Elim titriyordu. Yavaşça kapıyı açtım. İşte burada karşımıdaydı.
"Taehyun ne oldu? Telefonda acil gel falan? Ben, sen her istediğinde buraya gelemem!"
Üç yıldır süren tanışmışlığımızda beom'dan ilk kez bir şey istemiştim.
"Senin yüzünden yeonjun ile ilk öpüşmemi yapamadım!"
Bu kırılma noktam olmuştu işte. "Yeonjun ile bunu yapıyorum, yeonjun ile şunu ediyorum ama her sik gibi sebeplere üzüldüğünde bana geliyorsun! Onunla tartışırsın bana gelirsin! Madem onu seviyorsun siktir git özür dile ve bana gelme! Kafana bir şey takarsın benim evime gelirsin! Asıl sen her canın istediğinde ben sana gelemem!"
Beomgyu şaşkın bir şekilde bana bakıyordu. İlk kez ona bağırıyordum, ilk kez ona karşı geliyordum.
"Seni seviyorum beomgyu." İşte sonunda olmuştu. Üç yıldır bunu söylemeyi istiyordum ve sonunda söylemiştim.
"Yeonjun var hayatımda taehyun ayrıca nasıl benden hoşlanırsın?"
"Bu siktiğimin duygularını bende istemiyorum zaten. Madem hayatında yeonjun var neden bana geliyorsun! Neden ilk bana geldin!"
"Bu bir hataydı. Bir daha gelmicektim! Sadece duygu boşluğundaydım!"
Bu kadar mıydı? Her şey bu kadar mıydı? Ben sadece duygu boşluğu muydum?
"Taehyun bak ilk kez anlayışla konuşmaya çalışacağım. Eğer yeonjun hayatımda olmasaydı seninle olurdum fakat şuan yeonjun'a aşığım"
"Neden ben değil?" Ve gözünden bir damla yaş düştü.
"Neden o? Her başın sıkıştığında bana geliyorsun, ne zaman üzülsen bana geliyorsun, ne zaman bir şeyler olsa bana geliyorsun. O zaman neden ben değil de o?
Neden ben diğer kişi oluyorum? Sen, orospu çocuğu ilk benimle öpüştün, ilk benimle sikiştin! Seni ondan daha çok seviyorum ben!"Artık nefes alamayacak raddeye gelmiştim. Daha fazla ayakta duramadım ve yavaşça aşağı düştüm. Arada bir sadece neden diyebiliyordum. "Özür dilerim."
Bunu duymak beni hiç iyi hissettirmedi. "Ben özür dilerim tae. Her şey için."
"Git beomgyu. Artık hayatında ben yokum. Ve sende benim hayatımda yoksun." Hiç bir şey demeden gitti. Belki bir şey dese yine onu affederdim.
Yerden kalktım ve onun eşyalarının olduğu poşeti aldım. Çöpleri-beomgyu'nun eşyaları- kapının önüne koyup kapıyı kapattım.
Her şeyi bitmişti.
Merhaba belki bu son sizi tatmin etmeyebilir bunun için özür dilerim. Belki de etti. Şunu söylemeliyim beni tatmin etmedi ama bu kitaba bundan başka sonda yakışmazdı. Kitabımı okuduğunuz için teşekkürler <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The other woman -taegyu-
Fanfiction"neden ben değil?" Ve gözünden bir damla yaş düştü.