadar olay da var hangisine yetişeyim şimdi?
Aaaaaa, odaya Edgar'cığım geldiiii!!!Collette: AAAAAAAAAA, Edgar oppam geri dönmüş!!!!!!!!!
Edgar: Evet, geri döndüm canım.
Collette: Gerçekten de senin c- c- c- c- c- c- canın m- mıyım?
Edgar: Kekeleme rekoru mu kırmaya çalışıyorsun?
Collette: Soruyla soru cevap verilmez bir kere.
Edgar: Bak sen küçük hanıma?
Collette: Neyse ben seni arkadaşlarından alıkoymayayım.
Edgar: Aslında canımı pek önemsemiyorum ama seni bu dünyadaki herkesten 999 kat daha çok önemsediğim doğru kısacası senin canın benim de canım sayılır.
Collette: Destan anlatmana gerek yoktu-
Edgar: Bizim bu "Arkadaşlığımız" da destan olacak bence.
Collette: N- neyse iyi geceler.
Edgar: İyi geceler.Şapşik yaaaa bundan sonra hep destan yazacaksa bittim ben. Ona karşı hep yalan söylemek zorundayım çünkü ağzımdan her an birşey çıkabilir ve Edgar'ın da üzülmesini istemiyorum.
Neden ben ona aşık olduğumu söyledim? Lanet olsun! Neyse ben şimdi ses kayıt cihazı koyayım onun atkısına da görelim bakalım neler yapıyor? Kesinlikle hiç kıskanç değilim kesinlikle merakımdan yapıyorum. Tamam, atkısına yerleştirdiğime göre uyuyabilirim ehe. ✧(。•̀ᴗ-)✧Sabah Edgar'ın o mükemmel, büyüleyici ölümcül kadar güzel sesiyle uyandım her zamanki gibi. Ama sesi abartılacak kadar güzeldi bence şarkıcı olmalı ama neyse bugün ses kayıtlarını dinlicem. Acaba gerçekten kimlerle konuşuyor?
Edgar: Günaydın albino güzelim!
Collette: Lan ben ALBİNO DEĞİLİM!!!
Edgar: Sakin ol leydim sadece bir şakaydı?
Collette: Hmmm, tamam ozaman.
Edgar: Gördüğüm kadarıyla sadece ben şarkı söylerken uyuyorsun?
Collette: Sadece ses yaptığın için uyanıyorum bir kere!
Edgar: ಥ_ಥ Öyle olsun knk
Collette: Hayır, üzülecek birşey mi söyledim?
Edgar: Neyse ben sınıftayım.Lan yine beni geçiştirdi zaten hiç doğru düzgün davranmadı kesin babası mağara adamı. Ama haketti herşeye üzülüp duruyo sulu göz ama beni sevdiği ve benden de nefret sözleri duyduğu için üzülüyo. Yine bir mallık yaptım ya yalan söylemek de işe yaramadı kesin depresyona soktum çocuğu.
ARKADAŞLAR BEĞENDİYSENİZ OYLAYIN Kİ DEVAMI GELSİN ÇÜNKÜ SON ZAMANLARDA ACAYİP ÜŞENİYORUM DA EHE :>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM DUVARLARI
Fiksi PenggemarKanlı gelin oyunuyla başlamıştı bütün olay aslında ebe sensin yakalayana kadar da durmayacağım. BEN COLLETTE KARAKTERİYİM