-Hatırlatma!!-
-..Jisung'u tekrardan ameliyata almışlardı. Jisung'un boynundaki dikişler kopmuştu..-
oy atarmusun datlum ^^
------------------------------------------------------------------------------------
Jisung'u ameliyata almışlardı. Birkaç dikiş koptuğu için ve hastaneye zamanında yetiştikleri için bir sorun çıkmamıştı. Doktorlar durumun iyi olduğunu Minho'ya bildirince minho derin bir nefes alıp vermişti. Çok endişelenmişti küçüğü için. Hemşireler Jisung'u odasına çıkartınca Minho da direkt Jisung'un yanına gitti. Yeonjun'a yarınki tüm planlarını iptal etmesinide belirtti. Yeonjun aldığı emir üzerine şirkete geçmek için hazırlandı. Bu sırada Minho'da Jisung'un odasına gelmişti.Jisung uyuyordu. Doktor boynunu mümkün merteve hareket ettirmemesi gerektiğinin belirtmişti Minho'ya. Minho Jisung'un yatağının başındaki koltuğa geçti. Ve küçüğünün elini avucu içine aldı. ' Keşke onu gözümün önünden ayırmasaydım' diye düşünmeden edemedi. Minho dalmış gitmişken Jisung yavaş yavaş uyanmaya başlamıştı.Jisung önce beyaz tavan ile karşılaştı. Bitkin hissediyordu biraz. Sonra gözlerini çevresinde gezdirdi Minho'yu gördü. Ve ekledi"Hyung"
sesi cok kısık çıkmıştı boğazı kurumuş gibi hissediyordu bir kez daha seslendi
"Hyung!"
Biraz sesini yükseltmeye çalıştı çok yükselmişti ama Minho onu duydu. Hemen daldığı düşüncelerden çıktı. Ve ayaklandı.
"Güzelim iyi misin? Nasıl hissediyorsun? Bir yerin ağrıyor mu?"
Ardı ardına sıraladığı sorular ile Jisung afalladı. Sorulara cevap vermedi çok susamıştı.
"Su.."Minho Jisung'un elini bırakıp yatağın diğer tarafındaki sürahinin yanına ulaştı hızla. Ve bir bardak su doldurdu. Önce Jisung'un yavaşça dikelmesinde yardımcı oldu sonra suyu çenesinden destekleyerek içirdi. Jisung daha iyi görünüyordu. Bardağı tekrardan aldığı yere bıraktı. Saçlarını okşadı küçük olanın ve ekledi"Doktor birazdan kontrole gelecektir.""Tamam hyung"
Minho Jisung'un yanağına bir buse kondurup geri çekildi. Doktor gelip Jisung'u kontrol ettikten sonra bir kac gün istirat etmesini sonra taburcu olabileceklerini belirtti. Jisung bir kaç gün hastaneden kaldı. Minho'da onun yanında. En sonunda taburcu olacakları gün Jisung daha iyiydi. Yinede dikişlere hala dikkat ediyordu. Hastane işlerini halledip arabaya geçtiler."Sonunda eve gidiyoruz! Hastane Çook sıkıcıydı!!"
Minho kıkırdadı. 1 hafta izin almış ve Jisung ile ilgilenmişti. Herşey yolundaydı.. Taa ki Minho'nun eve bir gece sarhoş bir şekilde gelmesi ile. Jisung Minho'nun işten geç geleceğini öğrenmişti evdeki çalışanlardan. Minho'yu beklemişti ama Minho gelmedi. Jisung'ta dayanamayıp uyuya kalmıştı.
Gecenin yarısında gelen seslerle gözlerini araladı Jisung. İlk başlarda sesleri çözemedi. Ama sesler giderek artıyordu. Bi kadın inlemesi gelip duruyordu. Jisung yavaşça ayağa kalktı ve duvara ilerledi. Kulağını yavaşça duvara dayadığında boğuk şekilde sesler gelmeye başladı.
"Ahh hızlan lüt-fenn"
Gibi sesler yükseliyordu yan odadan. Jisung hızla kaşlarını çattı. Kapısını bir hışımla açtı. Ve hızla Minho'nun kapısında bitti. Seslerden buradan daha da net duyuluyordu. Sinirle yumruğunu sıkarken. Elini kapı kulpuna attı. Ve cevirip açmayı çalıştı. Ancak kapi kilitlenmişti. Sinirle kapıya vurdu ve bağırdı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçak//MİNSUNG
FanficBen ne istersem yapacaksın. Ben ne istersem sende isteyerek yapacaksın.. -Minsung -Smut icerir! -Alıkoyma, şiddet, silah cinayet vb. hassasşyetiniz varsa bu hikaye pek uygun değil! iyi okumalarr:)