Sabah olduğunda gözlerini ilk açan Jisung oldu. Cenin pozusyonunda minho da arkadan beline sarılmış bir şekilde uyandı. Kalçasında hafif bir ağrı vardı. Kıpırdandı yavaşça. Yataktan kalktı ve banyoya doğru ilerledi. İşlerini hallettikten sonra Minho'ya bakmak adına odaya baktı. Hala uyuyordu. Mutfağa inmeye karar verdi bir seyler hazırlamak için. merdivenlere yöneldi ve aşağı indi. tam salonun önünden geçerken koltukta sızmış birini gördü. bu düngü kızdı..
Jisung'un aklında dün yaşananlar bir film şeridi gibi oynatıldı. her sahnesinde dahada sinirleniyor, sinirden sıktığı yumrukları yüzünden tırnaklarıyla avucunu kanatmıştı bile..
sinirle kızın yakasından tutup kaldırdı kız şaşkınlıkla gözlerini açıp Jisung'a baktı. daha neler olduğunu anlamadan Jisung bağırıp çağırmaya başlamıştı
"SENİ KÜÇÜK OROSPU HALA EVİMDE NE ARIYORSUN SEN HE?! OTÜN SÜRTÜKLÜĞE DOYAMADI MI!!?? SİKTİR GİT EVİMDEN GÖTELEK OROSPU"
kızı kapının önüne kadar sürüklemiş hala bağırarak küfürler ediyordu Jisung. Kızda çığlık atıyor. Jisung'un yakasındaki ellerinden kurtulmaya çalışıyordu
Mnho aşağıdan gelen seslere uyanmış, hızla sesin geldiği yere koşmuştu. Tabii dün tuttuğu kadını boğmaya çalışan bir Jisung görmeyi beklemiyordu. Hızla yanlarına ulaşıp Kızı Jisung'un elinden kurtarmıştı. Kız ağlıyordu, Minho Jisung'un bileklerini kavramış saldırmasını onlemeye calışıyordu.
"SİKTİR GİT AMINA KODUĞUM OROSPUSU! NE HAKLA HALA BU EVİN SINIRLARI İÇİNDESİN BIRAK SENDE BE!"
diye bağırmıştı Jisung. Minho onu çekiştirerek içeri götürmüştü. Kapıyı kilitlemişanahtarı kaldıramadan Jisung anahtarı elinden almış kapıya yönelmiş ama Minho'nun sweatshirt'nün şapkasından çekmesi ile başaramamıştı. Minho hızla anahtarı almış ve cebine koymuştu.
Sinirden gözleri dolan Jisung bir yandan küfürler eşliğinde bağırıp bir yandan anahtarı almak için minhonun cebine ellerini uzatmıştı. Minho Jisung'un eline vurmuş ve eklemişti
"debelenmeyi kes Jisung sabah sabah sabrımı sınama ben şimdi çıkacağım bu konuyu sonra konuşacağız"
"BANA O OROSPUYU MMU SAVUNUYORSUN HER ŞEY O PİÇ YÜZÜNDEN OLDU! GEBERTECEĞİM ONU!!"
"KES DEDİM UZATMA "
Minho'nun bir anda bağırması ile Jisung irkilmişti. Minho hızla kilitlediği kapıyı açıp çıkmış ve dışarıdan yeniden kilitlemişti. Jisung'sa orada öylece kalmıştı.
Minho kızın yanına vardığında kızın her yerinde tırnak izleri vardı Jisung'un boynunu sıktığı yer hafif morarmış korku dolu gözler ile Minho'ya bakıyordu şimdi. Minho söze başladı
"Hadi Millie toparlan ve git" dedi Minho düz bir sesle..
kız şaşkınlıkla gözlerini açıp bağırdı
"Minho afedersin ama o sikik eşin bana saldırdı bunun hakkında hiç birşey yapmayacak mısın!!?"
Minho snirle soluyup kıza bir tokat attı, bununla beraber millie'nin yüzü sağa doğru düştü
"Eşim hakkında düzgün konuş. Sürtüksen sürtüklüğünü bil. Şimdi evimden DEFOL!"
millie ağlayarak çantasını alıp kapıya gitti, minhoda onunla kapıya kadar gidip
"Bu olanlardan bir kişiye bile bahsedersen kendini ölmüş bil." dedi ve millie'nin yüzüne kapıyı kapattı. Ve Jisung'u kilitlediği odaya gitti. Anahtarı taktı çevirdi kapı açıldı. Jisung dolu gözlerini yavaşça Minho'ya çıkardı. Minho Jisung'a yaklaştı, Jisung her ihtimale karşı kendine çektiği bacaklarını daha da sıkarken gözlerini yumdu. Minho Jisung'un yanına çömelip elini eşinin saçlarına daldırdı ve okşadı başını sessizce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçak//MİNSUNG
Fiksi PenggemarBen ne istersem yapacaksın. Ben ne istersem sende isteyerek yapacaksın.. -Minsung -Smut icerir! -Alıkoyma, şiddet, silah cinayet vb. hassasşyetiniz varsa bu hikaye pek uygun değil! iyi okumalarr:)