Yine ve yine Wattpad okuduğum bir gündü. Karakterlerin Instagram postlarının olduğu o komik bölümlerden birine gelmiştim. Bölüm sonunda karakterlerin gerçek hayattaki Instagramları yazıyordu. Merak ya girip baktım hepsine.
Erkek karakterlerden biri Allah affetsin çok gözüme çarpmıştı. Takipçi sayısı oldukça azdı. Sadece 3 bin takipçisi vardı. Wattpad'de fotoğrafı kullanılanlara göre bu sayı fazlasıyla düşük bir takipçi rakamıydı. O kadar garipsemiştim ki... Vücudunu paylaştığı fotoğrafları tövbe çeke çeke hızlıca geçtikten sonra bir videosuna denk geldim.
Birkaç arkadaşıyla masa tenisi oynuyor ve gülüşüyordu.
Bir iki defa canı acımış gibi bir kıza baktığını gördüm. O an içime bir sıcaklık geldi. Okuldaki çoğu erkek sınıf arkadaşım aşk hayatlarını bana anlatır, platonikliğin zorluğunu söylerlerdi. Sonra benim onlara anlattıklarımdan sonra çok daha iyi hissettiklerini belirtip teşekkür ederek yanımdan ayrılırlardı.
O an kendime dedim ki ben neden bu çocuğa yardımcı olmuyorum. Sözler paylaştığım bir hesabım vardı. O hesabıma çocuğu attım. Kendi hesabımdan yazmak istemedim çünkü beni tanımasına gerek yoktu. Sözler hesabıma geçip takip ettim. Ardından mesaj atmak istedim ama ders molamın bittiğini görüp test kitaplarıyla olan savaşıma döndüm.
~~~
Akşam yemeğimi yedikten sonra odama girdiğimde telefonuma bir bildirim geldi.
Abelard_24: Kimsiniz?
Efidadan_sozler: Anlamadım?
Abelard_24: Beni tanımadığım kimse takip etmezdi de, şaşırdım.
Efidadan_sozler: Anladım, hesabınızı bir Wattpad kitabında gördüm de.
Abelard_24: Ciddi misin?
Abelard_24 : Eğer şaka yapıyorsan komik değil.Efidadan_sozler: Ciddiyim şaka yapmıyorum.
Abelard_24: Benim hesabımı nasıl bulmuşlar, o kitabın adını söyler misin okumak isterim.
Efidadan_sozler: Elbette, Acının Gülüşü.
Abelard_24: Teşekkür ederim, çok mutlu hissettirdin.
Abelard_24 çevrimdışı.
Efidadan_sozler: Ne demek, Allah'ın sana nasip ettiği mutluluğun vesilesi benmişim sadece.
Abelard_24: Kitabı inceledim de çok güzel gözüküyor.
Abelard_24: Allah mı? O kim?Efidadan_sozler: Nasıl yani? Sen Allah'ı tanımıyo musun?
Abelard_24: Hayır.
Efidadan_sozler: Müslüman değilsen bilmemen normal. Allah, müslümanların kendilerini yarattığına ve koruyup kolladığına inandıkları, ibadet ettikleri yaratıcıdır.
Abelard_24: Aaa hatırladım evet. Ama ailem bana Allah'ı herkese eziyet eden kötü biri olarak tanıtmıştı. Sen ise koruyup kollamaktan bahsediyosun.
Efidadan_sozler: Malesef islama düşman olan kişiler veya bu tarz kişilerden islamı öğrenenler islamı iğrenç bir din sanıyor. Ama o kadar büyüleyici bir din ki... Bence eğer merak ettiysen bir mealli Kuran edinip bakabilirsin.
Abelard_24: Ailem görürse kızabilir, islamdan nefret ediyolar. Ama öyle anlatıyorsun ki merak ettim.
Efidadan_sozler: Bende mealli Kuran var, sen merak ettiğin konuları söylersen ayet meallerinin fotoğrafını atayım sana. Okuyunca silersin.
Abelard_24: Gerçekten bunu bana yapar mısın?
Efidadan_sozler: Elbette yaparım. Senin konu söylemen yeterli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zinadan Uzak(Texting)
ChickLitBiri dindar diğeri gayrimüslim iki genç... İnternette tanışan gençlerin birbirine sevdâlanmasıyla oluşan bir aşk hikayesi...