"De ce nu ai venit astăzi la liceu , ești ok ? "
Cum aveam să îi spun că am plecat și nu ne vom mai vedea , îmi era mult prea greu dar am spus-o cu mici fiori si regrete dar ceva mai târziu cu 2 minute aveam să primesc un mesaj ce m-a făcut sa zâmbesc pană la urechi "Nu e nimic , probabil ne vom vedea când voi veni la bunici."
-Revenind în prezent-
-Astăzi este ziua mea norocoasa , ok haide Maia știu că poți.
* Deși nu simțeam asta , urma să se întâmple o schimbare radicală în viața mea *
Și am început să mă îmbrac , pregătindu-mă pentru noua școală , să nu fac o impresie chiar proastă mi-am ondulat părul și mi-am luat blugii preferați negrii , tricoul cu Sponge Bob și hanoracul.
Am coborât la masă , mama mă aștepta zâmbind și făcându-mă să trec peste toate gândurile rele , și peste tot ce avea să se întâmple...
-Bună dimineața !
M:-Buna dimineața draga mea , ce faci ? Cum ai dormit în noua casa ?
Eu: -Mh... destul de ok.
M:-Draga mea , nu te mai stresa cu asta , totul va fii bine , haide mănâncă
Eu:-Sigur mama...
M:-Ok , am plecat la muncă draga mea , succes la liceu , te iubesc !
La școala aveam doar să iau cărțile și orarul ceea ce nu îmi îngreuna ziua și mai rău .
Banca a 3 a ... locul potrivit în clasa nepotrivita din punct de vedere al fetelor populare cu care sunt în clasă , mai ceva să mă bată când am intrat pe ușă și am fost prezentată de către diriginte.
Ceea ce am observat au fost doar râsetele răutăcioase ale fetelor , în frunte cu Ashley zisa si Ash , o fată destul de răutăcioasă. Era genul ăla de fată cu care nu trebuia să te pui rău ca era populară .
După ce mi-am luat cărțile ,orarul și cheile de la dulap , am decis să plec acasă iar pe coridorul liceului se adunaseră gasca lui Ash , stând într-un colț și dându-și coate când m-a văzut. Când am trecut pe lăngă ea mi-a pus piedică , scăpându-mi cărțile iar ele începând să râdă răutăcios...
-Hei , ești bine ?
*Auzisem o voce calmă a unei fete , uitându-mă la ea era o fată șatenă cu ochii albaștrii *
-Uhm ... da sunt ok...
-Stai să te ajut , se pare ca te-ai lovit la cap , îți curge sânge , ce ți-au făcut?
-Ash mi-a pus piedică ... sunt nouă aici...
-Hm , Ash urăște pe toată lumea , Cathrine, încântată !
*Îmi intinde mâna*
-Eu sunt Maia.
*Îi mulțumesc singurei persoane ok de până acum din liceul acela , și plec spre casă*
-Ne vedem mâine Cathrine , succes la ore !
-Multumesc Maia .
CITEȘTI
-Maia-
Horror"Nu mai sunt normală , pierderea părinților m-a făcut să uit de afecțiune și de oamenii ce-mi vor binele , nu mai pot face diferența între cei ce vor să mă ajute și cei de vor să mă distrugă ! "