Auzind cuvintele alea 2 , mi se făcuse și mai rău , am căzut.
Se putea ca după atâția ani să fie învins sentimentul de ură și să se instaleze dragostea în locul lui? Eram atât de confuza nu știam ce va urma , dacă încrederea mea în oameni va fii spulberată ?
În spatele meu puteam observa din nou , sufletul ăla angelic , îmi zâmbi și dispăru , mă făcu să zâmbesc la rândul meu și îmi aduc aminte că viața mea momentan e cea mai importantă , restul nu mai contează .
M-am ridicat și le-am spus tuturor că vreau să merg acasă , doctorii au spus că ar fii bine să rămân măcar o seară în spital , așa că i-am ascultat...
Când lumina dispăru și seara se instala , am început să văd umbre , gheare , colți și auzeam sunete în camera mea , erau plânsete și țipete ascuțite...
Mai apoi l-am văzut , avea picioare ce centaur , coarne imense si un cap de țap , era Lucifer !
M-am speriat , m-am băgat în colț , se uita cu ochii roșii la mine și își întoarse capul vertical , era îngrozitor !
-Ai spart porțile iadului !
Am mărit ochii și am întrebat
-Cum adică am spart porțile iadului ?
-Maia , ești mai mult decât un om , ești puternică , ești ființa umană care nu și-a pierdut magia si nu a renegat-o ! Tot ce vezi acum este datorită puterii tale , atâtea secole am fost închiși , oamenii refuzând să creadă în magie datorită puterii imense pe care omenirea o deține ! Nu toți oamenii pot trece de moarte Maia , ai încredere în tine , ai încredere în NOI !
-Cum să am încredere în ceva ce nu a mai fost văzut de mii de ani ?
-Omenirea a refuzat să vadă ! Tu ai crezut , nu încerca să refuzi ceea ce vezi. Accepți să fim cu tine pretutindeni și să te ajutăm cu tot ceea ce ai nevoie și cu puterea magică imensă pe care o deții ?
-Mh...
-May , te poți răzbuna pe toți cei ce ți-au făcut rău , nu uita, părinții tăi au fost omorâți !
-Accept.
*Dupa ce am acceptat , la gât mi-a fost pus un lanț cu sigiliul lui Lucifer , sufletu-l mi-l vândusem din ziua aceea lui , eram controlată acum de demoni , sigiliul era de culoare neagra , dar circula sângele lui Lucifer prin ele , se vedea roșu , când îl priveai puteai simți ură *
Lucifer dispăru.
CITEȘTI
-Maia-
Horror"Nu mai sunt normală , pierderea părinților m-a făcut să uit de afecțiune și de oamenii ce-mi vor binele , nu mai pot face diferența între cei ce vor să mă ajute și cei de vor să mă distrugă ! "