Dupa ce pulsul Maiei a scăzut , Dann a țipat iar ultimele 10 minute au fost chinuri groaznice , toți medicii alergau și încercau sa mă resusciteze foloseau fel și fel de injecții ...
Eram lângă pat , eram acolo și nu mă vedeau , treceau prin mine... eram doar un suflet... în momentul ala am realizat că viața mea s-a terminat, nu aș fii vrut să stau lângă oameni și să nu le pot spune ceea ce gândesc. Cath plângea și mă implora să mă trezesc , nu puteam să fac asta... voiam ... atât de mult voiam dar nu puteam...
-Dacă nu vrei să te întorci , nu o fă .
-Ce ? Cine ești ?
-Uita-te în spate .
Și în momentul în care m-am uitat în spate am văzut o fată cu părul negru și ochii albaștrii , era îmbrăcată în alb și semăna cu un înger , era fermecătoare.
-Ești singura care decide ce vrea să facă
-Cum ma î
-Zâmbește-
-Cred ca ai auzit de pragul morții ... găsește-l și mai presus de toate , trece-l !
...Și dispăru....
Mă gândeam cum să trec de acest prag , iar apoi când m-am uitat în spre pat , nu mai era nimeni ! Mă panicasem ...
Corpul meu era pe masă , urma să mi se facă autopsia , dacă asta s-ar întâmpla viața mea clar nu ar mai putea fii recuperată !
M-am dus lângă masă , m-am așezat , ș
Negru.
Mă trezisem , nu știam cât timp a trecut dar am observat omul de lângă mine ce avea o mască la gură și un bisturiu în mână , am țipat și m-am ridicat.
La rândul lui doctorul a țipat și a fugit din morgă.Dann împreună cu ceilalți medici și Cath au alergat spre mine .
*Dann m-a luat în brate .*
-Însemni mai mult pentru mine decât crezi , mă bucur că ești bine , nu știu ce mi s-ar fii întâmplat și cum ar fii fost viața mea fară tine...te iubesc !
CITEȘTI
-Maia-
Horror"Nu mai sunt normală , pierderea părinților m-a făcut să uit de afecțiune și de oamenii ce-mi vor binele , nu mai pot face diferența între cei ce vor să mă ajute și cei de vor să mă distrugă ! "