Çok mutluydum.. Seungmin'imle barıştım bana herşeyi anlattı.. çok fevri davranmışım pişmanım.. beni akşam evime bıraktı. Gece uyurken bir ses duymuştum komşulardan geliyordur diye düşünmüştüm ama bir anda odamın kapısı sertçe açılıp kapının duvara çarpması ile uyanmıştım. Karşımda Yeonjun vardı elindede bir silah. Ve konuştu"Minho bey sizi bekliyor küçük bey." Korkuyla gözlerimi büyüttüm "Ne diyorsun Yeonjun-" anlıma dayanan silahla sesim içime kaçmıştı resmen ve Yeonjun konuşmaya başladı."Telefonunu al hızlı ol! Minho bey beklemeyi sevmez"Yeonjun beni bi kolumdan tutmuştu kaçmamam için ben yavaşça masamda şarj olan telefona uzandım telefonu aldığım gibi beni sürüklemeye başladı"Ye-Yeonjun b-bırak lütfen i-indir silahı..""Üzgünüm küçük bey , Minho bey'in emri arabaya varana kadar böyle gitmeliyiz" en sonunda arabaya geldik arka kapıyı açtılar.Minho ile göz göze geldim. Yeonjun beni içeri binmem için hafif ittirdi bense kaçmak için Yeonjun'u ittirmeyi deniyecekken Minho bağırdı."Gel şuraya Han!"Minho da kolumdan tutup beni içeri çekti. Ağlıyordum deli gibi ağlıyordum. Minho telefonumu aldı."Ver telefonumu" diyip elimi telefonum ulaştıracakken elime vurdu. Ağlamam daha da şiddetlendi. Hıçkırmaya da başlamıştım. Minho dan uzaklaşıp kapının yanına gittim.Kapıyı açmaya çalıştım. Olmuyordu, açılmıyordu. Çığlık atıp kapıya vurdum ve Minho'ya döndüm, kapıyı göstererek konuştum."AÇ KAPIYI İNİCEM! YEONJUN SAĞA ÇEKİN!" Minho beni yanına aniden çekip Tokat attı yanağım sızlıyordu..Telefonumu bana uzattı ve konuştu"Anneni ara." "Neden" hıçkırıklarım arasında zor konuşmuştum."Görüntülü ara." Titreyen ellerimle telefonumu alıp açtım bu sırada Minho elini belime attı. Annemi aradım direkt açtı ama bu annem degildi bir adam açtı korkuyla Minho'ya baktım. Minho adama"Kamerayı döndür" diye komut verdi. Tekrar gözlerimi telefona indirdim. Ve adam kamerayi döndürdü. Annem başına silah dayanmış baygın bi sandalyeye bağlanmış duruyordu korkuyla çığlık atarak"NAPICAKSINIZ ONA??" "MİNHO BIRAK ANNEMİ! NAPICAKSINIZ?!"Dedim. Minho tepkisizdi. Sonra Bir anda kıkırdadı.."Minho y-yalvarırım anneme bişey yapmayın.. onun bi suçu yok. Gerçekten n-ne istersen yaparım lütfen Minho"Kıkırtısı artmıştı sonra ekledi"Evet güzelim yapacaksın ne istersem onu yapacaksın ama bu yeterli değil""Ne istiyorsun" boğazım düğümlenmişti. Minho belimdeki elini sıkılaştırdı telefonu kapatıp cebine atarken ekledi"Ben ne istersem yapacaksın. Ben ne istersem sende isteyerek yapacaksın."Ağlamalarım dinmiyordu.. acaba Seungmin şuan ne yapıyor?
-🌷
Seungmin sabah olduğunda şirkete gitti sevgilisi ile barışmanın verdiği huzur ve mutluluk vardı. Genelde Jisung Seungmin'den erken iş yerinde olurdu. Ama bu sefer öyle olmadı. Jisung gelmemişti. Seungmin acaba bişey mi oldu diye düşünüp durdu bir süre beklemeye karar verdi. Belkide rahatsızlanmıştır diye geçirdi içinden.Bir kaç saat geçtikten sonra merak edip aramaya karar verdi. Aradığında ilk açan olmadı ikinciye aradı
-🌷
Minho Jisung'u kilitlediği odaya gitti. Jisung hiç uyumamıştı. Korkuyla açılan kapıya ve Minho ya baktı. Jisung'un olduğu odada hiç birşey yoktu. Jisung'sa bir köşeye çökmüş öylece bekliyordu.Minho Jisung'un yanına adımladı. Oda çok büyük değildi hemen ulaşmıştı. Yanına çömdü ekranı göstererek konuştu Minho"Bak Sincapım aramıza giren piç arıyor" Jisung korkuyla ekrandan gözlerini Minho'ya çıkardı.Minho tekrar konuştu."Aç. Ve burda olduğunu belli edecek en ufak harekette bulunursan annen.." "T-tamam" Jisung telefon hâlâ Minho'nun elindeyken telefonu açıp hapörlere aldı.
📞Aşkım neredesin? Neden açmıyorsun merak ettim seni? —Seungmin
📞B-ben biraz rahatsızım Seung bir kaç gün gelemeyeceğim —Jisung
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçak//MİNSUNG
FanficBen ne istersem yapacaksın. Ben ne istersem sende isteyerek yapacaksın.. -Minsung -Smut icerir! -Alıkoyma, şiddet, silah cinayet vb. hassasşyetiniz varsa bu hikaye pek uygun değil! iyi okumalarr:)