Efnan'danAbelard'ı iki farklı yerden tanıyordum ana sadece birini söylicektim çünküsüneden olmasındııığ. Beni eksik tanısın nolucak hıh! Heheheheee... Birazcık eğlenmenin kimseye zararı olmazdı. Hem belki birdaha karşılaşmazdık haaa?
-Efnaaan
-Ha
-Kaç kere seslendim duymadın ne düşünüyosun ya? Nerden tanıyosun beni diyorum kaç dakikadır.
-Haa. Şey ya Instagram'dan görmüştüm.
Gözleri büyümüştü. İşte şimdi tam zamanı! Ters köşe yapacaktım. Benim kim olduğumu anlamıştı ama ben başka şekilde biri gibi anlatıp gizleyecektim çünkü neden olmasın.
-Abelard niye öyle bakıyosun? Hesabın karşıma çıktı öyle postlarına bakıyorum arada sosyal medyadan takip ettiğim biriyle karşılaşmak hele de bu şekilde karşılaşmak garip geldi o yüzden o kadar şaşırdım.
Yüzü hemen geri düşmüştü. Üzgünüm ama bir süre daha benim kim olduğumu bilmemen gerek. Ayrıca burada ne aradığını öğrenmem gerekiyodu. Sus Efnan azıcık oyun oyna çocuğa.
-Şey ya... Ben... Şey karıştırdım sanırım. Başka biriyle ismin falan çok benziyo. Aynı değil ama benziyo. Gerçi adı da değil bildiğim şey ama üfff amannn neyse. Buralarda çalışan arayan bir yer biliyo musun?
-Tabii ki tabii ki. Buralarda çalışan arayan çok. Sana ne lazımdı?
-Okul malum part time çalışabilirim. Bir de ders çalışıcak vaktim de kalmalı tabii ki...
-Sen kendine mi iş arıyorsun?
-Evet.
-İyi de sen zeng-
-Artık değilim Efnan. Evi terkettim. Kalacak yer bulmak kolay da asıl sorun iş bulmak. Gerçi cidden o kadar kolay mı kalacak yer bulmak bilmiyorum da neyse. Olmadı parkta kalırım bir süre.
-Hııı iş ciddi diyosun. Bizim Ahmet abi vardı garson arıyodu minik büfesine. Daha doğrusu garson ilanı verdi de nerede iş gerekirse oraya koşturur işe aldığını. O yüzden bir türlü çalışan bulamıyo açıkçası. İyi para teklif ediyo diyorlar git sor istersen. Pardon ben götürsem daha doğru olucak. Ne zaman iş bakmaya geçiceksin?
- Hemen baksam iy olucak. Ne kadar erken işe girersem o kadar iyi. Şimdi müsait misin götürsen?
-Tabi tabi gel götüreyim Abelard. İsmini de söyleyemiyom ki hahaha
- Ya bişey olmazzz hadi gidelim. Ama önce şu bavulu falan alıyım.
-Tamammm bekliyorum bennn.
Abelard eşyalarını düzeltirken ben de biraz su içmiştim. İşi hallettik sayılır, peki kalacak yeri nasıl bulacaktı bu çocuk? Afff çok işimiz var dahaaa. Neşemi yerine getirmişti kabus gibi geçen günlerden sonra.
Kenarda en yakın arkadaşımı görmüştüm. Uzağımdaydı ama o da beni görmüştü. Telefonuna bakmasını söyleyip mesaj attım.
Sedef gibi kızlardır SelEfff
Efnan:Kanka yanımdaki oğlanla fotoğrafımızı gizli çekilmiş duracak şekilde sinsice çeksene. Anlatırımmm
Selin: Sen ve böyle bir iş? Hadi bakalım sonumuz hayrolsunnn
Selin:📸 Fotoğraf
Selin: Al bakalım ben görevimi yaptım sıra sendeee
Efnan: Teşekkür ederimmm sonra anlatıcam hem de arayarak tamam mı şuan olmaz sornaaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zinadan Uzak(Texting)
Chick-LitBiri dindar diğeri gayrimüslim iki genç... İnternette tanışan gençlerin birbirine sevdâlanmasıyla oluşan bir aşk hikayesi...