Bölüm 5: O Kadın Kim

62 7 208
                                    


 Doktor Jisung'u kontrol ettikten sonra serum bitince taburcu olabileceklerini ancak ne olur ne olmaz boyun bölgesini çok ani hareket ettirmemesi aksi taktirde dikişlerin zarar göreceği konusunda uyarmıştı. Jisung sessizce duruyorken odaya minho girdi. Jisung'un yatağının yanındaki koltuğa oturarak gözlerini Jisung'a dikti. Ve ekledi"Sorun çıkartmadan duramıyorsun değil mi?" Sesi kızgın bir tonda çıkmıştı. Jisung öylece boş boş bakıyordu. Ne konuştu ne göz teması kurdu.


"Neden beni sevmiyorsun Jisung? Neden eskisi gibi olamıyorsun."

"Zorla güzellik olmaz"

"O herifi öldürdüm kaçsan ne olacak!?"

"Yalan söyleme" dedi başını Minho'ya çevirip Jisung. 

"Seni aldattı hâlâ peşinden koşuyorsun şu adamın."Jisung tam ağzını açıp cevap verecekken Minho bağırarak ekledi

"HEMDE BENİMLE EVLİYKEN"  Jisung ta bağırdı

"BİZ EVLİ DEĞİLİZ MİNHO"

"YAA SÖZLEŞMEDE ÖYLE YAZMIYOR?"

"ZORLA YAPTIRDIN ANNEM İLE TEHDİT ETTİN BENİ! HEMDE O GÜNDEN BERİ NE DIŞARI ÇIKABİLİYORUM NEDE TELEFONLA ANNEM İLE BİLE KONUŞAMIYORUM"


Bu sefer Minho konuşacakken Jisung onu böldü

"Neden biraz da benim tarafımdan bakmayı dene miyorsun!? Senin yüzünden ölmek istiyorum! Yaşamak istemiyorum! Böyle hayat olmaz olsun zorla alı koyuluyorum her gün tecavüz edilme ihtimalim var!! Annemin ne halde olduğunu bilmiyorum!? Bilemiyorum!? ÇÜNKÜ SEN HAYATIMDASIN!"

Minho sinirle ayağa kalkıp bağırdı 

"LAFLARINA DİKKAT ET JİSUNG BENİ YARI YOLDA BIRAKTIN! HEMDE EN MUTLU GÜNÜMDE! GÜNÜMÜZDE!!"  Minho'nun gözünden bi damla yaş süzüldü. Jisung şaşırdı Minho'yu ilk defa ağlarken görüyordu..

"NEDEN BENİ SEVMİYORSUN!!"  Minho'nun sesi çok yüksek çıkmıştı. Jisung irkilmişti.

"Minh-"

"SENİ MUTLU ETMEYE ÇALIŞMAKTAN BAŞKA NE YAPTIM BEN JİSUNG?"

"HER SEFERİNDE SANA İYİ OLMAYA ÇALIŞIYOR ANLAMAYA ÇALIŞIYORUM. AMA SEN BUNA HİÇ ÇABA SARF ETMİYORSUN!!"  

İkili bir süre sessiz durdu. Ne denebilirdi ki. Aşk üçgeni her daim mahvederdi.

Minho sinirle koltuğa geri oturdu. Tırnaklarını avuç içlerine bastırmak tan neredeyse kanatacaktı Minho.Jisung yavaşça yataktan kalkmak için ayaklarını aşağı sarkıttı. Ve yavaşça ayağa kalktı. Serum'un tutacağını biraz kendine yaklaştırıp. Minho'nun yanına oturdu.Ve kollarını açıp sarıldı yavaşça. Minho karşılık vermedi. Jisung karşılık ver der gibi biraz daha sarmaladı büyüğünü. Başını boynuna koydu. Ve ekledi.


"Özür dilerim hyung"

Minho kolunu Jisung'un sırtına attı. Ve yavaşça okşadı. Jisung aldığı olumlu tepkiden mutlu oldu."Özür dilerim balım.. yaptığım herşey için özür dilerim.."Dedi Minho üzgün bi sesle.Jisung kafasını kaldırdı. Minho'nun gözyaşlarını baş parmakları ile silip dudaklarını Minho'nun dudaklarının üstüne yaklaştırdı. Minho'da biraz yaklaşıp buluşturdu dudaklarını Jisung'u kiler ile Ayrıldıklarında ekledi Minho..


"Bana bir şans daha verir misin?"Jisung olumlu anlamda başını salladı.Hastaneden çıktıklarında Minho çalışma odasına Jisung kendi odasına gitti. Minho yarın evde olacaktı. Arabada söylemişti Jisung'a. Minho kodlar ile uğraşırken, Jisung resim çiziyordu. Bir pencere çizmişti. Pencereden gözüken manzara nefes kesiciydi.. karanlık odaya ayın ışık hüzneleri sızıyordu..Güzel olduğunu düşününce yavaşça kalkıp Minho'nun odasına gitti. Kapıyı tıklattı kapıyı açıp kafasını uzattı. Minho sorgular ses tonuyla

Kaçak//MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin