hoofdstuk 47

101 4 0
                                    

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

♪ Moth To A Flame (with The Weeknd) – Swedish House Mafia ♪

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

♪ Moth To A Flame (with The Weeknd) – Swedish House Mafia ♪

Ik wist niet goed wat ik zag toen ik gisterochtend de aula ingestapt kwam en Felix zo verwond zag zitten – vooral toen ik me bedacht dat hij uren daarvoor nog intact bij me in bed lag. Was ik maar achter hem aan gegaan toen hij wegstormde bij me. Had ik hem maar bij me laten slapen.

Ik wil maar al te graag geloven dat hij gestruikeld is tijdens het joggen, maar ergens diep van binnen ben ik bang dat Marc hem heeft weten te vinden en hem wat heeft aangedaan. Of erger nog: dat Felix zichzelf wat heeft aangedaan.

In stilte fiets ik met Collin en Mirre naar de kruising. Ik ben te druk bezig met piekeren om op hun gesprek te reageren.
Na school wilde ik bij Felix checken of alles oké was. Ik keek op mijn telefoon om te controleren of hij niet met Bente was, maar voelde mijn hart verward in mijn borst zakken toen ik zag dat hij met Daniël en Simon was.

Wat is er gebeurd dat hij het wel met hen bespreekt, maar niet met mij?

Mijn hart breekt wanneer ik Bente alleen aan zie komen bij de kruising. Mirre en Collin lijken het nog niet helemaal door te hebben, te druk in gesprek over Mirres aankomende date met de nieuwe jongen.
We steken de straat over, waar Mirre naast Bente gaat fietsen.

40 seconden met één jongen - herschreven versieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu